Za volanom: VW caddy alltrack

| Za volanom

Ne zgolj golf in passat, sedaj je pri Volkswagnu v različici alltrack na voljo tudi dostavnik caddy – in to tako v različici za prevoz potnikov kot tudi kot furgon. Kaj zmore ta različica caddyja?


Preimenovanje

Caddy alltrack ni prvo Volkswagnovo spogledovanje z dostavnikom, ki bi bil primeren tudi za vožnjo po slabših cestah in celo brezpotjih. V prejšnji generaciji caddyja so namreč ponujali različico cross, a sedaj so to ime opustili in tudi caddyja vključili v enotno poimenovanje alltrack, ki je namenjeno osebnim avtom z nekoliko večjo odmaknjenostjo dna avta od tal in prilagojenostjo za vožnjo po slabših cestah. Caddy alltrack ima tako vgrajeno zaščito podvozja, kolesne odprtine in pragovi so obdani s črnimi plastičnimi obrobami, ob tem pa je prepoznaven še po posebni prednji maski s tremi prečnimi lamelami, ohišjih zunanjih ogledal v srebrni barvi, zatemnjenih steklih, zatemnjenih zadnjih lučeh, na strehi sta srebrno eloksirana vzdolžna nosilca, na pragovih letve z napisom alltrack. V potniški kabini je caddy alltrack prepoznaven po posebnih sedežnih prevlekah, barvno usklajenih oblogah na vratih, zložljivima mizicama na hrbtnem delu prednjih sedežev, barvnimi šivi na volanu, prestavni ročici in manšeti ročice ročne zavore.

Caddy alltrack je na voljo s tremi bencinskimi motorji (1, 1,2 in 1,4 litra prostornine), z 1,4-litrskim motorjem na zemeljski plin in s kar štirimi različicami 2-litrskega dizelskega motorja z močmi 55, 75, 90 in 110 kW. Pri nas je caddy alltrack sprva naprodaj zgolj z dizelskimi motorji. Prenos moči je prek ročnega 5 ali 6-stopenjskega menjalnika ali pa prek avtomatiziranega DSG menjalnika z dvojno sklopko s šestimi prestavami. Pogon je na prednji kolesi, pri obeh močnejših dizelskih motorjih pa je lahko vgrajen tudi stalen štirikolesni pogon z oznako 4motion, ki deluje ob pomoči elektronsko uravnavane večploščne sklopke (haldex 5). Pri podvozju ni sprememb: spredaj ima tudi caddy alltrack posamično obešeni kolesi, zadaj pa ima togo premo z listnatimi vzmetmi.

V avtu so na voljo tudi nekateri asistenčni sistemi ki jih Volkswagen vgrajuje v osebne avtomobile.

Za najcenejšega caddyja alltracka z 2-litrskim dizelskim motorjem s 75 kW in 5-stopenjskim menjalnikom je pri nas treba odšteti 24.617 evrov, različica 2.0 TDI z 90 kW, 6-stopenjskim ročnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom stane 28.491 evrov. Najdražji je alltrack 2.0 TDI s 110 kW, DSG menjalnikom in štirikolesnim pogonom, ki stane 33.167 evrov – skoraj enako stane tudi passat alltrack, a z ročnim menjalnikom!

Volkswagen caddy alltrack
- caddy s terenskim izgledom
- pri nas sprva le z 2-litrskim dizelskim motorjem
- s prednjim ali štirikolesnim pogonom
-že naprodaj
Ključne besede

VWZa volanomCaddyAlltrack

Avtorji

France Kmetič

France Kmetič

Sorodne novice

Nazaj