Adolescent

| Za volanom

Prenovljeni VW up


Up, Volkswagnov najmanjši (in najbolj otročji) avto, doživlja prvo tehnično in oblikovno prenovo. Spremembe se zdijo precej skromne, a so vseeno dovolj temeljite, da lahko zapišemo – up odrašča.

Oblikovne prenove upa so se pri Volkswagnu lotili na uveljavljen in že večkrat viden način; nataknili so mu nova žarometa z LED dnevnimi lučmi, nova odbijača, rahlo preoblikovan pokrov motornega prostora in zadnje luči ter še nekaj manj opaznih malenkosti. Zaradi odbijačev je up v dolžino zrasel za 6 cm, videti je tudi malce širši in bolj športen. Barvito so se lotili prenove upove notranjosti; glede na barvo karoserije in glede na paket opreme lahko kupec izbira med desetimi “dizajni” armaturne plošče. Pri notranjosti velja omeniti tudi, da so pri Volkswagno opustili prejšnjo zasnovo z ločenim in odstranljivim zaslonom multimedijske naprave, namesto tega pa so vgradili novo multimedijsko napravo, ki deluje prek posebne aplikacije na pametnem mobilniku uporabnika. Podobno torej kot pri novomeškima renaultu twingu in smartu forfourju; aplikacija omogoča poslušanje glasbe, navigacijo in prikaz informacij o avtu.

S preoblikovanimi merilniki in sredinskim delom armaturne plošče je up zdaj videti malce bolj odrasel kot pred prenovo. Pohvaliti velja dejstvo, da je up zadržal razkošen odmik prednjih sedežev in je še vedno zelo udoben avto za voznike vseh velikosti. Upovo motorno paleto tudi po prenovi sestavljata že znani litrski trivalnik s 55 kW (različice s 44 kW pri nas ni več v ponudbi) in kot novost nov litrski trivaljnik s turbinskim polnilnikom, ki zmore 66 kW in ima 160 Nm navora. Da je up s tem motorjem izredno živahen in dinamičen, priča tudi dejstvo, da ta motor suvereno opravlja svoje delo tudi v tako velikem avtu, kot je škoda octavia; upa do 100 km/h požene v 9,9 sekundah, doseže pa največjo hitrost 185 km/h. Pri VW pravijo, da up s tem motorjem porabi le 4,4 litrov bencina na 100 km. Ob ročnem menjalniku v ponudbi ostaja avtomatizirani ročni menjalnik.

K nam bo prenovljeni up zapeljal sredi julija, tokrat v opremskih različicah move up!, high up!, kot cestnoterenski cross up! in posebna različica s kakovostnim zvočniškim sistemom beats up! (in pri nas brez osnovne različice take up!). Kako bodo ti paketi sestavljeni – tudi s sistemom za zaviranje v sili pri majhnih hitrostih (do 30 km/h), tempomatom, zvočnimi parkirnimi tipali in kamero za vzvratno vožnjo –, bo znano pozneje, ve pa se že, da bo prenovljeni up do 1000 evrov cenejši od predhodnika in da se bodo cene zanj začele pri približno 9630 evrih in da bo up z novim 1.0 TSI motorjem stal 10.727 evrov. Malce pozneje bodo pri Volkswagnu predstavili tudi električno različico e-up, na nekaterih trgih pa tudi različico s pogonom na zemeljski plin (CNG).

Prenovljeni VW up
manjše lepotne spremembe zunaj in znotraj
nov litrski turbo trivaljnik s 66 kW
naprodaj sredi julija za najmanj 9630 evrov
Ključne besede

Za volanom

Avtorji

Blaž Poženel

Blaž Poženel

Odgovorni urednik

Sorodne novice

Nazaj