Toyotin križanec C-HR je ob svoji originalni, (pre)drzni in skoraj futuristični podobi s prenovo dobil točno tisto, kar je potreboval - zmogljivejši in hkrati še učinkovitejši hibridni pogon z močnejšim ter sodobnejšim dvolitrskim bencinskim motorjem.
oblika in prostornost | 3/5 zvezdic |
zmogljivost in poraba | 4/5 zvezdic |
vozne lastnosti in udobje | 4/5 zvezdic |
varnost in oprema | 5/5 zvezdic |
vrednost glede na ceno | 3/5 zvezdic |
Zna se prilagoditi voznikovim željam in cesti
Toyota z novo, 4. generacijo hibridnih pogonov žanje sadove četrt stoletja trajajočega razvoja hibridnega pogona. To predvsem z odličnimi voznimi lastnostmi potrjuje tudi C-HR. Vožnja je izredno lahkotna, na zahtevo pa tudi precej dinamična. Piko na i postavlja odziven hibridni pogon s 184 “konji” sistemske moči. Več moči in navora na kolesih pomeni, da avto brez naprezanja vzdržuje višje potovalne hitrosti in da brez visokih frekvenc oziroma povečevanja vrtljajev z lahkoto v klanec prehiti tovornjak. Toyota C-HR je postal tiste vrste hibrid, ki se zna prilagoditi voznikovim željam in cesti. Razvoj je prišel do točke, ko tudi na razdalje drži korak z dizli. Največji dosežek je dejstvo, da je s takšnim avtom mogoče narediti več kilometrov na elektriko. Na 100-kilometrski relacijski vožnji po magistralki, avtocesti in v mestu smo kar 37 kilometrov naredili v električnem načinu. Učinkovitost se kaže v povprečni porabi goriva. Testno povprečje je bilo 5,5 litra na 100 km, pri umirjeni vožnji pa se je poraba spustila tudi pod 5 litrov bencina na 100 km.
Kdor išče atraktivnega in tehnološko naprednega križanca, ki se tako dobro, kot je videti, tudi pelje, ga C-HR zagotovo ne bo razočaral. Še zlasti ne v različici launch edition, ki poleg dvobarvne karoserije z velikim 18-palčnimi platišči prinaša tudi popolno varnostno opremo vključno s pametnima LED žarometoma, le družinski mobilnosti zaradi utesnjenega občutka na zadnji klopi C-HR ni najbolj prijazen.
Pod črto ...
Za zelo dobro opremljenega ekologa, ki se ne boji ovinkov, je treba pripraviti skoraj 34 tisočakov. Ni malo, a kdor si lahko privošči, bo vozil avto, ki še vedno krade poglede in v množici sodobnih križancev izstopa z nezamenljivo originalnostjo in bogato opremo. JG
Všeč nam je +
bogata varnostna oprema, vodljivost in lega na cesti, učinkovit pogon, majhna poraba goriva
Ni nam všeč -
multimedijski vmesnik, nosilnost in vlečne zmogljivosti, utesnjenost na zadnji klopi
Tehnični podatki
Motor in prenos moči: | bencinski, štirivaljni, prostornina: 1987 cm3, največja moč: 112 kW (152 KM) pri 6000 vrt./min., največji navor: 190 Nm pri 4400 vrt./min., električni, sinhroni, največja moč: 80 kW (109 KM), največji navor: 163 Nm. Sistemska moč hibridnega pogona: 135 kW (184 KM). Pogon na prednji kolesi, brezstopenjski e-CVT samodejni menjalnik. |
Mere in masa: | dolžina: 439,5 cm, širina: 179,5 cm, višina: 155,5 cm, medosna razdalja: 264 cm, masa praznega vozila: 1678 kg, dovoljena skupna masa: 1930 kg, prtljažnik: 358 - 1102 l, posoda za gorivo: 43 l. |
Zmogljivosti in poraba: | največja hitrost: 180 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 8,2 s, normna poraba goriva kombinirano: 4,2 l/100 km, izpust CO2: 92 g/km, poraba na testu: 5,5 l/100 km |
Cena: | Toyota Adria: 33.790 EUR |