V projektu je sodelovalo pet ekip. Žirija, ki so jo sestavljali Ana Praprotnik (Sava Hotels & Resorts), Špela Žorž (Grey), Goran Forbici (CNVOS), David Razboršek (Zavod Vozim) in dr. Vesna Žabkar (Ekonomska fakulteta), je razglasila kar dva zmagovalca. Poleg projekta AMZS, Rdečega križa Ljubljana in agencije Digigral še projekt Pošte Slovenije, društva Ekologi brez meja in agencije Futura DDB z naslovom Dober teden za hrano – distribucija zavržene, a še vedno kvalitetne in užitne hrane od podjetij, gostincev in trgovcev do končnih uporabnikov s ciljem, da to postane stalnica. Zmagovalni ekipi sta za nagrado prejeli brezplačno udeležbo na Slovenski marketinški konferenci in oglasna mesta podjetja Europlakat za predstavitev svojih projektnih idej.
Poleg zmagovalnih ekip so v projektu sodelovali še ekipa Komunalnega podjetja Vrhnika, društva Smetumet in agencije SPEM, ekipa Slovenskih železnic, društva RESje in agencije arnoldvuga+ ter ekipa Zavarovalnice Maribor, društva Mladi projektni managerji in agencije Madwise.