Pogovor z najboljšima mladima voznikoma Slovenije 2020 Matejem in Petro
Vabljeni k branju intervjuja z zmagovalcema letošnjega izbora Najboljši za volanom Matejem Gorjanom in Petro Prašnikar.
"Jaz sem se na cesti v prometu že doslej trudila voziti zgledno. Glede na osvojeni naslov pa mislim, da se lahko še bolj potrudim biti zgled varne voznice," je v pogovoru za Motorevijo izpostavila 24-letna študentka arhitekture z Vira pri Domžalah Petra Prašnikar, ki zmage na tekmovanju ni pričakovala, saj se ji je zdelo, da pri nobeni od vaj ni posebej izstopala - zlata sredina se ji je očitno obrestovala.
Po prepričanju Mateja Gorjana, bodočega 23-letnega inženirja strojništva, ga je konstantnost pri izzivih na poligonu pripeljala do zmage. In kaj je bil glavni motiv, da se je odločil sodelovati na tekmovanju Najboljši za volanom? "Nedvomno sem na tekmovanje prišel predvsem zaradi avtomobila. Bom strojni inženir in avtomobile občudujem oziroma spoštujem že od majhnega. Po drugi strani pa ti že uvrstitev v polfinale kot vozniku prinese možnost, da se preskusiš v nečem novem. Na poligonu lahko preskusiš tudi tiste prvine vožnje, ki jih na cesti ponavadi ne moreš in morda kot voznik tudi nikoli ne doživiš."
Spletne strani uporabljajo piškotke za različne namene. Osnovni so nujni za delovanje spletnih storitev. Piškotki analitike in trženja pa nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejšo uporabo strani in prikaz ponudbe, ki je za vas pomembna. Več o piškotkih lahko preberete na strani piškotki.
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez namestitve nujnih piškotkov spletni strani, vam dostopa do spletnega mesta ne moremo omogočiti.
S tovrstnimi piškotki nam dovoljujete, da zbiramo anonimizirane podatke o ogledu naših vsebin ter jih uporabimo za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje.
S tovrstnimi piškotki dovoljujete, da podatke zbirajo in nadalje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu in izvajanje ciljno usmerjenega trženja.