Všečno oblikovan, dobro opremljen in v “športno suknjo” odet T-roc, ki ga poganja nekoliko robat, a prožen 2-litrski dizelskim motor s 150 “konjiči”, pusti malce mešane občutke.
oblika in prostornost | 4/5 zvezdic |
zmogljivost in poraba | 4/5 zvezdic |
vozne lastnosti in udobje | 4/5 zvezdic |
varnost in oprema | 3/5 zvezdic |
vrednost glede na ceno | 3/5 zvezdic |
Modno zanimiv Golfov derivat
Vozniško zelo prijeten avtomobil ne postreže z golfovo kakovostjo kabine, prostorsko pa je bolj pozoren do prtljage kot do potnikov na zadnji klopi. 445-litrskemu prtljažniku ni kaj očitati, prostoru za kolena zadaj pa, ker ga je (pre)malo.
Avto je od tal oddaljen dobrih 16 centimetrov. Vstopanje je udobno, voznikov sedežni položaj je zelo dober, uporabnih odlagalnih mest je veliko in ergonomija je po golfovo prvovrstna. Zaplete se pri materialih, kar smo izpostavili že pri prvem testu. Vse plastične površine so trde in tekmeci zmorejo ponuditi precej bolj ugledno plastiko. Se pa T-roc oddolži s prilagodljivo digitalno armaturno ploščo in dobro odzivnim 8-palčnim osrednjim zaslonom. Predvsem s prostorom na zadnji klopi pusti mešane občutke, saj se v golfu zadaj sedi bolje. Po prostornosti kabine mu do živega pride tudi številko manjši T-cross, ki ponuja še vzdolžno pomično zadnjo klop. Če se ob tem spomnimo na preglednost, prilagodljivost in prostorsko udobje poslavljajočega se golfa sportsvana, pa je T-roc res le modno zanimiv golfov derivat. A to je za kupce, ki jih ni malo, očitno dovolj.
Bogat z navoroma, a robat po značaju
S prožnim, navorsko bogatim in nekoliko robatim, a še dovolj varčnim dizelskim motorjem ter 7-stopenjskim DSG menjalnikom je T-roc vozniško prepričljiv avto, ki bo zadovoljil množico različnih želja. Zmore biti dovolj dinamičen, udoben in energijsko zmeren. Na testu je v povprečju zahteval 6,1 litra goriva na 100 km.
V različici sport precej izdatno opremljen t-roc, ki je imel še dodatni 342 evrov vreden športni paket - rdeče zavorne čeljusti, aluminijasta pedala in zatemnjena stekla -, na cesti nastopi precej samozavestno. Športni sedeži so dovolj udobni in vizualno zanimivi. |
Pod črto ...
Oprema sport in za dobrih 2400 evrov dodatkov pomeni izdatno vozniško pomoč, vključno z vozniškim asistentom za pomoč v zastojih. Tako opremljen T-roc ni poceni, a ponuja precej vsebine in varnosti.
Všeč na je +
podoba odporna za zob čas, počutje za volanom, prostoren prtljažnik, vozne lastnosti
Ni na m všeč -
nekoliko robat motor, prostor na zadnji klopi
Tehnični podatki
Motor in prenos moči: | dizelski, štirivaljni, turbo, prostornina: 1968 cm3, največja moč: 110 kW (150 KM) pri 3500 vrt./min, največji navor: 340 Nm pri 1700 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, avtomatiziran sedemtstopenjski DSG menjalnik. |
Mere in masa: | dolžina: 423,4 cm, širina: 181,9 cm, višina: 153,1 cm, medosna razdalja: 259 cm, masa praznega vozila: 1440 kg, dovoljena skupna masa: 1950 kg, prostornina prtljažnika 445 – 1290 l, posoda za gorivo: 55 l. |
Zmogljivosti in poraba: | največja hitrost: 205 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 8,4 s, normna poraba goriva zunaj mesta/mesto/kombinirano: 4,1/5,6/4,6 l/100 km, izpust CO2: 123 g/km, poraba na testu: 6,1 l/100 km. |
Cena: | Porsche Slovenija: 28.650 EUR. |