Že na prvem testu 5-vratne kombilimuzinske corolle smo zapisali, da je za prepričljivo družinsko mobilnost bolje izbrati izvedbo TS s 6 cm daljšo medosno razdaljo in skoraj polovico večjim, 581-litrskim prtljažnikom.
oblika in prostornost | 4/5 zvezdic |
zmogljivost in poraba | 4/5 zvezdic |
vozne lastnosti in udobje | 4/5 zvezdic |
varnost in oprema | 5/5 zvezdic |
vrednost glede na ceno | 3/5 zvezdic |
Lično obdelan, velik in predvsem praktičen prtljažnik
S prostorom v kabini corolla TS izpolni pričakovanja, čeprav bi na zadnji klopi ob podaljšani medosni razdalji pričakovali nekoliko več prostora za kolena. Družinski mobilnosti dobro služi lično obdelan, velik in predvsem praktičen prtljažnik z zaščitno prevleko ter zelo dobro LED osvetlitvijo. Prtljažna vrata dviga in spušča elektrika, pohvalo si zaslužita tudi nizek nakladalni prag in dostopnost. Klop je deljiva v razmerju 40:60, piko na i pri organizaciji prostora za prtljago pa doda še hitro nameščena zaščitna mreža, postavljena za prekrivni rolo. Ob položenih naslonjalih klopi nastane več kot 1,5 kubičnega metra prostora, a dno zaradi akumulatorskega sklopa hibridnega pogona pod zadnjo klopjo ni povsem ravno. Pri uporabnosti si kritiko zaslužita skromna nosilnost (349 kg) in vlečna zmogljivost (750 kg).
Tako dinamično kot je videti se corolla TS tudi pelje. Zelo natančno uravnoteženo vzmetenje odlično bere cesto, lega na cesti je zelo suverena, le volanski mehanizem bi bil glede na vozno dinamiko lahko bolj informativen. Z najvišjo ravnjo opreme executive ima voznik na voljo celovit nabor vozniških pomagal, ki z zanesljivim delovanjem povečujejo varnost in udobje.
Z močnejšo različico hibridnega pogona corolla TS dobre zmogljivosti združuje z energetsko učinkovitostjo. Testno povprečje smo končali s porabo 6,1 litra goriva na 100 km.
Pod črto ...
Družina bo v dobro opremljeni, dovolj prostorni in varni corolli TS zaradi njenih prijetnih voznih lastnosti in udobja uživala v svoji mobilnosti: upoštevajoč dodatno opremo je takšen družinski užitek vreden 33.890 evrov.
Všeč nam je +
velik in dobro opremljen prtljažnik, bogata varnostna oprema, vozne lastnosti, učinkovit pogon, majhna poraba goriva, športno-elegantni videz
Ni nam všeč -
multimedijski vmesnik, nosilnost in vlečne zmogljivosti
Tehnični podatki
Motor in prenos moči: | bencinski, štirivaljni, prostornina: 1987 cm3, največja moč: 112 kW (152 KM) pri 6000 vrt./min., največji navor: 190 Nm pri 4400 vrt./min., električni, sinhroni, največja moč: 80 kW (109 KM), največji navor: 202 Nm. Sistemska moč hibridnega pogona: 132 kW (180 KM). Pogon na prednji kolesi, brezstopenjski samodejni menjalnik. |
Mere in masa: | dolžina: 465 cm, širina: 179 cm, višina: 143,5 cm, medosna razdalja: 270 cm, masa praznega vozila: 1606 kg, dovoljena skupna masa: 1955 kg, prtljažnik: 581 - 1591 l, posoda za gorivo: 43 l. |
Zmogljivosti in poraba: | največja hitrost: 180 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 8,1 s, normna poraba goriva kombinirano: 5,3 l/100 km, izpust CO2: 121 g/km, poraba na testu: 6,1 l/100 km |
Cena: | Toyota Adria: 32.300 EUR |