Test: Mitsubishi eclipse cross PHEV 2.4 S-AWC 4WD diamond

Test

Električna pomladitev - prenovljen eclipse cross je pridobil priključno-hibridni pogon


Mitsubishijev cestno-terenski eclipse cross je izgubil deljeno zadnje steklo in bencinski motor, pridobil pa priključno-hibridni pogon, digitalne veščine in - precej višjo ceno. Test. 

oblika in prostornost 4/5 zvezdic
zmogljivost in poraba 3/5 zvezdic
vozne lastnosti in udobje 4/5 zvezdic
varnost in oprema 4/5 zvezdic
vrednost glede na ceno 3/5 zvezdic

Foto: Energetska posodobitev Mitsubishijevega cestno-terenskega eclipsa crossa

 

Slovo? 

Katero pot v avtomobilsko prihodnost bo ubral japonski Mitsubishi je glede na sila različne napovedi (tudi o umiku z evropskih trgov) težko napovedati, a pomlajen in prenovljen eclipse cross je dober pokazatelj, kam želijo pri Mitsubishiju: evropskim okusom so ustregli s prenovo zadka avta, ki je izgubil deljeno zadnje steklo, pretečim ekološkim zahtevam pa tako, da so eclipsa crossa opremili s priključno-hibridnim pogonskim sistemom iz priljubljenega outlanderja. 

Pomladitev je oplazila tudi notranjost avta: zaslon multimedijske naprave je večji, povezljivost s svetom temeljitejša, prtljažnik pa žal nič večji kot prej: plitek je zato, ker je pod njim nameščen akumulatorski sklop priključno-hibridnega sistema. 
Za volanom ni težko najti ergonomsko pravilnega položaja, vidljivost iz avta je dobra, izbrani materiali in kakovost izdelave pa so po japonsko na visoki ravni. Najrazkošneje opremljena različica diamond z usnjem na sedežih in dobrim ozvočenjem pomiri tudi najbolj razvajene vozniške okuse. 

Evropskim okusom so ustregli s prenovo zadka avta, ki je izgubil deljeno zadnje steklo, pretečim ekološkim zahtevam pa tako, da so eclipsa crossa opremili s priključno-hibridnim pogonskim sistemom iz priljubljenega outlanderja.

2,4-litrski bencinski motor in dva električna motorja

Najpomembnejša pridobitev - ali sprememba - se nahaja pod pločevino: eclipse cross je zdaj na voljo le s priključno-hibridnim pogonom, ki so ga pri Mitsubishiju vzeli kar iz outlanderja. To pomeni 2,4-litrski bencinski motor, dva električna motorja (po eden za vsako pogonsko os), litij-ionski akumulatorski sklop s 13,8 kWh, brezstopenjski CVT menjalnik, ki povezuje vse tri motorje - in zunanji priključek za polnjenje iz domače vtičnice. Zaloge energije v polnem akumulatorju je dovolj za vožnjo približno 40 kilometrov na elektriko, potem pomaga bencinski motor ali električni priključek. Zelo dobrodošla je možnost varčevanja z elektriko ali polnjenja akumulatorskega sklopa med vožnjo. Bencinski motor je v kombinaciji z brezstopenjskim menjalnikom v višjih vrtljajih tišji, kot je bil pri outlanderju, še vedno pa ga pesti precejšnja poraba goriva; brez pomoči električne energije (ko je akumulatorski sklop prazen), se hitro dvigne do 9 ali več l/100 km. A kdor takšnega avta ne bo redno polnil na vtičnici in se bo z njim vozil le na bencin, bo zgrešil njegov smisel.  

Kot pri outlanderju ima tudi tu zadnji kolesni par za pogon svoj električni motor, ki se zna s 70 kW moči spopasti tudi z zahtevnejšimi terenskimi izzivi, poskrbi pa tudi za dobro smerno stabilnost pri potovalnih hitrostih. Tudi zato so vozniški kilometri s priključno-hibridnim eclipsom crossom udobni in prav nič stresni; celo med ovinki se avto dobro znajde, saj učinkovito skriva skoraj 2 toni teže. 

Najrazkošneje opremljena različica diamond z usnjem na sedežih in dobrim ozvočenjem pomiri tudi najbolj razvajene vozniške okuse. 

Pod črto ...

Prenovljen eclipse cross je zdaj usklajen s strogimi okoljskimi standardi, a je zato tudi bistveno dražji: od prejšnje različice z bencinskim motorjem in prednjim pogonom je dražji kar za 16.000 evrov. Primerljivi priključno-hibridni cestni terenci sicer niso nič cenejši, a takšen cenovni preskok je vseeno zelo velik …  

Všeč nam je +

všečna oblika, bogat paket varnostne opreme, učinkovit štirikolesni pogon, vozniško in zvočno udobje

Ni nam všeč -

majhen prtljažnik, poraba energije in goriva, precejšnja podražitev

Tehnični podatki

Motor in prenos moči:  bencinski, štirivaljni, prostornina: 2360 cm3, največja moč: 72 kW (98 KM) pri 4000 vrt./min, največji navor: 193 Nm pri 2500 vrt./min. Sinhrona električna motorja: prednji: največja moč: 60 kW, največji navor: 137 Nm, zadaj: največja moč: 70 kW, največji navor: 195 Nm. Litij-ionski akumulatorski sklop: 13,8 kWh. Sistemska moč hibridnega pogona: 138 kW (185 KM). Električni štirikolesni pogon, brezstopenjski samodejni menjalnik CVT.
Mere in masa: dolžina: 454,5  cm, širina: 180,5  cm, višina: 168,5  cm, medosna razdalja: 267  cm, masa praznega vozila: 1975  kg, dovoljena skupna masa: 2425  kg, prostornina prtljažnika 359 – 1108  l, posoda za gorivo: 43 l.
Zmogljivosti in poraba: največja hitrost: 162  km/h, pospešek od 0 do 100  km/h: 10,9 s, normna poraba goriva kombinirano: 2 l/100 km, izpust CO2: 45  g/km, poraba na testu: 8,1  l/100  km.
Cena: AC Mobil d.o.o.: 40.190 EUR

Ključne besede


Test avtaElektrikapriključni hibridcestni terenecštirikolesni pogonMitsubishiMitsubishi eclipse cross

Vam je članek všeč?

Zaploskajte mu – kliknite in držite gumb. Dlje, ko boste ploskali, bolj vam je članek všeč. Z aplavzom nam sporočate, kateri članek izstopa. Hvala!

121

Priljubljenost članka

121

Shrani

Delite s prijatelji