Najboljši slovenski speedway voznik vseh časov Matej Žagar si je pretekli konec tedna v hrvaškem Goričanu v kvalifikacijah privozil mesto med svetovno elito tudi za leto 2021, kar je zelo lepa popotnica za začetek bojev za naslov svetovnega prvaka v tej sezoni. Žagar je kvalifikacijsko dirko drugič zapored dobil in potrdil, da je v zelo dobri formi, s katero bi znal pošteno mešati štrene tudi najboljšim voznikom speedwayja na svetu. V poljskem prvenstvu serijski slovenski državni prvak letos vozi za Lublin, s katerim zaseda tretje mesto na lestvici in bo dobro formo želel prenesti tudi na oval v Vroclavu, ki bo v petek 28. avgusta in soboto 29. avgusta gostil prvi dve dirki nove sezone. Ta bo ekspresna in kratka. V petih tednih od 28. avgusta do 3. oktobra bodo tri poljska mesto (Vroclav, Gorzow, Torun) in češka Praga skupaj izvedla osem dirk, v vsakem mestu po dve, in sicer ena za drugo. Ker gre za močno modificiran format tekmovanja, ki ga vozniki do sedaj niso bili vajeni, bo verjetno že dejstvo, da si bosta dve dirki sledili v zaporedju dveh dni, kar pošteno premešalo karte med najboljšimi.
Spremenjen način točkovanja
Naslov svetovnega prvaka brani Poljak Bartosz Zmarzlik, ki mu zagotovo ne bo lahko, saj ga bo napadalo cel kup izzivalcev, med katerimi bo med najbolj izkušenimi tudi naš Žagar, sicer lani deveti v skupnem seštevku. Med dolžniki iz minule sezone je kar nekaj fantov, ki komaj čakajo, da se prvenstvo začne. Predvsem Tai Woffinden (VB), Antonio Lindback (Šve), Artem Laguta (Rus) in Max Fricke (Avs) so lani pošteno zaostali za pričakovanji, več pa najbrž želijo doseči tudi Jason Doyle (Avs), Niels-Kristian Iversen (Dan), Patryk Dudek in Maciej Janowski (oba Pol) ter Martin Vaculik (Svk). Lani so se najbližje svetovnemu prvaku Zmarzliku približali Leon Madsen (Dan), Emil Sajfutdinov (Rus) in Fredrik Lindgren (Šve), ki bodo najbrž spet med najbolj motiviranimi in odločnimi v bojih za najboljša mesta, ki prinašajo točke v boju za prestižni naslov svetovnega speedway kralja. Spremenjen bo tudi način točkovanja (za končno razvrstitev nič več ne bodo štele točke po posameznih vožnjah - te bodo pomembne le za parcialno razdelitev do polfinala in potem za mesta, ki bodo za prvo četverico), saj bo prvi na dirki osvojil dvajset točk, drugi osemnajst, tretji šestnajst, četrti štirinajst, peti dvanajst, šesti enajst, sedmi deset, osmi devet točk in tako naprej do zadnjega. Ne gre pozabiti niti, da bo na koncu samo prva šesterica avtomatsko dobila možnost nastopa na dirkah svetovnega prvenstva v letu 2021, kar pomeni, da lahko najverjetneje pričakujemo ogorčen in brezkompromisen boj ter agresivne vožnje na robu limita na vsaki od zgolj osmih preizkušenj sezone.
Neposreden prenos dirk iz Vroclava lahko v petek 28. avgusta in v soboto 29. avgusta ob 19h spremljate na programih Sportkluba.