Z relijem po Maroku se bo svetovno prvenstvo v cross countryju v reliju prevesilo v drugo polovico. Na njem bo z licenco AMZS slovenske barve branil tudi Toni Mulec, ki bo tokrat del moštva HT Rally Raid Husqvarna.
Če odkrito povem, se v ekipi še nisem sprostil. Nisem navajen, da grem po dirkanju pod tuš, nato pa dobim mehanika, ki dela na mojem motorju. Ne samo, da sem rahlo nezaupljiv – povsem nedoumljivo mi je, da drugi delajo zame! Potem je tu vedno nekdo, ki ga zanima, ali sem žejen ali lačen, in tudi to mi je tuje. Recimo, da imam zdaj priliko, da se navadim, da ne rabim razmišljati o ničemer drugem, kot o dirkanju. Kar bo seveda težko, ker me šef ekipe in mehanik kar precej zaslišujeta o motorju, malo pa je prisotna tudi poklicna deformacija: med vožnjo ves čas pozorno spremljam, kaj se dogaja s strojem,
je povedal Mulec, ki v razredu Rally 2 čaka šest zelo zahtevnih dni, v katerih bo moral biti vseskozi maksimalno zbran in osredotočen na traso ozirom progo, ki verjetno skriva kar nekaj presenečenj. V četrtek so ekipe v okolici Agadirja izvedle vsaka svoj »shakedown«, ki je namenjen temu, da se tekmovalci spoznajo s terenom, potno knjigo organizatorja dirke in da še zadnjič preizkusijo motocikle pred prologom, ki bo določil startni vrstni red.
To je bil moj prvi stik z maroško podlago – nekaj nastavitev sem takoj po testu že spremenil. 'Air bag' je zgodba zase, a se ga bom nekako moral privaditi. Veliko je tudi kamenja, skritega v pesku. Prav lahka dirka ne bo. Danes nas čakajo tehnične in administrativne verifikacije, nato pa se v soboto, s prologom, reli tudi zares začne. Na poti nazaj v hotel je bilo ganljivo videti otroke ob cesti, ki ti mahajo in ponujajo roko. To je čisto drug svet, ti da kar malo misliti. Premalo se zavedamo, kako nam je lepo v Sloveniji,
je razmišljal Mulec dan pred začetkom tekmovanja, ki bo obsegalo pet etap v skupni dolžini 2319 kilometrov, od tega 1506 specialnih preizkušenj. Dirka se bo začela in končala v Agadirju, a se bo letos manj zadrževala v sipinah.
Z vseh strani sem bil dobro opozorjen na nevarnosti, ki nas čakajo v prihodnjih dneh. Poleg tega moram hočeš nočeš sprejeti dejstvo, da se bom o reliju na tej tekmi učil sproti. Svoj prvi 'road book' sem odpeljal prej nekaj meseci. V tem času sem storil praktično vse, kar je bilo v moji moči, da sem svoje znanje nadgradil tudi na dirkah. A dejstvo je, da sem spet začetnik. Zanimivo bo,
je strnil misli Mulec, za katerega bo vsaka etapa posebej bržas avantura, ki se mu bo globoko vtisnila v spomin.