Za volanom: Avtomobili MG

Za volanom

Kitajski Britanci - odločen tržni nastop na bencin in elektriko


Na slovenske ceste pod okriljem novonastalega zastopnika Grand Automotive Adriatic s smelimi prodajnimi načrti in raznoliko paleto modelov prihaja britansko-kitajski MG. 

Zanimivosti in dejstva: britanska zgodovina in odločna kitajska prihodnost

MG je znamka z bogato zgodovino. Leta 1924 jo je ustanovil eden od britanski avtomobilskih pionirjev William Morris, ki je volan svojih modelov obrnil v smer športnih avtomobilov in z postavil več kot 40 hitrostnih rekordov. Britanski MG je v 90 letih obstoja doživel številne vzpone in padce, v novo dobo mobilnosti pa vstopa pod okriljem kitajskega koncerna SAIC (Shanghai Automobile Industry Corporation), ki je sedmi največji avtomobilski izdelovalec na svetu in ima pod svojo streho med drugim še kitajski izpostavi GM in VW.
Znamka MG se je na evropskih cestah predvsem s svojimi električnimi modeli začela prodorneje uveljavljati v zadnjih dveh letih, ko so po vsej celini odprli več kot 400 salonov. Leta 2020 so v Evropi prodali le 7200 avtomobilov, že naslednje leto prodajne številke potrojili, v prvem četrtletju letošnjega leta pa so evropskim kupcem dobavili že 22.135 avtomobilov. 
V Grand Automotive Adriatic že za prihodnje leto načrtujejo veliko tržno ofenzivo, v kateri naj bi v regiji odprli 40 salonov, od tega naj bi jih bilo 11 v Sloveniji. Letos naj bi jih pri nas odprli pet in drugo leto še šest. 
Električni kompaktni cestni terenec MG ZS in njegov večji brat MG HS sta leta 2019 na na varnostnih preskusnih trkih evropskega konzorcija Euro NCAP osvojila vseh 5 varnostnih zvezdic. Najnovejši, največji in najbolj zmogljiv električni cestni terenec MG marvel R pa je lani dosegel 4 varnostne zvezdice. 

 

Oglas
Oglas

Naročenih že 1000 avtomobilov za Slovenijo in Hrvaško

V jadransko regijo, kjer kot najpomembnejša trga izpostavljajo Slovenijo in Hrvaško, MG vstopa prek velikega mednarodnega trgovca skupine Tavurra oziroma njegove evropske izpostave Grand Automotive, ki je pri nas nedavno od Renaulta odkupil tudi prodajno-servisno mrežo znamk Renault in Dacia ter postal uradni zastopnik obeh znamk.
Zastopnik znamke MG namerava v Sloveniji odpreti prvih pet prodajnih salonov do 1. septembra, ko bodo kupci lahko tudi naročili avtomobile. Trgovci naj ne bi imeli težav z dobavami: za letos in prihodnje leto je zastopnik za Slovenijo (in Hrvaško) naročil približno 1000 avtomobilov, ki bodo v koprsko pristanišče prihajali z ladjo iz Šanghaja.

Na slovenski trg pošiljajo tudi prvi klasično oblikovan električni karavan, s katerim želijo nagovoriti predvsem mlajše družine. Gre za 4,6 metra dolg model MG5 electric s 479-litrskim prtljažnikom.


MG na slovenski trg vstopa s pestro ponudbo modelov za elektrificirano dobo mobilnosti: jedro predstavljajo kompaktni in srednje veliki priključno-hibridni in električni cestni terenci. Na trg pošiljajo tudi prvi klasično oblikovan električni karavan, s katerim želijo nagovoriti predvsem mlajše družine. Gre za 4,6 metra dolg model MG5 electric s 479-litrskim prtljažnikom, ki bo na voljo z dvema različno zmogljivima električnima motorjema (115 ali 130 kW) in energetskima shrambama s 50,3 kWh ali 61,1 kWh. Prvi električni karavan na svetu omogoča od 320 do 400 km dosega. 

Na regijski predstavitvi smo na istrskih cestah v okolici Rovinja prve vtise zbirali za volani celotne prodajne palete modelov, ki poleg omenjenega karavana obsega kompaktne in srednje velike cestne terence MG ZS, MG EHS in MG marvel R. Vsi modeli so pozitivno presenetili z zelo solidno varnostno opremo, napredno digitalizacijo in kakovostno izdelavo. Gre za tehnološko sodobne avtomobile, za katere tovarna jamči tudi s 7-letno garancijo. Dobro varnostno zasnovo potrjujejo rezultati na preskusnih trkih konzorcija Euro NCAP: MG ZS EV in MG EHS sta dobila 5 zvezdic, MG marvel R pa 4 zvezdice. 

Za volanom najzmogljivejšega modela MG marvel R, ki ponuja najnovejše varnostne sisteme, celovito digitalno okolje, razkošno opremo in štirikolesni pogon s tremi električnimi motorji, padejo vsi predsodki.

Bogata vsebina in konkurenčna tehnologija

MG v neposredni primerjavi z uveljavljenimi tekmeci ponuja konkurenčne zmogljivosti, več opreme nekoliko večje prtljažnike ter več prostora za kolena na zadnjih klopeh. Tudi pri najbolj osnovnem cestnem terencu MG ZS z bencinskim motorjem, ki bo na trgu tekmoval s kamiqom, T-crossom, stonicom, ateco in kono lahko pohvalimo velik 448-litrski prtljažnik, serijska LED žarometa, mehke obloge armaturne plošče, dobrih deset palcev velik osrednji zaslon in predvsem dobro odziven litrski trivaljni bencinski turbo motor (82 kW in 160 Nm). Ta se tako v kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim ali 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom znamke Aisin izkaže s prepričljivimi voznimi lastnostmi. Model MG ZS bo za slovenske kupce najbolj zanimiv tudi v električni različici EV, ki jo je bilo doslej pri nas že mogoče kupiti pri podjetju Planet Solar. Prenovljeni ZS EV ponuja kar 34 odstotkov več energijske gostote v termalno nadziranem akumulatorskem sklopu zmogljivosti 50,3 ali 70 kWh. To pomeni doseg od 320 do 440 kilometrov. Poleg tega pa je njegovo shranjeno elektriko mogoče deliti z zunanjimi porabniki. Na avto je mogoč pripeti do 2500 W močne električne naprave. 
Za volanom najzmogljivejšega modela MG marvel R, ki ponuja najnovejše varnostne sisteme, celovito digitalno okolje, razkošno opremo in štirikolesni pogon s tremi električnimi motorji, padejo vsi predsodki. Sploh, ko kolesa požene 212 kW konične moči in 665 Nm hipnega navora ter avto v 4,9 sekunde doseže 100 km/h. 

Najbolj zmogljivi model v ponudbi bo MG marvel R s kar 212 kW sistemske moči. 

 

Oglas
Oglas

Pod črto ...

Tako, kot so slovenske kupce že prepričali kitajski pametni telefoni, ure in televizorji, bo verjetno tudi z avtomobili, ki so glede na videno vsekakor konkurenčni uveljavljenim tekmecem - tudi s cenami, ki se na Hrvaškem začnejo pri dobrih 18 tisočakih. Pri nas cene še niso znane.

MG modeli

- sodobni varnostni sistemi in digitalizacija 
- kompaktna in srednja velika električna cestna terenca MG ZS in MH marvel R
- prvi električni družinski karavan MG5 electric s 479-litrskim prtljažnikom
- MG EHS s priključno hibridnim pogonom
- MG ZS z bencinskima motorjema: 1,5-litrski VTI (78 kW in 141 Nm) in litrski turbo T-GDI (82 kW in 160 Nm)


MG EHS priključno hibridni pogon: 190 kW sistemske moči, 52 km električnega dosega in 10-stopenjski samodejni menjalnik.

Foto: velika izbira pognov in bogata osnovna oprema

 

Ključne besede


Za volanomElektrikapriključni hibridcestni terenecelektrični avtiMG

Vam je članek všeč?

Zaploskajte mu – kliknite in držite gumb. Dlje, ko boste ploskali, bolj vam je članek všeč. Z aplavzom nam sporočate, kateri članek izstopa. Hvala!

38

Jure Gregorčič

Jure Gregorčič

Novinar - urednik Motorevije

Priljubljenost članka

38

Shrani

Delite s prijatelji