Dirkači v mini cestno hitrostnem motociklizmu se bodo konec tedna zbrali na drugi letošnji dirki za točke državnega prvenstva. Dirkaško karavano bo 7. maja gostila Vrbina pri Krškem, kjer se bodo dirkači z licencami AMZS v sedmih različnih tekmovalnih razredih pomerili na 850 metrov dolgi stezi Raceland. Organizacija dirkaškega dogodka bo potekala pod okriljem AMTK Koper, člani kluba pa se nadejajo dobrega obiska dirke.
Prvi bodo trgali asfalt dirkači v minimoto 10
Prvi preizkušnji sezone v Vrtojbi sta nakazali, da imajo najmlajši slovenski dirkači izjemen potencial. Pod skupno zmago se je podpisal Liam Ostrožnik (GAS Vrtejba), ki je s 45 točkami trenutno vodilni v skupnem seštevku. Mladi dirkač s številko 23 na motorju je prikazal natančne vožnje, kar bo cilj tudi v Vrbini pri Krškem. Pozornost bo usmerjena tudi v Davida Štilca (AMD Orjaki), ki je skupno drugi in Adama Sattlerja (GAS Vrtejba), ki na domači progi končal preizkušnjo skupno na tretjem mestu. Nik Podpečan Vehovec (GAS Vrtejba) pred drugo dirko sezone v tekmovalnem razredu minimoto 10 ostaja največji dolžnik. Aktualni prvak je zaradi padca v uvodni vožnji ostal brez uvrstitve, hitrost pa je nato na primorski stezi pokazal z zmago v drugi vožnji, kar pa je bilo na koncu vseeno premalo za uvrstitev na zmagovalni oder.
V kategoriji višje izjemni boji
V tekmovalnem razredu minimoto 14 je na otvoritvi sezone največ pokazal Kai Vehabović (AMD Divača), ki je izkoristil padec prvega favorita Tima Komela (GAS Vrtejba). Mlajši od bratov Komel je sicer nadoknadil zamujeno v drugi vožnji in pristal na skupnem tretjem mestu, na dirkališču Raceland pa želi popraviti vtis in se vrniti v boj za naslov državnega prvaka. Konkurenčen je letos tudi Maroko Cvetko (AMD Šentvid pri Stični).
Zavedam se, da bom zelo hiter v prvem ovinku, vendar moram celoten ovinek še lepo privijati ročico za plin. To se bom navadil, vendar menim, da je hiter ovinek ključ, kar mi je všeč,
je o svojih pričakovanjih in o morebitni prednosti pred tekmeci pred drugo letošnjo dirko razkril Vehabović.
Konkurenti v lov na Maverja Guština
V razredu minimoto open je Tadej Maver Guštin (AMD Divača) v Vrtojbi upravičil status prvega favorita in dobil obe vožnji. S popolnim izkupičkom se aktualni prvak podaja na novo prizorišče, kjer želi nadaljevati v podobnem slogu.
Pričakujem še eno zmago. Konfiguracija steze mi je še kar všeč, zato menim, da bo šlo vse po načrtih,
je optimist in samozavesten Maver Guštin. Osmoljenec dirkaškega konca tedna na velikonočni ponedeljek Tai Komel (GAS Vrtejba), ki mu jo je na poti do še boljšega skupnega rezultata zagodla tehnična okvara, bo eden od glavnih tekmecev Maverja Guština. Ne smemo pozabiti tudi na Gašperja Lenka (Hrvaška), ki je aprila z dobrimi vožnjami zaostal le za vodilnim v skupnem seštevku.
Mladeniči krotijo večje motorje
V konkurenci minigp 10, v kateri tekmujejo vozniki od desetega leta starosti, je sezono najbolje začel Tian Krševan (GAS Vrtejba). Dirkač iz Ajdovščine je dobil obe vožnji in je vodilni v prvenstvu pred Nejcem Petričem (GAS Vrtejba), tretji pa je voznik z italijansko licenco Tristan Rupelli.
Zelo mi je všeč dirkališče in komaj čakam, da bomo tam dirkali. Steza je zelo lepa in na njej sem že užival ter zmagoval, zato upam, da bo tudi letos tako,
je o svojih ciljih pred prihodom na drugo prizorišče v sezoni povedal mlajši od bratov Krševan.
Izjemna bitka dveh favoritov
Enej Krševan in Nejo Habjan (oba GAS Vrtejba) sta v razredu minigp 12 v Vrtojbi poskrbela za izjemno dirkaško akcijo, kar je zelo lep obet za nadaljevanje sezone. Krševan je bil najboljši v prvi vožnji, toda mlajši Habjan mu ni ostal dolžan in je z izvrstnim manevrom prehitevanja v drugi vožnji prišel do 1. mesta in skupne zmage. Oba dirkača sta prikazala zvrhano mero poguma in vožnje, s katerimi želita nadaljevati tudi na Racelandu.
Ta proga mi je v celotnem koledarju dirk najljubša, ker je hitra in razgibana. Mislim, da ne bom imel samo z Enejem, ampak tudi z ostali tekmovalci hude boje na stezi,
je o novem prizorišču in tekmecih misli strnil Habjan, ki pa je za nastop tokrat še pod vprašajem, saj ga muči poškodba. Veliko si od nove dirkaške preizkušnje obeta tudi Klemen Švara (AMTK Koper), ki je v letošnji sezoni novinec v tem tekmovalnem razredu. Po dveh vožnjah je trenutno skupno tretji.
V kategoriji skuter vodi Kogovšek
Na prvi dirki v malce okrnjenem tekmovalnem razredu skuter je mojstrske vožnje prikazal Nejc Kogovšek (AMD Orjaki), ki se je od Vrtojbe poslovil s popolnim izkupičkom dveh zmag. Drugi v skupnem seštevku je Silvano Mladovan (AMTK Koper), tretji pa Matija Benčič (AMTK Koper). Kogovšek od druge dirke pričakuje veliko, čeprav naj bi bila konkurenca zaradi prihoda hrvaških dirkačev malce bolj zaostrena.
Veselim se dirke v Krškem, saj bo zaradi bližine Hrvaške prišlo več dirkačev v naši konkurenci skuter. Upam, da bo lepo vreme, saj mi je proga zelo všeč,
je pred dirko povedal Kogovšek, sicer po premoru povratnik na dirkaški asfalt v tej sezoni.
Aktualni pokalni prvak v supermotu dobil resnega tekmeca
V razredu supermoto je konkurenca zelo zaostrena, kar se je potrdilo že na prvi dirki sezone. Aktualni pokalni prvak Slovenije Fabrizio Valenta (Italija) je tudi v novem tekmovalnem letu, ki zdaj šteje za točke državnega prvenstva, v zavidljivi formi. Sicer je Italijan v Vrtojbi dobil uvodno preizkušnjo, toda v drugi vožnji je Etien Kantar Božič (ŠD Nenaten) pokazal zobe. Dirkač iz Lucije, ki dirke supermota izkorišča za boljšo pripravo za dirkanje v razredu supersport 600, je trenutno najresnejši konkurent Italijana. V drugi vožnji sta z Valento dirkala na nož, uspešnejši pa je bil Kantar Božič, ki je tako prevzel vodstvo v skupnem seštevku. Na stezi Raceland želi nadaljevati s hitrimi vožnjami in predvsem z Valento uprizoriti izjemne vožnje.
Letos bom vso sezono tekmoval v supermotu. Na stezi v Krškem še nikoli nisem vozil motorja za supermoto. Verjamem, da mi bo všeč. Ko sem tam dirkal še v razredu minimoto, je bila steza zelo lepa. Grem na zmago, ker je to najlepša stvar, ki se lahko zgodi. Pričakujem, da bom vozil v ospredju in da se bom znova bojeval z Valento ter da se nama še kdo priključi,
pred nedeljsko dirko razmišlja Kantar Božič.
Dirkališče Raceland, raj za dirkaške navdušence
Dirkališče Raceland je bilo zgrajeno že leta 2006. Nedavno je bilo posodobljeno in obiskovalcem poleg voženj z gokarti od leta 2018 ponuja tudi tečaje varne vožnje. Steza je sicer dolga 1050 metrov, dirkači v mini cestno hitrostnem motociklizmu pa bodo uporabljali 850 metrov dolgo konfiguracijo dirkališča. Širina steze se na različnih delih giblje med osmimi in devetimi metri, minimalna pa je pet metrov, ob tem pa proga ponuja tudi štiri metre višinske razlike.
Dirkaški dan se bo z uvodnimi treningi začel ob 9. uri, dve uri pozneje pa bodo na sporedu prve kvalifikacije. Dirkače v sedmih različnih tekmovalnih razredih čakata tudi dve dirki, vizirje pa bodo prvi tekmovalci zaprli ob 13.30. Podrobnosti o dirki z vsemi odgovornimi za izvedbo lahko najdete na tej povezavi.