Mreženje

| Za volanom

Prenovljeni seat leon


Leon je Seatov najpomembnejši model in je v mnogočem pripomogel, da se je Seat izvil iz rdečih številk. Po štirih letih so avtu namenili prenovo, s katero so ga oblikovno malce spremenili in ga tehnično posodobili v vseh treh karoserijskih različicah.

Najbolj so opazne spremembe v prednjem delu avta, kjer so spremenili žaromete, odbijač in masko, ki je sedaj malce širša, različne mreže maske pa ponazarjajo opremljenost avta. Ob znanih opremah reference, style in FR je leon sedaj dobil še opremo xcellence, ki je namenjena tistim, ki prisegajo na udobje in prestiž. Spremenili so tudi grafiko zadnjih luči, ki so v LED tehniki, na voljo pa so tudi tri nove barve karoserije.

Kar nekaj sprememb je tudi v potniški kabini, najbolj izstopajoča pa je 8 palčni zaslon na dotik najboljše multimedijske naprave, ki ima sedaj precej manj gumbov, a je njeno upravljanje enostavno. Avtu so sedaj namenili tudi sistem odpiranja brez ključa, ročno parkirno zavoro pa so pri vseh opremah razen osnovni nadomestili z električno parkirno zavoro, kar omogoča tudi vgradnjo sistema za zadrževanje avta pri speljevanju v klanec, hkrati pa zagotavlja tudi prostor za odlaganje drobnarij. V prihodnjem letu bo v leonu na voljo tudi digitalna instrumentna plošča.

Leon je poslej na voljo tudi z večjo in posodobljeno ponudbo asistenčnih sistemov, ki delujejo ob pomoči kamere in radarja. Sistem za prepoznavanje pešcev deluje do hitrosti 65 km/h, avto pa ima tudi sistem za samodejno zaustavitev, če voznik ne upravlja z avtom. Novost v ponudbi je sistem za prilagajanje voznega programa.

Nekaj novosti je tudi pri ponudbi motorjev. Novosti sta 1-litrski trivaljni bencinski motor s 85 kW s 6-stopenjskim ročnim ali avtomatiziranim DSG menjalnikom in pa 1,6-litrski dizelski motor s prav tako 85 kW – ta je na voljo v kombinaciji z ročnim 5-stopenjskim menjalnikom (na avtocesti manjka šesta prestava) ali 7-stopenjskim avtomatiziranim DSG menjalnikom z dvojno sklopko. Na voljo so še 1,2, 1,4-litrski motor – ta ima vgrajen sistem za izklop dveh valjev – in 1,8-litrski bencinski motorji. Ob 1,6-litrskem dizelskem motorju s 66 kW sta na voljo tudi dve različici 2-litrskega dizelskega motorja s 110 ali 135 kW. Najbolj nevidne pa so spremembe pri zvočni zatesnjenosti potniške kabine, kar je pripomoglo, da se prenovljeni leon pelje precej tišje kot doslej.

Trivratni in petvratni leon sta na voljo zgolj s prednjim pogonom, karavanska različica ST in njena nekoliko višje dvignjena izpeljanka xperience pa sta na voljo tudi s stalnim štirikolesnim pogonom, ki ga uravnava haldex sklopka.

Prenovljeni seat leon
- spremenjen prednji del avta
- nova multimedijska naprava
- boljša zvočna zatesnjenost
- še dva motorja
Ključne besede

Za volanomSeatLeon

Avtorji

France Kmetič

France Kmetič

Sorodne novice

Nazaj