AMZS centri so ODPRTI po ustaljenem urniku. Izjemi sta šola vožnje in center varne vožnje. V skrbi za svoje in naše zdravje prosimo, da spoštujete ukrepe za preprečevanje širjenja covida-19. Hvala, ker smo #SkupajSkrbni.
Kako se je pri našem testu odrezal Komotar Minuta?
Mladi vozniki in voznice, še do vključno 30. aprila 2018 lahko rešujete spletni test in postanete #NajboljsiZaVolanom! In celo premagate Cirila Komotarja, prejemnika letošnjega žarometa za spletno zvezdo leta. Mimogrede, Ciril – čestitamo!
Kako se je pri testu Najboljši za volanom odrezal Komotar Minuta?
V nadaljevanje izbora, ki bo potekal v AMZS Centru varne vožnje na Vranskem, se bo uvrstilo TOP 100 reševalcev testa. Doslej vas je kar 19 mladih pravilno odgovorilo na vseh 20 vprašanj – bravo!, vsi drugi, ki imate v tem trenutku vstopnico za praktični del izbora, pa ste si lahko spodrsljaj dovolili le pri enem vprašanju.
Kako pa je šlo Komotar Minuta? »Soočil sem se z 20 vprašanji in hitro odkril pomanjkljivost. Ne pri vprašanjih, ampak pri sebi. Vozim veliko, za volanom se znajdem. Reagiram zbrano in hitro. Teste rešujem manj pogosto. Zbranost je manjša, napake pogostejše. Preveč sem hitel in bral površno. Pravilno sem odgovoril na 16 vprašanj. Odličen opomin, da se učimo celo življenje. Včasih ponovno tudi stvari, ki smo jih že vedeli.«
No, Ciril se nam bo pridružil tudi na Vranskem. Bomo skupaj z vami preverili, kako dober je v praksi.
Spletne strani uporabljajo piškotke za različne namene. Osnovni so nujni za delovanje spletnih storitev. Piškotki analitike in trženja pa nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejšo uporabo strani in prikaz ponudbe, ki je za vas pomembna. Več o piškotkih lahko preberete na strani piškotki.
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez namestitve nujnih piškotkov spletni strani, vam dostopa do spletnega mesta ne moremo omogočiti.
S tovrstnimi piškotki nam dovoljujete, da zbiramo anonimizirane podatke o ogledu naših vsebin ter jih uporabimo za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje.
S tovrstnimi piškotki dovoljujete, da podatke zbirajo in nadalje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu in izvajanje ciljno usmerjenega trženja.