Kratek test: Peugeot rifter 1.5 blueHDi 130 GT line

Test

Avto za pustolovce - prestižna oprema ne skrije postolovskega duha


Kljub povsem enaki tehnični osnovi večnamenskih trojčkov berlingo/combo/rifter so si avtomobili med seboj dovolj različni, da vsak najde svoje privržence.

oblika in prostornost 5/5 zvezdic
zmogljivost in poraba 4/5 zvezdic
vozne lastnosti in udobje 4/5 zvezdic
varnost in oprema 3/5 zvezdic
vrednost glede na ceno 3/5 zvezdic 

Pustolovski duh s pridihom športnosti 

Peugeotov rifter izstopa s svojo masko, nekaterimi posebnostmi v notranjosti, predvsem pa s 3 cm večjo oddaljenostjo od tal - to rifterju daje malce bolj pustolovski videz. Za dodaten športni pridih poskrbi paket opreme GT line z nekaj značkami, usnjenim volanskim obročem, prostoročnim dostopom do notranjosti in 17-palčnimi kolesi. Ti dodatki vsaj malo omilijo vtis preveč cenene plastike v notranjosti.

Preskusni rifter je imel v motornem prostoru 1,5-litrski turbodizelski štirivaljnik s 96 kW in 300 Nm navora; motor je dovolj prožen in zmogljiv tudi, ko je avto polno naložen. Pri vsakdanji vožnji je prijeten in prožen, s porabo 6,2 l/100 km pa tudi razmeroma varčen.

Za dodaten športni pridih poskrbi paket opreme GT line z nekaj značkami, usnjenim volanskim obročem, prostoročnim dostopom do notranjosti in 17-palčnimi kolesi.

 

Prostora ob 775-litrskem prtljažniku ne more zmanjkati, za še večje tovorne zahteve pa je treba podreti naslonjala sedežev v drugi vrsti, ko se tovorna prostornina poveča na 2126 litrov - takrat se rifterjeva kabina lahko spremeni tudi v priročno spalnico za avanturiste. Dobre vozne lastnosti smo pohvalili že pri prejšnjih testih rifterja: udoben in lahkotno vodljiv je tako na asfaltu kot na grobi podlagi. Kljub pustolovskemu značaju se rifter prav dobro počuti tudi v mestnih središčih, saj je pregleden in okreten.

Za nekaj več kot 25 evrskih tisočakov dobite modnega in prostornega pustolovca, ki se ne boji tudi kakšne neutrjene poti - škoda, da nima štirikolesnega pogona, ki bi rifterja naredil še bolj vsestranskega.

Nekoliko bolj športna in sodobna notranjost, ki je dokaj poenotena v večnamenskem PSA trojčku.

 

Pod črto ...

Ker so večnamenski trojčki tudi cenovno precej natančno poravnani, je izbira odvisna predvsem od osebnega okusa in preferenc, v vsakem primeru pa dobite izjemno uporaben večnamenski avto. 

Všeč nam je + 

udobje, preglednost, prostornost kabine

Ni nam všeč -

cenena plastika, glasnost pri višjih hitrostih

Moden in prostoren pustolovec, ki se ne boji tudi kakšne neutrjene poti - škoda, da nima štirikolesnega pogona, ki bi rifterja naredil še bolj vsestranskega.

 

Tehnični podatki

Motor in prenos moči: bencinski, štirivaljnik, prostornina: 1499 cm3, največja moč: 96 kW (130 KM) pri 3750 vrt./min, največji navor: 300 Nm pri 1750 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, 6-stopenjski ročni menjalnik.
Mere in masa: dolžina 440,3 cm, širina: 184,8 cm, višina: 187,4 cm, medosna razdalja: 278,5 cm, masa praznega vozila: 1430 kg, dovoljena skupna masa: 2150 kg, prostornina prtljažnika: 775 – 2126 l, posoda za gorivo: 53 l.
Zmogljivosti in poraba: največja hitrost: 184 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 10,4 s, poraba goriva kombinirano: 5,9 l/100 km, izpust CO2: 155 g/km, poraba na testu: 6,2 l/100 km.
Cena:  P Automobil Import: 23.800 EUR

 

 

 

 

Ključne besede


TestTest avtaPeugeotpeugeot rifter