Citroen C3 aircross - mladostna barvitost

| Panorama

Domača predstavitev novega kompaktnega križanca


V ponudbo slovenskega avtomobilskega trga vstopa še en precej barvit in v koraku s časom usklajen križanec. Citroen C3 aircross je zanimiv avtomobil, ki bo znal pritegniti pozornost. Na dolžini 4,15 metra ponuja relativno veliko prilagodljivega prostora in s praktičnostjo ter podobo nagovarja mlajše kupce. Cenik se začne pri 14.090 evrih.

C3 aircross je torej še en novinec, ki na naše ceste prihaja kot križanec oziroma mali cestni terenec brez štirikolesnega pogona. Že na videz je precej drugačen od večine konkurentov, zato bo nedvomno zbujal pozornost. Citroen avtomobile oblikuje po načelih novega pristopa, po katerem se mora zgradba in podoba osredotočati na človeka. Trdijo, da jim kupci narekujejo drznost. Novi C3 aricross je križanec med modelom C3 in malim enoprostorcem C3 picasso, ki se s prihodom tega križanca dokončno poslavlja iz salonov, tudi slovenskih. Genska zasnova aircrossa se je izrazila v slogu aktualne avtomobilske mode urbanih terencev. Zrasla so njegova kolesa (16-palčna so serijska), dobil je večjo oddaljenost od tal (2 cm več kot pri modelu C3) in robustnejšo zaščito podvozja ter različne barve karoserije, strehe in notranjosti. Kar 85 različnih kombinacij je mogoče sestaviti v tem oblikovnem posebnežu za mlade in mlade po srcu.

Preberite še: Citroen C3 puretech 82 BVM feel - #test

Citroen je letos v Sloveniji prodal 3.909 avtomobilov, med katerimi je bilo 1200 modelov C3. Na leto nameravajo na slovenske ceste poslati okoli 350 teh kompaktnih križancev. Slovenski kupci pa naj bi posegali po bolje opremljenih modeli aircrossa.

Prilagodljiv pustolovec, ki dlje od makadamov ne išče izzivov

Avtomobil ponuja značilno višje sedenje, dobro preglednost in zelo mehko vožnjo, ki bolj kot na gladkem asfaltu pride do izraza na slabših poteh. Kot je značilno za vse cestne terence koncerna PSA, tudi C3 aircross namesto možnosti štirikolesnega pogona ponuja sistem grip control. Ta sistem nadzora zdrsa in stabilnosti se prilagaja različnim podlagam: pesku, neutrjenemu blatnem terenu, snegu in omogoča tudi popoln izklop elektronskega nadzora oprijema. Ob njem ima aircross še pomočnika za nadzor hitrost pri spuščanju po strmini. Ta samodejno vzdržuje nizko hitrost (3 km/h). Oba sistema sta na voljo za dodatnih 450 evrov.

Bolj kot s terenskimi voznimi lastnostmi, pa aircross prepriča s praktično prilagodljivim prostorom. 6 centimetrov daljša medosna razdalja v primerjavi s običajnim C3 se pozna pri prostoru za kolena. Kabina je presenetljivo prostorna, zelo svetla in zračna, sploh, če je avto opremljen z veliko, skoraj meter dolgo (94 cm) panoramsko streho (950 evrov). Opcijsko je na voljo vzdolžno pomična (15 cm) in deljiva (2/3:1/3) zadnja klop z nastavljivim naklonom naslonjal, ki omogoča še prilagodljivo prostornino prtljažnika, od 410 do 520 litrov oziroma 1289 ob položeni zadnji klopi (ravno dno). Naročiti je mogoče tudi voznikov sedež s preklopnim naslonjalom, kar pomeni, da je v potem v tem avtu mogoče peljati do 2,6 metra dolge predmete.

Prtljažnik: do 520 litrov prostora.

S popustom od 12.490 evrov naprej

Velika večina kupcev (okoli 80 odstotkov), bo v ponujeni motorni paleti izbrala bencinski motor. Na voljo je 6 motorjev: štirje bencinski serije puretech in dva bluehdi dizla z razponom moči od 60 do 96 kilovatov. Na voljo je tudi 6-stopenjski samodejni menjalnik in trije nivoji opreme - live, feel, shine. Vstopni model live z bencinskim motorjem PureTech 82 stane 14.090 evrov oziroma 12.490 s popustom ob nakupu s financiranjem. Za močnejši bencinski motor in naslednjo stopnjo opreme je treba doplačati 1248 evrov. Za dizla pa še dodatnih 883 evrov. Za relativno dobro opremljenega aircrossa z navigacijo, pomično zadnjo klopjo, barvni paketom in 81 kilovatnim bencinarjem je treba pripraviti 16.712 evrov. Od varnostne opreme so serijsko vsi opremljeni z opozorilnikom pred nenamerno menjavo voznega pasu in sistemo za prepoznavanje prometnih znakov. Za sistem proti naletu znotraj dodatnega paketa aktivne varnosti je potrebno do 250 do 600 evrov, odvisno od izbranega paketa opreme.

Vrtljivo stikalo sistema grip controll, ki le delno prevzema naloge 4x4 pogona, ne more pa ga nadomestiti. 

Oblikovno - zunaj in znotraj - C3 aircross nedvomno izstopa med široko množico tekmecev.

C3 aircross v dolžino meri 4,15 metra, širok je 1,76 metra in visok 1,64 metra. Razdalja med osema znaša 2,6 metra.

Citroen trdi, da je z novim pristop v oblikovanju in možnostjo izdatne prilagodljivosti pomladil povprečno starost svojih kupcev pri modelu C3.

Citroen C3 aircross bo z vsemi barvami in okroglinami nedvomno opazen. Kot tak bo kakšnega kupca ukradel tudi svojemu tehničnemu izvirniku, mestnemu C3. Na postroj cestnih terencev blokovskih parkirišč prihaja v slogu, kot da bi vsem želel pokazati, da je s seboj pripeljal modni in romantični utrip Pariza. To je avto za vse, ki se ne spogledujejo s povprečnim okusom in videzom avtomobilske krajine.

 

Ključne besede

Citroencestni terenecCitroen C3 aircross

Avtorji

Jure Gregorčič

Jure Gregorčič

Novinar - urednik Motorevije

Sorodne novice

Nazaj