Kratek test: Lexus IS 300h premium

| Test

Inspiracija tehnike in ugleda


Lexus IS 300h predstavlja zelo zanimivo in tehnično napredno alternativo za vse, ki se drznejo stopiti iz povprečja. Avtomobil ponuja učinkovit hibridni pogon, veliko kakovostne vsebine in ugleda.

Oblika in prostornost 4/5

S prenovo je lexus IS dobil nekaj spremenjenih oblikovalskih potez, ki jih zaznamujejo ostre in poudarjene linije, pa tudi nekaj tehničnih novosti. Z vsem tem je lexus IS naredil še odločnejši korak k samosvoji obliki, ki pritegne poglede, ni pa nujno vsem všečna. Prenova pa ni vplivala na prostornost potniške kabine in prtljažnega prostora.

Zmogljivosti in gospodarnost 4/5

Oznaka 300h pomeni, da ima avto hibridni pogon: ob 2,5-litrskem bencinskem motorju s 133 kW je vgrajen še elekro motor s 105 kW, kar v kombinaciji zagotavlja 164 kW moči. Ker akumulatorjev ni mogoče polniti prek vtičnice, je vožnja zgolj z elektro motorjem omejena tako glede hitrosti kot prevožene razdalje, a večinoma avto deluje na bencinski motor, elektro motor pa mu je v pomoč. Prenos moči je prek brezstopenjskega samodejnega menjalnika z gumijastim učinkom in neprijetnim zvokom ob odločnem pospeševanju. Lexus IS nima športnih genov, ki jih nakazujejo njegove izrazite linije, temveč mu veliko bolj ustreza vožnja brez odločnih pospeševanj. Poraba goriva je zelo odvisna od načina vožnje: na avtocesti hibridni pogon skoraj ne pride do izraza in se poraba lahko povzpne proti desetim litrom na 100 km, več ko je odmikov noge s stopalke za plin ali postankov, zmernejša je poraba. Na našem preskusu smo dosegli povprečje 6,8 l/100 km.

Vozne lastnosti in udobje 4/5

K udobni vožnji je naravnan tudi volanski mehanizem z zelo malo povratnimi informacijami. Vzmetenje je dokaj trdo, kar se pozna pri blaženju zelo kratkih zaporednih grbin. Dobra kakovost vgrajenih materialov in izdelave.

Varnost in oprema 4/5

Z najboljšo opremo premium je avto temeljito opremljen z opremo za udobje (tudi usnjeno oblazinjenje) in varnostnimi napravami – tudi z radarskim tempomatom, a pri omejeni ponudbi asistenčnih naprav se še najbolje kaže, da je avto na trg prišel pred štirimi leti.

Vrednost glede na ceno 4/5

Dobrih 50 evrskih tisočakov za zelo dobro opremljen avto je sprejemljiva cena – še zlasti glede na cene tekmecev, še bolj pa prepriča osnovna ponudba z enako hibridno tehniko za 36.000 evrov.

Tehnični podatki

Motor in prenos moči: hibridni pogon s 164 kW (223 KM): bencinski, štirivaljni motor, prost.: 2494 cm3, najv. moč: 133 kW (181 KM) pri 6000 vrt./min, največji navor: 221 Nm in elektro motor: najv. moč 105 kW (145 KM), najv. navor 300 Nm. Pogon na zadnji kolesi, brezst. sam. menj.
Mere in masa: dolžina: 468 cm, širina: 181 cm, višina: 143 cm, medosna razdalja: 280 cm, masa praznega vozila: 1765 kg, dovoljena skupna masa: 2145 kg, prtljažnik: 450 l, posoda za gorivo: 66 l.
Zmogljivosti in poraba: največja hitrost: 200 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 8,4 s, normna poraba goriva zunaj mesta/mesto/kombinirano: 4,8/4,7/4,6 l/100 km, izpust CO2: 107 g/km, poraba na testu: 6,8 l/100 km.
Cena: Toyota Adria: 52.500 EUR

Ključne besede

Hibridni avtoLexushibridni pogon

Avtorji

France Kmetič

France Kmetič

Sorodne novice

Nazaj