Mitsubishijev kompaktni cestni terenec ASX je po prenovi videti veliko bolj sodoben in privlačen. Dobil je učinkovita LED žarometa in dopolnjen seznam varnostnih pripomočkov.
Oblika in prostornost | 4/5 zvezdic |
Zmogljivost in poraba | 4/5 zvezdic |
Vozne lastnosti in udobje | 4/5 zvezdic |
Varnost in oprema | 4/5 zvezdic |
Vrednost glede na ceno | 4/5 zvezdic |
Testni ASX nas je med drugim pri vzvratni vožnji znal opozoriti tudi bližajoča se vozila z leve ali desne. Pogrešali pa smo aktivni radarski tempomat, ki ga večina tekmecev v tem cenovnem razredu ima.
Skoraj 2,7-metrska razdalja med osema zagotavlja povsem dovolj prostorno kabino, ki je tudi dobro pregledna. Armatura s povprečno ergonomijo spominja na neke druge čase, kar velja tudi za odzivnost in grafiko 8-palčnega zaslona multimedijske naprave z natančno navigacijsko napravo. Preprosta armatura z velikimi stikali pod osrednjim zaslonom bo všeč le najbolj konzervativnim ljubiteljem stare šole. Pripombo si zaslužijo tudi sedeži: v ovinkih nudijo premalo opore in sedalni del je po “azijsko” (pre)kratek.
Na asfaltu se ne pelje tako dobro kot je videti
Glede na podobo in učinkovit štirikolesni pogon, ki ga voznik v prid manjši porabi goriva lahko izklopi, smo si obetali veliko veselja med vožnjo. No, ASX se ne pelje tako dobro kot je videti. Veselje med ovinki hitro zbledi zaradi preveč posrednega in nenatančnega volana ter neuravnoteženega vzmetenja, ki kljub pomoči štirikolesnega pogona ne zmore povsem izničiti učinka zdrsa prek sprednjih koles. Z voznimi lastnostmi bo ASX zadovoljil nezahtevnega voznika, ki od avtomobila pričakuje predvsem zanesljivost v vsakem vremenu in na vsaki cesti, tudi na gozdni ali celo kolovozu, ki vodi do čebelnjaka na vrhu hriba. To ASX obvlada suvereno in z 19-centimetrsko oddaljenostjo od tal brez težav prevozi tudi kakšno korenino. Zvestobo stari šoli izkazuje še s klasičnim dvolitrskim atmosferskim motorjem. Ta je povsem dovolj zmogljiv, prijetno živahen in ob pomoči dobro odzivnega brezstopenjskega samodejnega menjalnika ponudi več, kot bi od njega pričakovali.
Pod črto ...
Mitsubishi ASX ponuja zanesljivo delujoč pogon, veliko svobode pri izbiri poti in dovolj sodoben paket varnostne opreme. Ni pa za dinamične voznike in tiste, ki jim je pomembna zgolj nizka cena.
Všeč nam je +
všečna oblika, CVT menjalnik, preglednost, učinkovit štirikolesni pogon
Ni nam všeč -
posreden in nenatančen volan, neuravnoteženo vzmetenje, (pre)kratki sedeži
Tehnični podatki
Motor in prenos moči: | bencinski, štirivaljni, prostornina 1998 cm3, največja moč: 110 kW (150 KM) pri 6000 vrt./min, največji navor: 195 Nm pri 4200 vrt./min. Priklopljiv štirikolesni pogon s sredinsko zaporo diferenciala, brezstopenjski samodejni menjalnik. |
Mere in masa: | dolžina: 436,5 cm, širina: 181 cm, višina: 164 cm, medosna razdalja: 267 cm, masa praznega vozila: 1470 kg, dovoljena skupna masa: 1970 kg, prtljažnik: 406 l, posoda za gorivo: 60 l. |
Zmogljivosti in poraba: | največja hitrost: 190 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 12,2 s, normna poraba goriva kombinirano: 8,2 l/100 km, izpust CO2: 185 g/km, poraba na testu: 8,6 l/100 km. |
Cena: | AC Mobil: 23.990 EUR |