Kratek test: Peugeot 5008 GT 2.0 BlueHDi 180 ETA6

Test

Levji kralj udobja


Na trgu ni veliko avtov, ki bi za 40 tisočakov ponujali toliko prostora, udobja in opreme kot peugeot 5008 v izvedbi GT. Z navorom bogat dvolitrski dizelski motor in 6-stopenjski samodejni menjalnik občutke potovanja v visokem razredu še okrepita.

oblika in prostornost 5/5 zvezdic
zmogljivost in poraba 4/5 zvezdic
vozne lastnosti in udobje 4/5 zvezdic
varnost in oprema 4/5 zvezdic
vrednost glede na ceno 4/5 zvezdic

Ključne adute enega od finalistov letošnjega izbora za Slovenski avto leta smo že predstavil. Peugeotu se obrestuje odločitev s katero je nekdanje enoprostorneže z novim rodom postavil med križance oziroma cestne terence. 5008 je dobil všečno podobo, boljšo preglednost in kar 23-centimetrsko oddaljenost od tla. To še poenostavlja vstopanje v avto in hkrati omogoča malce terenske samozavesti. Sneg voznika hitro opomni, da tekmeci ponujajo tudi štirikolesni pogon. A z nivojem opreme GT, lev v logotipu, tudi brez 4x4 pomoči, dobi samozavest levjega kralja udobja.

Razvaja z razkošno opremljeno kabino. Je velik in praktičen družinski avto, ki z vsebino oziroma udobjem že sega proti visoki družbi. Kabina prepriča z zvočno zatesnjenostjo, materiali in stilom. Digitalno prilagodljiva armatura spominja na letalo. Voznikov položaj je zelo dober. Znotraj izstopajo prešiti, ogrevani sedeži iz brušenega usnja z masažno funkcijo, pa kakovostno ozvočenje Focal (dodatnih 880 evrov), prilagodljiva ambientalna osvetlitev in dvoobmočna klima z nadzorom kakovosti zraka ter odišavljanjem prostora. Oprema GT ustrezno dopolni še varnostne sisteme. Pohvalo si zaslužijo LED luči, le samodejni preklop dolžine snopa bi lahko bil hitrejši.
Motor s 400 Nm in 133 kW, kljub malce neodločnemu samodejnemu menjalniku, zagotavlja dovolj prožnosti in je energijsko ter vozniško prepričljiv. Vklop stikala sport doda malce bolj oster odziv, a GT se bolj kot z vsem drugim med vožnjo izkazuje z udobjem. Družinsko piko ni i zadaj postavljajo trije ločeni sedeži z enostavno dostopnimi isofix sidrišči.

Pod črto ...

Všeč nam je + kakovost materialov, prožen motor, veliko uporabnega prostora, razmerje med ceno in opremo
Ni nam všeč - nekoliko neodločen menjalnik, slabše neodzivno stikalo zagona

 

Tehnični podatki

Motor in prenos moči: dizelski, štirivaljni, prostornina: 1997 cm3, največja moč: 133  kW (180 KM) pri 4000 vrt./min, največji navor: 400 Nm pri 2000 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, samodejni 6-stopenjski menjalnik.
Mere in masa: dolžina: 464,1 cm, širina: 184,4cm, višina: 164,6  cm, medosna razdalja: 284cm, masa praznega vozila: 1530kg, dovoljena skupna masa: 2200 kg, prostornina prtljažnika 780 l, posoda za gorivo: 53 l.
Zmogljivosti in poraba: največja hitrost: 208 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 9,1 s, normna poraba goriva zunaj mesta/mesto/kombinirano: 4,4/4,8/5,5 l/100 km, izpust CO2: 124 g/km, poraba na testu: 6,9 l/100 km.
Cena: P Automobil Import:: 39.165 EUR

 

Jure Gregorčič

Jure Gregorčič

Novinar - urednik Motorevije

Nazaj