Kratek test: opel grandland X 2.0 turbo D ultimate

Test

Pravo srce


Oplov največji cestni terenec grandland X z novo pogonsko kombinacijo, ki jo sestavljata 2-litrski dizelski štirivaljnik in 8-stopenjski samodejni menjalnik, pusti precej bolj suveren vtis kot šibkejše motorne različice.

oblika in prostornost 3/5 zvezdic
zmogljivost in poraba 3/5 zvezdic
vozne lastnosti in udobje 4/5 zvezdic
varnost in oprema 4/5 zvezdic
vrednost glede na ceno 4/5 zvezdic

Z zelo posrečeno barvno kombinacijo in velikimi 19-palčnimi platišči je testni grandland X že na pogled deloval samozavestno. Z najbogatejšo opremo ultimate glede varnosti in udobja zadovolji tudi najzahtevnejše kupce; pozitivno preseneti z zelo dobro delujočimi sistemi za pomoč vozniku, odličnimi LED žarometi, s sodobnimi komunikacijskimi tehnologijami in razkošjem izdatno nastavljivih, električno pomičnih usnjenih sedežev. Mnoge voznike bo zagotovo prepričal tudi z dejstvom, da ob aktualni digitalizaciji armaturnih plošč ohranja nekaj analognosti, oziroma lahko dosegljivih ključnih stikal, ki jih roka najde tudi brez pomoči pogleda. Grandland X navduši s pogonskim tandemom: prožnim dizelskim motorjem s 130 kW in uglajenim 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom. 400 Nm navora prinese veliko voznega udobja, a se tudi v vseh načinih vožnje odziva brez oklevanja. Menjalnik sicer ni najhitrejši, a deluje natančno, prestavlja mehko in poskrbi, da tudi pri visokem potovalnem tempu merilnik vrtljajev ostane pod mejo 2000 vrtljajev v minuti. Testna poraba goriva pove dovolj: 6,3 litra na 100 km.

Pod črto ...

Pregovor pravi, da obleka naredi človeka, a v resnici bolj šteje srce. Grandland X je z močnim, uglajenim in varčnim dizelskim srcem značajsko zelo odločen in za dobrih 34 tisočakov zelo dober avto. JG

+ Všeč nam je: 

razmerje cene in opreme, prožen in močan motor, ugodna poraba, vozne lastnosti

 - Ni nam všeč:

 ni možnosti 4x4 pogona, 490 evrov doplačila za tempomat

Tehnični podatki

Opel grandland X 2.0 turbo D ultimate

Motor in prenos moči: dizelski, štirivaljni, prostornina: 1997 cm3, največja moč: 130 kW (177 KM) pri 3750 vrt./min, največji navor: 400 Nm pri 2000 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, 8-stopenjski samodejni menjalnik.
Mere in masa: dolžina: 447,7 cm, širina: 190,6 cm, višina: 160,9 cm, medosna razdalja: 267,5 cm, masa praznega vozila: 1575 kg, dovoljena skupna masa: 2090 kg, prtljažnik: 514 – 1652 l, posoda za gorivo: 53 l.
Zmogljivosti in poraba: največja hitrost: 211 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 9,5 s, normna poraba goriva zunaj mesta/mesto/kombinirano (NEDC): 4,5/5,3/4,8l/100 km, izpust CO2 (NEDC): 128 g/km, poraba na testu: 6,3 l/100 km.
Cena: Opel Southeast Europe: 34.140 EUR

 

  

Jure Gregorčič

Jure Gregorčič

Novinar - urednik Motorevije

Nazaj