V AMZS Centru varne vožnje na Vranskem sta se včeraj pomerili še dve skupini mladih voznikov in voznic, najboljših reševalcev spletnega testa. V finale Najboljši za volanom 2018 uvrstili Amadej Stošič, Jaka Kralj, Jan Balažic, Žan Turkovic in Uroš Šinkovec.
Tako kot na prvem polfinalu, so tudi tokratni polfinalisti veliko znanja in spretnosti, tako pri vožnji kot tudi drugih nalogah, ki so jih zanje pripravili AMZS, Policija in Rdeči križ Slovenije:
Po polfinalnem izboru z odličnimi rezultati lahko zagotovo trdimo, da stereotip o mladih kot manj varnih ali celo nevarnih voznikih ne drži vedno. Mladi so pokazali zelo dobro znanje in veščine, pri nekaterih vajah pa so morda celo boljši od voznikov z večletnimi izkušnjami,
je po zaključku polfinalnega izbora povedal Erik Logar iz AMZS Centra varne vožnje na Vranskem.
Današnji najboljši Amadej Stošič, Jaka Kralj, Jan Balažic, Žan Turkovic in Uroš Šinkovec se bodo v finalu 24. 5. 2018 pomerili z najboljpimi iz včerajšnjih polfinalnih skupin, iz katerih so si vstopnico za boj za zmago priborili Klemen Pongračič, Uroš Zagoranski, Gašper Colja, Gal Krajčič in Anže Rojec.
Spletne strani uporabljajo piškotke za različne namene. Osnovni so nujni za delovanje spletnih storitev. Piškotki analitike in trženja pa nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejšo uporabo strani in prikaz ponudbe, ki je za vas pomembna. Več o piškotkih lahko preberete na strani piškotki.
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez namestitve nujnih piškotkov spletni strani, vam dostopa do spletnega mesta ne moremo omogočiti.
S tovrstnimi piškotki nam dovoljujete, da zbiramo anonimizirane podatke o ogledu naših vsebin ter jih uporabimo za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje.
S tovrstnimi piškotki dovoljujete, da podatke zbirajo in nadalje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu in izvajanje ciljno usmerjenega trženja.