Duh pustolovstva

| Za volanom

Prenovljeni renault captur


Pri Renaultu so pred štirimi leti s capturjem dobro zaznali želje kupcev po manjšem križancu – nagrada je bila odlična prodaja. Sredi junija bo k nam zapeljal prenovljeni captur. Kaj je novega?

Pri Renaultu so lani naredili kar 215.000 capturjev, a če francoska znamka želi zadržati vodilni položaj pri prodaji majhnih križancev – v zelje ji hodijo citroen C4 cactus, peugeot 2008, opel mokka, fiat 500X – je morala avto posodobiti. Korak naprej so naredili pri kakovosti vgrajenih materialov, malenkostno pa so spremenili tudi izgled avta. Najbolj opazni novosti sta nakazani zaščiti prednjega in zadnjega dela avta, s čimer naj bi avto deloval nekoliko bolj pustolovsko. A zaščita je le na obeh odbijačih, ne pa tudi pod avtom, za kar pa tudi ni potrebe, saj je captur namenjen asfaltnim cestam in je na voljo zgolj s prednjim pogonom. Druga opazna novost so dnevne luči v spodnjem delu prednjega odbijača v obliki črke C, pa tudi LED zadnje luči z grafiko v obliki črke C. V LED tehniki pa niso le dnevne luči, temveč so poslej v capturju na voljo tudi LED žarometi.

Ena od oblikovnih posebnost capturja je bila karoserija v dveh barvah. S prenovo so razširili ponudbo barvastih streh še s sivo barvo, kupci pa lahko izberejo tudi čvrsto stekleno streho. V potniški kabini je najbolj opazen spremenjen, zajeten volanski obroč. Vgrajena plastika je prijetnejša na otip, spremenjene so prestavna ročica in kljuke na vratih. A če je captur naredil korak naprej pri kakovosti izdelave, za tekmeci zaostaja s ponudbo asistenčnih sistemov in pomočnikov. Poslej sicer ponuja napravo za prepoznavanje vozil v mrtvem kotu in sistem za samodejno parkiranje, ne pa tudi samodejnega zaviranja – ne pri majhnih, ne pri večjih hitrostih, prav tako pa tudi ne radarskega tempomata, eCall sistema … Bolj napreden je captur pri ponudbi multimedijskih naprav, saj ponuja tri možnosti: od osnovne do zmogljive R link evolution, na voljo pa je tudi Bose ozvočenje.

Ponudba motorjev je ostala nespremenjena: dva bencinska motorja s 66 in 88 kW in dva dizelska motorja s 66 in 81 kW. Edina sprememba pri motorjih je spremenjen turbinski polnilnik pri močnejšem dizelskem motorju, kar pripomore k zelo dobri odzivnosti motorja pri nizkih vrtljajih. Ob ročnih menjalnikih (5 in 6-stopenjskih) je na voljo tudi avtomatiziran menjalnik z dvojno sklopko.

Nekoliko spremenjeni bodo tudi paketi opreme, novost pa je najboljša različica initiale paris z v usnje oblečeno armaturno ploščo. Ker bodo cene enako opremeljenih avtov ostale nespremenjene, bo captur še naprej zelo privlačen in se bo številka 5200, kolikor se jih sedaj vozi po naših cestah, nedvomno še povečala.

Prenovljeni renault captur
- manjše karoserijske spremembe
- kakovostnejši materiali v potniški kabini
- na voljo tudi prestižna različica initiale paris
- pri nas sredi junija za enako ceno kot doslej
Ključne besede

renaultZa volanomRenaultCaptur

Avtorji

France Kmetič

France Kmetič

Sorodne novice

Nazaj