Volkswagen tiguan allspace - Večji nahrbtnik ali 7 sedežev

| Panorama

Domača novost: Daljši in prostornješi tiguan allspace, do 1920 litrov prtljažnika ali dva potnika več.


Volkswagen je v Slovenijo iz mehiške tovarne pripeljal 21,5 cm daljšo in prostornejšo različico svojega srednje velikega cestnega terenca tiguana. Oznaka allspace pomeni do 120 litrov večji prtljažnik in možnost dveh dodatnih sedežev ter od 2500 do 3000 evrov višjo ceno. 

Prtljažnik kot v enoprostornežu

Volkswagen tiguan allspace je namenjen predvsem tistim ljudem, ki potrebujejo več prostora v prtljažniku. Za dodatnih 636 evrov je sicer mogoče dobiti tudi 6. in 7. sedež, a je treba povedati, da je kljub 11 cm daljši medosni razdalji v primerjavi z običajnim tiguanom, to bolj zasilna  rešitev za prevoz dodatnih dveh potnikov. Poleg tega pa ob postavljeni 3. sedežni vrsti ostane le še 230 litrov prostora za prtljago. Bit allspaceja je zato predvsem večja prostornina prtljažnika in več udobja na vzdolžno pomični (18 cm) zadnji klopi v 5-sedežni različici. Prtljažnik se v tem primeru z osnovnimi 760 litri brez težav kosa s prtljažniki velikih enoprostornežev. Pri polaganju sedežev pa prostor za prtljago preseže prostornino 1,9 kubičnega metra (1920 litrov). 

V Slovenijo preko oceana

Okoli 1700 kupcev naj bi se pri nas na leto odločilo za tiguana, med katerimi bo okoli 400 tistih, ki bodo pripravljeni doplačati med 2500 in 3000 evri za večji nahrbtnik različice allspace. Bodo pa na avtomobil morali čakati okoli 4 mesece, saj tiguan allspace v Evropo prihaja preko oceana in vsak vsaj mesec dni počiva na ladji. Volkswagen z podaljšanim tiguanom tudi na naših cestah tako nadaljuje svojo veliko širitev športnih terencev. Tiguan allspace bo letošnja zadnja slovenska novost te znamke, saj so prvi uvozniku zaradi zagotavljana ustreznih količin, prestavili prihod prvega zvezdnika novega VW rodu križancev, T-roca, ki ga bomo podrobneje predstavili v decembrski številki Motorevije.

Do 176 kW in štirikolesni pogon

Pod motornim pokrovom daljšega tiguana ni novosti: dva bencinska motorja - 1,4 TSI s 110 kW in 2,0 TSI s 132 kW - in trije dvolitrski TDI dizli s 110, 140 ali 176 kW. Močnejši bencinski in oba močnejša dizla so serijsko opremljeni s štirikolesnim pogonom 4motion in avtomatiziranim 7-stopenjskim menjalnikom DSG.

Vsi so opremljeni s sistemom proti naletu

Slovenske cene segajo od 28.884 (1,4 TSI 110 kW ACT trendline) do 47.388 (2,0 TDI 4motion 176 kW DSG). Vse različice so serijsko opremljene s sistemom za preprečevanje naleta in pomočnikom za ohranjanje smeri znotraj voznega pasu. Za različico s štirikolesnim pogonom bo potrebno pripraviti najmanj 33.537 evrov.

Tiguan allspace ponuja bogat spisek dodatne opreme na katerem so praktično vsi napredni vozniški sistemi za več varnosti in udobja ter vsa komunikacijska oprema, vključno z digitalnimi merilniki.  Med njegove največje tekmece na slovenskih cestah nedvomno spada njegov koncernski sorodnik, Škodin prvi velik 7-sedežni cestni terenec kodiaq. Ta se ravno tako lahko pohvali z veliko prilagodljivega prostora in štirikolesnim pogonom.

Tiguan allspace izdelujejo v Mehiki. S podobo prednjega dela povzema del linij še enega novega Volkswagnovega cestnega terenca atlasa, ki pa je bil posebej razvit za ameriški trg. 

 

V primerjavi z običajnim tiguanom bo le najbolj pozorno oko opazilo 11 centimetrov večjo razdaljo med kolesi. Ključna razlika pa je dodatek za C stebričkom, ki k celotni dolžini avtomobila (4,7 metra) doda 21,5 centimetrov. Nekoliko daljša pa so tudi zadnja prtljažna vrata, predvsem zaradi razmerja prilagojenega povečani dolžini in višji bočni liniji zadnjih stranskih oken.

Tudi tiguan allspace bo na voljo v cestni in terenski zasnovi sprednjega dela. Je tudi za dodatni centimeter bolj oddaljen od tal (20 cm).

 

Ključne besede

Tiguanvolkswagencestni terenec

Avtorji

Jure Gregorčič

Jure Gregorčič

Novinar - urednik Motorevije

Sorodne novice

Nazaj