Kampanjo Ne hiti, ohrani življenja je v sodelovanju z avtomobilskimi klubi zasnovala FIA Regija I (gre za del mednarodne avtomobilistične zveze FIA, ki združuje avtomobilske klube Evrope, Afrike in Bližnjega vzhoda). Neprilagojena hitrost je namreč v večini držav eden najpogostejših vzrokov za najhujše prometne nesreče. Namen kampanje je ozaveščanje o pomenu spoštovanja omejitve hitrosti in spodbuditi razmišljanje o razdalji, ki jo vozilo ob zaviranju potrebuje za varno ustavljanje.
Zgolj petodstotno zmanjšanje povprečne hitrosti lahko pomeni 30-odstotno zmanjšanje števila prometnih nesreč s smrtnim izidom.
Podpišite prisego za večjo varnost na cestah
AMZS je sicer prvi del aktivnosti kampanje izvedel že spomladi, ko je tudi v Sloveniji potekala ozaveščevalna kampanja FIA 3500 življenj in nacionalna kampanja hitrost, drugi del pa izvaja v času Evropskega tedna mobilnosti in ob Evropskem dnevu brez smrtnih žrtev na cestah, ob kateremu vabi tudi k podpisu prisege za večjo varnost na cestah in k varni vožnji.
AMZS poleg kampanje Ne hiti, ohrani življenja, izvaja številne aktivnosti za večjo prometno varnost, še posebej pomemben člen pri uresničevanju cilja Vizije nič pa je AMZS Center varne vožnje na Vranskem, ki je letos obeležil 10. obletnico delovanja, v tem času pa se je v programih varne vožnje in na številnih dogodkih več kot 150 tisoč voznikov naučilo voziti varneje.
Spremljajte: #SlowDown #NeHiti #3500LIVES #ProjectEDWARD #VoziteVarno