Visoko postavljena letvica

| Test

VW tiguan 2.0 TDI 4motion DSG comfortline


 

Je Volkswagen z novim tiguanom zadel želje in pričakovanja tistih, ki prisegajo na cestne terence? Kako se obnese novi tiguan v primerjavi s številnimi tekmeci? Kje so njegove prednosti, kje pomanjkljivosti?

Z razpotegnjeno prednjo masko tiguan izgleda širše kot je v resnici, enako velja tudi za zadnji del: deljene, razpotegnjene luči ga optično razširijo. A tiguan ne deluje samo optično prostorno, temveč je tak tudi tako v potniški kabini kot v prtljažnem prostoru.

Novi tiguan je malce daljši od predhodnika – povsem se je približal dolžini 4,5 metra – kar se pozna tudi v potniški kabini. Prednja sedeža imata zelo dolg pomik, a tudi ob nazaj pomaknjenih prednjih sedežih je ob nazaj pomaknjeni zadnji klopi dovolj prostora tako za kolena kot po višini za dva odrasla potnika. Tiguan je eden redkih cestnih terencev, ki serijsko (v opremi comfortline) ponuja pomično zadnjo klop z vzdolžnim pomikom 18 cm, kar zna priti zelo prav ob prevozu večjih kosov prtljage. Prtljažni prostor je velik in lahko dostopen. Nakladalni prag je dokaj nizek, vrata prtljažnika pa se odpirajo zelo visoko. Zelo uporabno je dvojno dno prtljažnika, za katerega je treba doplačati 170 evrov. To namreč omogoča ravno dno prtljažnika ob prevrnjenem naslonu zadnje klopi, kar storimo s potegom ročic v prtljažniku.

Namesto roloja ima tiguan dvižno polico, kar ima tako prednosti kot slabosti.

Voznikovo delovno okolje je zelo dobro ergonomsko zasnovano in urejeno. Instrumentna plošča s klasičnimi merilniki je zelo pregledna, na volanskem obroču so stikala za upravljanje raznih naprav, na 8-palčnem sredinskem zaslonu z upravljanjem na dotik voznik dobi vse potrebne informacije, še zlasti ob dokupu business paketa za 1134 evrov, ki zagotavlja tudi navigacijo in vzvratno kamero, pa tudi LED žaromete. Serijsko je vgrajen že radarski tempomat, ki se izkaže s svojo uporabnostjo, saj skupaj s sistemom za zagotavljanje vožnje po voznem pasu in DSG menjalnikom omogoča praktično avtonomno vožnjo, še zlasti pa se izkaže pri vožnji v zastojih, saj deluje do zaustavitve avta.

Vzmetenje je dokaj čvrsto, a učinkovito blaži tudi udarce s kratkih grbin, pripomore pa, da se avto v ovinkih zelo malo nagiba. Avto ima natančno vodljivost, voznik dobi veliko povratnih informacij, kaj se dogaja z avtom, upravljanje z avtom je lahkotno, agilnost v vožnji je zelo dobra. Vsekakor so vozne lastnosti tiste, s katerimi se tiguan brez težav ne samo postavi ob bok tekmecem, temveč jih tudi prekaša.

Z 2-litrskim dizelskim motorjem s 110 kW ima tiguan tudi zelo dobre zmogljivosti, 7-stopenjski DSG menjalnik svoje delo opravlja tako zgledno, da se voznik zlahka odreče ročnemu prestavljanju. Štirikolesni pogon je enake zasnove kot pri predhodniku, toda sedaj voznik z vrtljivim gumbom na konzoli med sedežema lahko izbere njegovo elektronsko podporo, ki je drugačna na snegu in na terenu kot na asfaltnih cestah, lahko pa si voznik različne parametre tudi sam prilagodi, a prenos moči na podlago je vselej zelo učinkovit, razlike so le v podrobnostih.

Novi tiguan je med cestnimi terenci letvico premaknil pomaknil zelo visoko, tudi glede opremljenosti, saj že v srednji opremi comfortline ponuja zelo dobro opremljen avto za konkurenčno ceno – tudi ob upoštevanju dodatne opreme.

Motor in prenos moči Štirivaljni, dizelski motor, prostornina: 1968 cm3, največja moč: 110 kW (150 KM) pri 3500 vrt./min, največji navor: 340 Nm od 1750 do 3000 vrt./min. Stalni štirikolesni pogon, 7-stopenjski avtomatiziran DSG menjalnik z dvojno sklopko.
Mere in masa Dolž.: 448,6 cm, šir.: 183,9 cm, viš.: 164,3 cm, medosna razd.: 267,7 cm, masa praznega vozila: 1673 kg, dov. skupna masa: 2320 kg, prtljažnik: 615 – 1655 l, posoda za gorivo: 60 l.
Zmogljivosti in poraba Največja hitrost: 200 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 9,3 s, normna poraba goriva zunaj mesta/mesto/komb.: 5,1/6,8/,5,7 l/100 km, izpust CO2: 149 g/km, poraba na testu: 7,1 l/100 km.
Cena 35.027 EUR
oblika in prostornost 5/5
+ prepoznavna, oglata oblika
+ prostorna potniška kabina
+ velik, prilagodljiv prtljažnik
+ pomična zadnja klop
zmogljivost in poraba 4/5
+ dobre vozne zmogljivosti
+ zmerna poraba goriva
vozne lastnosti in udobje 5/5
+ natančna vodljivost
+ učinkovit štirikolesni pogon
+ čvrsta, a udobna prednja sedeža
+ kakovost izdelave
varnost in oprema 5/5
+ dobra oprema za pasivno varnost
+ radarski tempomat
vrednost glede na ceno 4/5
+ konkurenčna cena
Ključne besede

testTestVWTest avtaTiguan

Avtorji

France Kmetič

France Kmetič

Sorodne novice

Nazaj