Nizkocenovnost?

| Za volanom

Prenovljena škoda rapid


Drobni karoserijski popravki, nov trivaljni motor in sodobnejša povezljivost; to so glavni poudarki prenovljene škode rapid, ki tudi po prenovi ostaja “veliko avta za zmerno ceno”, a zdaj s precej manj nizkocenovnega prizvoka kot doslej. Kaj je še novega?

Klasične karoserijske različice oziroma oblike tudi pri Škodi izgubljajo kupce in tržne deleže, a rapid v limuzinski in kombilimuzinski različici spaceback bo po napovedih Porsche Slovenija letos še vedno prepričal več kot tisoč kupcev pri nas. Največ med temi bo rapidov spacebackov, saj se za limuzinskega rapida odloči le približno 15 odstotkov kupcev.

Osnovnega značaja – in tudi oblike – rapida pri Škodi ob prenovi niso veliko spreminjali. Je treba kar pozorno pogledati, da opazimo nova žarometa, ožjo kromirano letev, temnejše zadnje luči ali malo podaljšano zadnje steklo pri rapidu spacebacku.

Tudi v notranjosti so spremembe dokaj neopazne; drugačna grafika merilnikov in okrasna letev (le v najbogatejšem paketu opreme ambition) pred sovoznikom precej poživita sicer dokaj plastičen videz armaturne plošče.

Pri motorjih je največja sprememba zamenjava dosedanjega najbolje prodajanega 1,2-litrskega štirivaljnika z novim litrskim trivaljnikom. Ta je na voljo v dveh različicah – osnovni s 70 in zmogljivejši z 81 kW. Motor je prožen in dovolj dobro zvočno zadušen, prednji kolesi pa poganja prek pet- ali šeststopenjskega ročnega menjalnika. Za doplačilo – a zgolj v kombinaciji s šibkejšim trivaljnikom – si kupec lahko omisli tudi 7-stopenjski DSG menjalnik z dvojno sklopko. Komur so trije valji premalo, lahko poseže tudi po 1,4-litrskem štirivaljniku z 92 kW, ki je na voljo le v kombinaciji z DSG menjalnikom in ki pusti zelo prepričljiv vtis. Tudi pri dizelskih motorjih imajo kupci izbiro; šibkejši 1,4-litrski trivaljnik s 66 kW je glasen in tresoč motor – precej bolj udoben občutek pusti 1,6-litrski štirivaljni TDI s 85 kW.

Od ostalih novosti velja omeniti boljšo povezljivost; multimedijska naprava z na dotik občutljivim zaslonom (ki je na voljo v boljših dveh paketih opreme) je zdaj prek USB mobilne vstopne točke lahko povezana s svetovnim spletom.

Rapid in rapid spaceback bosta na slovenske ceste zapeljala konec junija z izbiro štirih paketov opreme in začetno ceno 11.860 evrov za model 1.0 TSI easy. Za najcenejšega dizelskega rapida spaceback (active 1.6 TDI) bo treba odšteti 16.772 evrov. Cenovno zanimiva je tudi posebna ponudba rapidov family s cenami od 14.420 do 16.756 evrov.

Prenovljena škoda rapid
- litrski trivaljnik namesto 1,2-litrskega štirivaljnika
- naprodaj konec junija za najmanj 11.860 evrov
- poseben paket opreme family
Ključne besede

škodaZa volanomŠkodarapid

Avtorji

Blaž Poženel

Blaž Poženel

Odgovorni urednik

Sorodne novice

Nazaj