Slovenski avto leta 2021: Obeta se napet obračun!

Izbor

Finalisti izbora Slovenski avto leta 2021 so škoda octavia, VW golf, peugeot 2008, renault captur in hyundai tucson


Finale izbora za Slovenski avto leta 2021 bo znova postregel z zanimivim obračunom petih novih avtomobilov, ki ste jih z glasovanjem izbrali bralci, gledalci in poslušalci sodelujočih medijev. Kar 25.379 oddanih glasov znova dokazuje, da ima izbor pomembno vlogo na dogajanje v slovenskem avtomobilizmu. V tokratni finale so se uvrstili trije avtomobili z vrha lestvice najbolj prodajanih avtomobilov pri nas: volkswagen golf, škoda octavia in renault captur, ob teh treh pa še zelo vroč križanec peugeot 2008 in najnovejši cestni terenec hyundai tucson.

Skoraj tri desetletja oziroma od začetka samostojne Slovenije poteka izbor Slovenski avto leta. Motorevija je eden od ključnih akterjev tradicije tega izbora, saj je bila leta 1992 med tremi ustanovnimi mediji izbora. V vseh teh letih je izbor ob pomoči glasovalcev sodelujočih medijev postal osrednja slovenska avtomobilska prireditev, ki pomembno vpliva na kakovost in raznolikost slovenskega avtomobilskega trga.

Vaše mnenje nam je pomembno.

Kateri izmed letošnjih finalistov si po vašem mnenju zasluži naslov Slovenski avto leta?

Težka naloga: izbrati najboljšega med najbolj uspešnimi 

Letos ste bralke, bralci, gledalci in poslušalci že 29. zapored s svojimi glasovi določili pet avtomobilov, ki ste jih izbirali med osemnajstimi novimi modeli avtomobilov na slovenskem trgu v letošnjem letu. Izbrane avtomobile bomo v finalu v posebni enourni televizijski oddaji 9. januarja ob 20. uri na TV Slovenija pod drobnogled vzeli še avtomobilski novinarji devetih sodelujočih medijev. Več kot tridesetim profesionalnim novinarjem naštetih medijev ste glasovalci s svojo izbiro finalistov naložili zelo zahtevno nalogo izbrati najboljšega med najbolj uspešnimi, saj kar trije finalisti tudi po prodajnih številkah sodijo v vrh našega avtomobilskega trga.
 S svojimi glasovi ste glasovalci znova dokazali, da spremljate dogajanje v avtomobilskem svetu, da se zavedate pomena napredka, da razumete, vidite in želite vplivati na izzive, ki jih prinaša novi svet osebne mobilnosti. To kaže tudi dejstvo, da ste na visoko 7. mesto med 18 modeli avtomobilov prvič postavili tudi električni avto - volkswagen ID.3.

Kar 25.379 oddanih glasov znova dokazuje, da ima izbor pomembno vlogo na dogajanje v slovenskem avtomobilizmu.

Najboljše izhodišče za škodo octavio

Na prvo in drugo mesto med finalisti sta se uvrstila nova škoda octavia in novi VW golf. Oba sta z glasovi bralcev, gledalcev in poslušalcev v posameznih medijih osvojila enako število točk (39). Ker je octavia dobila večje absolutno število glasov, se je, kot določajo pravila, uvrstila pred golfa in bo finalno glasovanje začela z najboljšim izhodiščem - šestimi točkami. Golf v finale prihaja kot viceprvak glasovanja in bo zato v finalu začel s štirimi točkami. Octavia in golf sta edina finalista klasične karoserijske zasnove, oba nastopata v istem avtomobilskem razredu, oba nagovarjata kupce s podobnimi željami in kupno močjo, povrhu pa sta tudi v tesnem tehnološkem sorodstvu.

Na tretje in četrto mesto sta se uvrstila dva neposredna tekmeca: kompaktna križanca oziroma cestna terenca peugeot 2008 in renault captur. Oba izpolnjujeta vsa ključna merila, po katerih novinarji ocenjujemo avtomobile v izboru Slovenski avto leta in oba utegneta presenetiti. Renault captur brani Renaultov naslov, saj je aktualni slovenski avto leta 2020 renault clio. Peti finalist je postal hyundai tucson, ki je zbral dovolj glasov za uvrstitev v finale, čeprav se je v Slovenijo v svoji novi generaciji pripeljal šele v izteku glasovanja. To kaže na očiten napredek znamke, ki tako v Evropi kot pri nas uspešno gradi svoj ugled. Tucson je med tokratni finalisti edini cestni terenec z možnostjo štirikolesnega pogona in hkrati najbolj sveža novost na slovenskih cestah.

Kot zanimivost velja omeniti, da prav vsi finalisti ponujajo oziroma bodo ponudili tudi elektrificirane pogonske različice: blagi in priključni hibrid, le peugeot 2008 pa bo na voljo s povsem električnim pogonom.

Finaliste ste izbrali med letošnjimi osemnajstimi novimi oziroma prenovljenimi avtomobili. 


Hvala za glasove! Epidemija nam je letos preprečila srečanje za volani finalistov.

Kar 2752 glasov ste pri izboru finalistov tokrat prispevali tudi bralke in bralci Motorevije. Največ vas je glasovalo za octavio in peugeota 2008. Njima po vaših odločitvah sledijo golf, captur in tucson. Z izborom ste znova dokazali, da imate zelo racionalne, preudarne in hkrati zahtevne avtomobilske želje. Veseli nas, da znate bralci Motorevije presoditi, kaj so ključne vrednote, ki jih tudi avtomobilski novinarji iščemo pri ocenjevanju finalistov za laskavi naslov Slovenski avto leta. Zahvaljujemo se vam za vsak glas. Še enkrat se je izkazalo, da spremljate naše teste, da razumete dogajanje v avtomobilskem svetu in da vam ni vseeno, kako varne, čiste in dostopne avtomobile izdelovalci ponujajo v Sloveniji. Letos se s prijavljenimi glasovalci zaradi epidemije žal nismo mogli srečati na skupnem, sedaj že tradicionalnem testnem dnevu v AMZS centru varne vožnje na Vranskem - tako kot v minulih letih, bo pa to druženje spet del prihodnjega izbora - vsaj upamo tako.

FINALISTI št. glasov bralcev Motorevije osvojene točke v skupnem glasovanju bralcev vseh medijev točke v finalu iz glasovanja bralcev
Škoda octavia 439 39 6
Volkswgen golf 290 39 4
Peugeot 2008 320 23 3
Reanult captur 268 21 2
Hyundai tucson 193 8 1

Žreb nagrad v TV oddaji 9. januarja!

Vsi vaši glasovi - digitalni in papirnati - bodo uvrščeni tudi v nagradni žreb. V finalni oddaji na TV Slovenija - ta bo na sporedu v soboto 9. januarja z začetkom ob 20. uri - bomo izžrebali tri nagrajence, ki bodo dobili privlačne nagrade:

1. nagrada: Petrolova vrednostna kartica s 1500 evri dobroimetja za nakup na Petrolovih bencinskih servisih
2. nagrada: komplet štirih kakovostnih zimskih pnevmatik znamke Goodyear
3. nagrada: mesec dni dolg vozniški test fiata 500 hibrid

 Finalisti pod črto …

Prve štiri finaliste smo v Motoreviji na testih že temeljito preskusili in povzemamo sklepne misli s testov. Še pred finalnim ocenjevanjem bomo temeljito preskusili tudi novega hyundaija tucsona in test objavili v januarski številki Motorevije.

Škoda octavia je laskavi naslov Slovenski avto leta 2014 osvojila leta 2014.

Škoda octavia: Octavia tudi v svoji četrti generaciji znova dokazuje, da ima v novem svetu križanja avtomobilskih oblik in pogonov klasično oblikovan družinski avtomobil s prostorno kabino in velikim prtljažnikom še vedno veljavo oziroma veliko kupcev. Octavia s svojo praktičnostjo in širino izbire ostaja blizu avtomobilskih idealov slovenske družinske mobilnosti. Z elektrifikacijo, naprednimi varnostnimi sistemi, digitalizacijo in obliko je naredila velik korak naprej. Res pa je, da najbolj opremljene različice niso več dostopne vsakomur.

Golf je najuspešnejši avtomobil izbora, saj je prestižni naslov najboljšega avtomobila Slovenije osvojil kar štirikrat, v letih 1999, 2005, 2009 in 2013.

Volkswagen golf: Golf osme generacije na cesti pričakovano (in znova) postavlja razredna merila. Vozniška izkušnja je nadpovprečna, prepriča z varnostjo in navduši z učinkovitostjo ter pestrostjo izbire motorjev oziroma pogonov, med katerimi sta tudi blagi in priključni hibrid. Je prvi avto, ki se z ostalimi avtomobili sporazumeva v digitalnem jeziku car2x. Kljub prostorski povprečnosti je še vedno prvak nižjega srednjega razreda, a povsem digitalni golf ni več golf za vsakogar. Golf ni med najcenejšimi, a hkrati tudi dobro ohranja vrednost.

Na našem primerjalnem testu sta se že pomerila tokratna finalista - peugeot 2008 in renault captur: Tokratni dvoboj ni dal jasnega zmagovalca. Če bi lahko, bi si sestavili svoj avto: s Peugeotovo obliko, prožnejšim motorjem in boljšimi vozniškimi občutki ter z Renaultovim udobjem, digitalno dognanostjo in dostopno ceno.

Peugeot 2008: Novi peugeot 2008 izstopa z atraktivno obliko, cenovno dostopnostjo, voznimi lastnostmi, samosvojo zasnovo armaturne plošče oziroma voznikovega prostora “i-cockpit” in uporabnim prtljažnikom. Zagotavlja vse tisto, kar ljudje želijo od kompaktnega križanca, le štirikolesnega pogona ne. Je edini med finalisti, ki bo na voljo tudi s povsem električnim pogonom. Kritiko si zasluži na račun doplačil za varnostne sisteme, ki jih nekateri tekmeci ponujajo že v serijski opremi.

Renault captur je po novem tudi priključni hibrid.

Renault captur: Captur druge generacije s prostornejšo kabino, pomično zadnjo klopjo, večjim prtljažnikom, uporabniku prijaznejšo digitalizacijo in izdatnejšo varnostno opremo nadgrajuje vse tiste značilnosti, zaradi katerih je v svojem razredu prepričal največ slovenskih kupcev. Prednost tradicije skoraj domače znamke utrjuje s cenovno dostopnostjo, tehnološkemu koraku časa pa sledi kot priključni hibrid z inovativnim menjalnikom.

Hyundai tucson bo moral svoje obljube še pred finalom moral dokazati na testih, ki jih bomo avtomobilski novinarji opravili pred glasovanjem, saj ga zaradi epidemije novinarji še nismo mogli preskusiti.

Hyundai tucson: Novi tucson že na pogled s skoraj malce futuristično drzno obliko daje vedeti, da je v primerjavi z ostalimi finalisti naredil največji korak naprej. Je večji, prostornejši in digitalno bolj napreden. Ponuja vse najnovejše varnostne sisteme, štirikolesni pogon, nove čistejše in zmogljivejše bencinske ter dizelske motorje z blago hibridno tehnologijo, na voljo pa je tudi kot zmogljiv priključni hibrid.

Ključne besede


Slovenski avto letaIzborHyundaiRenaultPeugeotŠkodavolkswagen golfVolkswagenRenault capturškoda octaviapeugeot 2008hyundai tucson

Vam je članek všeč?

Zaploskajte mu – kliknite in držite gumb. Dlje, ko boste ploskali, bolj vam je članek všeč. Z aplavzom nam sporočate, kateri članek izstopa. Hvala!

34

Jure Gregorčič

Jure Gregorčič

Novinar - urednik Motorevije

Priljubljenost članka

34

Shrani

Delite s prijatelji