Več kot pet mesecev je minilo od zadnje dirke svetovnega prvenstva v motokrosu. Preizkušnja na Nizozemskem je postregla z drugim mestom Tima Gajserja v razredu MXGP, v Valkensvaardu pa je do prve točke v novi sezoni prišel tudi Jan Pancar, ki vozi v razredu MX2. Oba slovenska asa, ki vozita z licenco AMZS, sta najavila, da sta v dobri formi in sta bila zelo motivirana za prihajajoče dirke. A sezono je povsem na glavo obrnila pandemija koronavirusa, ki je poskrbela, za petmesečni tekmovalni premor na najvišji ravni dirk za svetovno prvenstvo.
Pač se je zgodilo, kar se je zgodilo. Za vse je enako. Vsi smo v isti situaciji. Začetek je bil zelo dober, v dobri formi sem bil. Poskusil sem to vzdrževati skozi teh pet mesecev. Res smo imeli ogromno časa za treninge, za testiranja, za probat nastavit res motor, tak kot si ga želim. Res se počutim eno z motorjem, ki ga je naredila za letošnjo sezono in sem z njim res zadovoljen,
je povedal aktualni svetovni prvak razreda MXGP.
Gajser ima po prvih dveh preizkušnjah svetovnega prvenstva dve drugi mesti, formo pa je skušal vzdrževati tudi na dirkah domačega državnega prvenstva.
Mislim, da so te tekme res odličen trening. Sam sem mnenja, da je vsaka tekma pač najboljši trening. Prav tako sem opazil, da je v Sloveniji potencial. Vidimo lahko vedno več tekmovalcev. V nižjih kategorijah s petdeset in petinšestdeset kubičnimi motorji so rampe vsako leto bolj polne. Mladi se odločajo za ta šport, jih impresionira in sigurno mislim, da imamo potencial.
Hrvaško Podravino je za zadnje treninge pred nadaljevanjem sezone izbral premišljeno in preudarno.
Glavni razlog je, da v tem delu Evrope ni nobene peščene podlage, peščene proge in tukaj na Hrvaškem je res vrhunski trening za takšne tekme, kot me čakajo v Kegumsu v Latviji in pa v Lommelu v Belgiji.
V peklenskem ritmu dirk, ki si bodo sledile kot po tekočem traku od nedelje pa vse tja do konca novembra, bodo na koncu verjetno o najboljših odločale malenkosti.
Ko si tekme sledijo res na dva dni, te lahko vsak mali padec, vsaka majhna poškodba zavre. Vemo, da dejansko časa za regeneracijo, časa za neke masaže, da bi se telo boljše počutilo, ne bo. Zato bo zelo pomembno, da boš naredil čim manj napak, bil čim manjkrat na tleh. Tudi štarti bodo zelo pomembni. Sami vemo, da so v MXGP razredu so res velika imena, res ogromno nas je voznikov, ki se znamo odpeljat med prve tri. Dober štart v tem primeru ogromno pomeni, morda šestdeset ali celo sedemdeset odstotkov celotne tekme. Če štartaš v dirko povsem spredaj lahko pelješ svoj ritem, lahko voziš svoje linije in dejansko nadziraš tekmo,
pravi Gajser, ki je si seveda želi obraniti naslov najboljšega motokrosista sveta, a se zaveda, da bo to zelo težko, saj vsi, ki so na štartni rampi stojijo z enakim ciljem - zmagati.
Na Hrvaškem je formo pilil tudi Jan Pancar, ki se zelo dobro zaveda, kaj ga čaka v nadaljevanju sezone.
Pomembno bo, da boš čimbolj mentalno pripravljen in da se boš znal dobro hitro spočiti. Potrebno bo voziti brez napak, mogoče tudi malce taktizirati, ampak mislim, da tega ne bo veliko in da bo več "gasa".
Študent 1. letnika ljubljanske fakultete za strojništvo je pred sezono zamenjal motor in z njim prišel na drugi dirki sezone do prve točke v razredu MX2.
Motor mi je všeč. Na začetku sem potreboval nekaj časa, da sem se ga navadil. Zato sem s točko zadovoljen, ampak prepričan sem, da bi lahko tudi boljše odpeljal, zato s svojimi vožnjami nisem najbolj zadovoljen.
V Latvijo po dobrem treningu na Hrvaškem odhaja z jasnim ciljem.
Želim se uvrstiti med top 20. Glede na to, da je mivka, nisem tako konkurenčen, kot na trdem terenu. Če hočeš biti hiter na mivki, jo moraš biti navajen in na njej veliko trenirati. Zato mi bo trening tukaj sigurno pomagal.
Tako Gajser kot Pancar, ki slovenske barve zastopata z licenco AMZS, morata pred potjo v Latvijo, ki ju čaka že sredi tedna, opraviti še zdravniška pregleda, v nedeljo pa se bosta oba trudila po najboljših močeh pokazati, kako sta se pripravila na naporno nadaljevanje sezone svetovnega prvenstva.