Sicer redno vzdrževan družinski enoprostornež ford galaxy je zaradi skrite napake, ki so jo spregledali celo na uradnem Fordovem servisu na Krfu, obstal na majhnem počivališču med predori severne Grčije v poletni pripeki pri 37 stopinjah Celzija. Pet članov družine Marčič je ob izdatni pomoči družinskeg AMZS članstva sredi najvišje turistične sezone že drugi dan po okvari priletelo domov z letalom. Oče Aleš, ravnatelj Glasbene in baletne šole Antona Martina Slomška, pravi, da se na AMZS vedno lahko zaneseš: “Lahko vam le čestitam za brezhibno storitev, ki ste nam jo nudili več kot 1500 kilometrov od doma!”
Na peklensko vročo julijsko nedeljo se je pet članov družine Marčič v njihovem družinskem enoprostornežu fordu galaxyju iz Krfa preko severa celinske Grčije vračalo proti domu v Maribor. Na avtocesti od Igumenice do Soluna, ki preko hribov povezuje Jonsko in Egejsko morje, je zla slutnja, da je z avtomobilom nekaj hudo narobe, v hipu postala resna težava. Tako resna, da mama Karmen Podlesnik Marčič skoraj leto dni pozneje še vedno omahuje ob misli, da bi se družina tudi letos odpravila z avtom v Grčijo. A letos se družina znova odpravlja v Grčijo. Seveda bo med potovalnimi dokumenti tudi AMZS članska kartica …
Kako ste se počutili, ko ste se ugotovili, da avto ne bo zmogel poti domov?
Karmen: Najprej je šok, ker v prvem trenutku sploh ne veš, kaj bi naredil, saj pred potovanjem redko kdo razmišlja, kako bo reagiral ob takšnih težavah. Ni nam bilo prijetno. Najprej smo pomislili na AMZS. Poklicali smo v Slovenijo in takoj so se odzvali.
Aleš:
Izkušnja z AMZS je bila res odlična. Šele ko se enkrat znajdeš v takšni neprijetni situaciji, spoznaš, kako zelo dragocena je lahko taka storitev oziroma zanesljiva pomoči AMZS članstva ob okvari ali nesreči. Mi smo poleg AMZS članstva imeli še drugo asistenco in moram poudariti, da je storitev AMZS v vseh pogledih tako po odzivnosti kot konkretnem nudenju pomoči prekašala tisto drugo. V pol ure je bilo pri nas vozilo lokalnega ponudnika vleke. Dobil sem tudi nadomestni avto, da sem se potem vrnil še po ostale družinske člane na počivališče. Nato smo dobili nastanitev čez noč in lahko koristili še to ugodnost, ki jo krije AMZS paket družinskega članstva za tujino.
Kako huda je bila okvara avta?
Aleš: No, avto je prišel do servisa, a bila je nedelja in bili smo v Grčiji. Ne glede na turistično sezono so mi tudi naslednji dan, na delovni ponedeljek, pri uradnem serviserju povedali, da bodo šele čez štiri dni imeli čas avto odpreti in poiskati vzrok napake. Avto smo nato premaknili do drugega servisa, kjer pa je mehanik le odprl avto in potrdil moj sum, da gre za težjo okvaro na glavi motorja - poškodovano tesnilo glave motorja in zvita glava. Povedal je, da nikakor ne moremo nadaljevati proti domu brez konkretnega popravila, saj sta se že začela mešati olje in voda. V vodo je padlo naše upanje o hitrem popravilu.
Bi torej tudi drugim voznikom priporočili AMZS Premium družinsko članstvo ?
Aleš: Absolutno. Tudi vašim sodelavcem, ki so nam takrat pomagali, sem povedal, da res vrhunsko opravljajo svoje delo. Zelo hitro smo iz kritične točke prišli do najbolj pomembne rešitve, da je bila vsa naša družina na varnem, dan pozneje pa po iznajdljivosti hčerke tudi že doma, saj smo uspeli sredi najvišje sezone dobiti letalske karte po ceni 80 evrov na osebo. Neverjetno. S Krfa smo poleteli v Zagreb.
Kaj pa avto?
Aleš: Glede na resnost okvare - pregreta in zvita glava motorja ter uničeno tesnilo - in po vseh zapletih z odzivnostjo grških serviserjev smo celo razmišljali, da bi ga prodali v Grčiji. Ampak ta naš družinski avto nam je vedno dobro služil in nismo ga mogli pustit kar v Grčiji. Odločili smo se za njegovo reševanje. Z letalom sem se vrnil v Grčijo. Za premik do trajekta poklical vašo konkurenco, a niso povsem opravili tistega, kar smo se dogovorili. Avta mi niso pripeljali v 70 km oddaljeno pristanišče Igumenica. Znova sem moral posredovati. Potem pa sem se spet obrnil na AMZS in izračunali smo, da naš paket pomoči krije stroške, če si pomagamo s trajektnim prevozom do Benetk. V Benetkah me je počakala vleka AMZS in tako se je še naš avto praktično brez dodatnih stroškov, srečno vrnil domov, kjer smo ga temeljito popravili pri našem mehaniku.
Karmen: Mene je ta izkušnja malce odvrnila od dolgih potovanj z avtomobilom. A zaradi dobre izkušnje z AMZS pomočjo sem zdaj vendarle bolj mirna. Sedaj vsaj vemo, na koga se obrniti in na koga lahko računamo. Hvala, AMZS. Verjetno le malo članov dosledno prebere, kaj vse nudi članstvo, ko pa se zgodi kaj takega, pa na licu mesta ugotoviš, da je paket pravzaprav precej temeljit. Je kar nekaj ugodnosti, ki pridejo zelo prav.
Ostajate naši člani?
Aleš in Karmen: Pod črto naše izkušnje bi še enkrat povedal, da so bile vse storitve AMZS, ki smo jih bili deležni na poti, nudene na res visoki kakovostni ravni. Vse, kar smo se dogovorili, je držalo in tudi v klicnem centru so nam sproti izračunali, kaj gre v kritje, da smo imeli vseskozi stroške pod nadzorom. Zelo transparentno. Celo strošek trajekta sem dobil povrnjen, ker nismo presegli kritja. Izredno smo zadovoljni in vam lahko iskreno čestitamo za učinkovitost pri reševanju in pomoči na cesti. Hvala.
Ali ste vedeli, da ...
AMZS članstvo vam zagotavlja pompč na cesti po vsej Evropi, na Bližnjem vzhodu in v Severni Afriki. Preverite seznam držav.
AMZS Premium - za brezskrbne poti, tudi v tujini
V enem paketu imate pomoč na cesti ter zdravstveno in turistično zavarovanje v tujini. Če sklenete družinsko članstvo, je zavarovana vsa družina. AMZS članstvo je vezano na voznika, ne na prevozno sredstvo, zato lahko prednosti koristite za različna prevozna sredstva, ki jih uporabljate, četudi niso vaša last.