Kratek test: Hyundai i30 wagon 1.6 CRDi HP DCT impression

| Test

Tretjina več prostora za prtljago


Hyundai i30 wagon je klasičen karavan po meri evropskega in slovenskega družinskega življenja. Prtljažnik je enostavno dostopen ima ravno dno in v osnovni postavitvi ponuja več kot 600 l prostornine.

Oblika in prostornost 4/5

Kdor v hyundaiju i30 potrebuje večji prtljažnik, lahko poseže po karavanu, ki je 24,5 cm daljši od petvratne različice, celoten prirastek v dolžino pa gre na račun daljšega previsa za zadnjimi kolesi, saj je medosna razdalja enaka pri obeh karoserijskih različicah. To seveda pomeni tudi enako prostornost v potniški kabini. Prtljažnik je enostavno dostopen, dno je postavljeno v višino zadnjega odbijača, pod njim so uporabni predali za razne drobnarije, ob prevračanju deljivega naslona zadnje klopi ob pomoči klasičnih zatičev na naslonu pa dobimo ravno dno prtljažnika. Ta je v osnovni postavitvi z več kot 600 litri za tretjino večji kot pri petvratni različici.

Zmogljivosti in gospodarnost 4/5

1,6-litrski dizelski motor v močnejši različici s 100 kW, ki je bil vgrajen v preskusni avto, ob zagonu deluje dokaj robato, a v vožnji svojo robatost izgubi, saj med vožnjo zvoka motorja skoraj ni slišati. Tudi sicer je vožnja zaradi dobre aerodinamike avta tiha, motor pa so odlikuje z dobro prožnostjo tudi pri nizkih vrtljajih. S 7-stopenjskim avtomatiziranim menjalnikom z dvojno sklopko motor ponuja zelo dobro kombinacijo, ki se odlikuje z zmerno povprečno porabo goriva 6,3 l/100 km.

Vozne lastnosti in udobje 4/5

Zelo zanesljiva lega na cesti, nekoliko trše vzmetenje kot pri petvratni različici, kar je še zlasti opazno na zaporednih kratkih grbinah, a je udobje v vožnji še vedno na visoki ravni. Dobra kakovost izdelave.

Varnost in oprema 4/5

Z najboljšo opremo impression je avto zelo dobro opremljen – tudi z navigacijo in vzvratno kamero s sliko na 8-palčnem visoko postavljenem zaslonu, pa z žarometi, ki svetijo v ovinek. Priporočljiv je nakup paketa z varnostnimi pripomočki – tudi radarskega tempomata – vse skupaj za 1290 evrov. Radarski tempomat deluje zelo dobro.

Vrednost glede na ceno 4/5

Karavan je 900 evrov dražji od enako opremljene petvratne različice, za 25.390 evrov pa dobite zelo dobro, z omenjenima paketoma pa odlično opremljen avto. Pri ceni velja upoštevati tudi 5-letno garancijo brez omejitve prevoženih kilometrov …

Najboljša oprema impression v avto prinaša bogato vsebino povezano z aktivno varnostjo in udobjem. Izpostavljamo predvsem odlično delujoč radarski tempomat in sistem za nadzor prečnega prometa za vozilom. Ta pomočnik zelo prav pride zlasti v mestu, pri zapuščanju parkirnega prostora z omejeno preglednostjo.

Tehnični podatki:

MOTOR IN PRENOS MOČI: dizelski, štirivaljni, turbinski polnilnik, prostornina: 1582 cm³, največja moč: 100 kW (136 KM) pri 4000 vrt./min, največji navor: 300 Nm pri 1750 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, avtomatiziran 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko.
MERE IN MASA: dolžina: 458,5 cm, širina: 179,5 cm, višina: 146,5 cm, medosna razdalja: 265 cm, masa praznega vozila: 1534 kg, dovoljena skupna masa: 1940 kg, prtljažnik: 602 – 1650 l, posoda za gorivo: 53 l.
ZMOGLJIVOSTI: največja hitrost: 198 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 10,9 s, normna poraba goriva: zunaj mesta/mesto/komb.: 4,1/4,7/4,3 l na 100 km, izpust CO2: 112 g/km, poraba na testu: 6,3 l/100 km.
CENA: Hyundai avto trade: 25.390 EUR

#NeSpreglejte

Hyundaijev prvi velikoserijski "ljudski" športni avtomobil: Hyundai i30 N - Prvorojenec!

Hyundai kona - (Pre)drzna podoba z veliko vsebine

Ključne besede

Hyundai i30Hyundai i30N

Avtorji

France Kmetič

France Kmetič

Sorodne novice

Nazaj