Slovenska krona za Čehinjo

Izbor

Slovenski avto leta 2021 je škoda octavia!


Naslov Slovenski avto leta 2021 je v izredno napetem in izenačenem finalu pred kamerami v studiu Televizije Slovenija osvojila škoda octavia, ki je v finalu za vsega dve točki premagala neposrednega razrednega tekmeca, svojega nemškega tehnološkega bratranca volkswagna golfa. Tretje mesto je osvojil peugeot 2008, četrto najnovejši Hyundaijev cestni terenec tucson in peto Renaultov captur, ki mu ni uspelo ponoviti lanske suverene zmage “slovenskega” clia.

Škoda se je v 29-letni zgodovini še tretjič zavihtela na vrh izbora. Octavija je po osvojitvi naslova letu 2014 sedaj s svojo novo 4. generacijo še enkrat dokazala, da s svojo prostornostjo, praktičnostjo in tehnološkim ter oblikovnim napredkom ponuja enega najbolj prepričljivih paketov osebne mobilnosti po meri slovenske družinske mobilnosti. Prav velika priljubljenost med vozniki ji je tudi zagotovila tesno zmago pred golfom 8. generacije, saj se je octavia v finale uvrstila z največjo točkovno prednostjo po izboru bralcev, poslušalcev in gledalcev sodelujočih medijev.

Finalna oddaja je minila drugače kot lani: v studiu TV Slovenija ni bilo občinstva, je pa oddaja postregla z zanimivimi temami, v katerih smo se dotaknili treh ključnih postavk avtomobilske prihodnosti - digitalizacije, elektrifikacije in varnosti.


Tokratni finale je od avtomobilskih novinarjev sodelujočih medijev zahteval veliko natančnega dela oziroma zahtevnega ocenjevanja, saj smo v oceno dobili pet avtomobilov, med katerimi prav vsi izpolnjujejo večino ključnih meril izbora. Prav vsi v svojih novih generacijah poleg naprednih varnostnih sistemov in digitalnih veščin ponujajo še široko paleto sodobnih pogonov, opremljenih tudi z električno shrambo in priključnim kablom. Da je bil letošnji izbor res napet, dokazuje dejstvo, da so kar trije avtomobili osvojili prva mesta po posameznem točkovanju avtomobilskih uredništev. Zato je peugeota 2008 na tretjem mestu in hyundaija tucsona na četrtem ločila pičla ena točka.

Točkovanje sodelujočih avtomobilskih uredništev

Virus ni ustavil izbora

Izjemno veliko prilagajanja, potrpežljivosti in dodatne varnostne logistike je od letošnjega izbora terjala tudi epidemija novega koronavirusa. Na tradicionalnem testnem dnevu vseh petih avtomobilov v AMZS centru varne vožnje na Vranskem se nam letos žal niste mogli pridružiti bralci, novinarji pa smo avtomobile preizkušali po vnaprej določenih urnikih posameznega uredništva, vozili v maskah in vsak za seboj razkužili notranjost avtomobilov.

Škoda octavia je vseh pogledih odličen družinski avtomobil - praktičen, prostoren, varen, pogonsko sodoben in dostopen.

Tudi finalna prireditev je minila drugače kot lani: v studiu TV Slovenija ni bilo občinstva, je pa oddaja postregla z zanimivimi temami, v katerih smo se dotaknili treh ključnih postavk avtomobilske prihodnosti - digitalizacije, elektrifikacije in varnosti -, v katerih je seveda sodelovalo vseh pet avtomobilskih finalistov. TV voditelj David Urankar je v soju studijskih luči nadaljeval zanimiv avtomobilski pogovor z uredniki sodelujočih uredništev, ki so natančno predstavili avtomobile in z glasovanjem izbrali zmagovalca. 

Da bi slovenski avtomobilski Oskarji imeli vse, kar pritiče avtomobilskemu blišču, so pred avtomobile stopili tudi glasbeniki: pevki Neisha in Sabina Cvilak ter Janez Dovč s svojo lasersko harfo.

Pri Motoreviji smo na prvo mesto postavili tucsona

Pri Motoreviji smo največ točk v velikem finalu namenili novemu tucsonu. Menimo, da med vsemi finalisti ponuja največ oblikovne originalnosti, uporabno digitalizacijo, zelo dobro delujoče aktivne varnostne pripomočke in sodoben elektrificiran pogon. V primerjavi s prejšnjo generacijo je napredoval v vseh ključnih postavkah, hkrati pa ohranil širok cenovni razpon, kar kupcem omogoča veliko izbire.

Novi hyundai tucson

Golfa smo postavili pred škodo octavio, ker je po našem mnenju vozniško najbolj prepričljiv avtomobil med finalisti, s tehnologijo še vedno postavlja razredna merila in v vsaki generacij tudi pri nas ostaja v prodajnem vrhu, kar potrjuje njegovo kakovost in ugled. 

Škoda octavia je vseh pogledih odličen družinski avtomobil - praktičen, prostoren, varen, pogonsko sodoben in dostopen. Cenovna razlika v primerjavi z golfom, ki ji je posredno omogočil tehnološki napredek, pa je občutno manjša kot nekoč. Oblikovno drznejša in pametnejša kot kadarkoli, ni več avto za vsak žep.

Urednik Motorevije Blaž Poženel v finalni oddaji.


Oba Francoza - križanca peugeot 2008 in renault captur - sta polna podobnih obljub o čudovitih vozniških doživetjih - pa vseeno precej različna. Če bi lahko iz obeh sestavili nov avto: s Peugeotovo obliko, prožnejšim motorjem in boljšimi vozniškimi občutki ter z Renaultovim udobjem, digitalno dognanostjo in dostopno ceno. Prav zaradi prepričljivejših voznih lastnostih in atraktivne oblike smo peugeota 2008 postavili pred capturja.

Pri Motoreviji smo Golfa pri glasovanju postavili pred škodo octavio, ker je po našem mnenju vozniško najbolj prepričljiv avtomobil med finalisti, s tehnologijo še vedno postavlja razredna merila in v vsaki generacij tudi pri nas ostaja v prodajnem vrhu, kar potrjuje njegovo kakovost in ugled. 

Nagrade za glasovalce

Vsi, ki so glasovali v skladu s pravili na tiskanih glasovnicah ali preko elektronske glasovnice, so sodelovali v nagradnem žrebanju za tri lepe nagrade. Skupaj se je v žreb uvrstilo 25.379 glasovnic. Rezultate žreba so razglasili partnerji izbora, ki so tudi prispevali nagrade:

1. nagrado - Petrolovo vrednostno kartico s 1500 evri dobroimetja za nakup na Petrolovih bencinskih servisih - je dobil Matija Simčič iz Dobrovega,
2. nagrado - komplet štirih kakovostnih zimskih pnevmatik znamke Goodyear - je dobila Romana Bizovičar iz Žirov,
 3. nagrado - mesec dni dolg vozniški test fiata 500 hibrid - je dobil Matej Marolt iz Velikih Lašč.

Ključne besede


Slovenski avto letaIzborvolkswagen golfRenault capturškoda octaviapeugeot 2008hyundai tucson

Vam je članek všeč?

Zaploskajte mu – kliknite in držite gumb. Dlje, ko boste ploskali, bolj vam je članek všeč. Z aplavzom nam sporočate, kateri članek izstopa. Hvala!

45

Jure Gregorčič

Jure Gregorčič

Novinar - urednik Motorevije

Priljubljenost članka

45

Shrani

Delite s prijatelji