Kratek test: Suzuki swift 1,4 boosterjet sport

Test

Igrača - pristni vozniški občutki in užitki za dostopno ceno


V razredu majhnih avtomobilskih atletov je pomembno razmerje med ceno in zmogljivostmi. Suzukijev swift sport, ki je vedno ponujal veliko za zmerno ceno, je z novo generacijo sicer postal nekoliko dražji, a je tudi močnejši, lažji, sodobnejši in varnejši.

oblika in prostornost 4/5 zvezdic
zmogljivost in poraba 4/5 zvezdic
vozne lastnosti in udobje 5/5 zvezdic
varnost in oprema 4/5 zvezdic
vrednost glede na ceno 5/5 zvezdic 

Dieta se je pri Suzukiju izplačala

Novi swift sport je izgubil 80 kilogramov, z zamenjavo dosedanjega 1,6-litrskega štirivaljnika z 1,4-litrskim turbo motorjem (s 103 kW), ki ga najdemo tudi v S-crossu, pa je pridobil 3 kW in bolj športno živahen značaj.

Na papirju ne prav zmogljiv motor se odlično ujame s športno naravnanim podvozjem in vzmetenjem, predvsem pa mu godi majhna masa manj kot tono. Vse skupaj zaživi med ovinki, kjer swift lahko pokaže zobe tudi kakšnemu močnejšemu tekmecu. Le po zvoku se ne more kosati z večino tekmecev, saj le na trenutke raskav zvok motorja ni prav nič športno nastopaški.

Informativno-zabavni sistem podpira tudi android auto in apple carplay

 

Se pa motor rad zavrti v visoke vrtljaje, ročica 6-stopenjskega ročnega menjalnika pa bo razveselila voznike, ki cenijo natančnost. Poraba goriva - malce manj kot 7 l/100 km - je za takšen avto dober rezultat. Volanski mehanizem o dogajanju pod kolesi dosledno obvešča voznika, slabše zvočno izolirana kabina pa prav tako doseldno prenaša zvoke s ceste v kabino, kar je pri potovalnih hitrostih moteče - za pogovor v kabini je treba kar povzdigniti glas.

Ob ceni nekaj čez 19 evrskih tisočakov in zmerno založenim osnovnim paketom opreme swift sport nima veliko tekmecev. Približa se mu le corsa GSI, ki pa je ob podobni opremi nekaj dražja.

Pod črto ...

Kdor išče pristne vozniške občutke in užitke, lahko v swiftu sportu najde odlično in cenovno dostopno cestno športno igračko!  

Swift zaživi med ovinki, kjer lahko pokaže zobe tudi kakšnemu močnejšemu tekmecu. Le po zvoku se ne more kosati z večino tekmecev, saj le na trenutke raskav zvok motorja ni prav nič športno nastopaški.

 

Všeč nam je +

 

prostornost, atraktiven izgled, odlično podvozje

Ni nam všeč -

cenena plastika, zorni kot vzratne kamere

Zaslon med merilniki vozniku ponuja športne bonbončke, kot so grafi zaviranja in pospeševanja, G-sile in pa izkoristek navora in moči.

 

Tehnični podatki

Motor in prenos moči: turbo bencinski, štirivaljnik, prostornina: 1373 cm3, največja moč: 103 kW (140 KM) pri 5800 vrt./min, največji navor: 230 Nm pri 2500 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, 6-stopenjski ročni menjalnik.
Mere in masa: dolžina 389 cm, širina: 173,5 cm, višina: 149,5 cm, medosna razdalja: 245 cm, masa praznega vozila: 975 kg, dovoljena skupna masa: 1445 kg, prostornina prtljažnika: 265 – 947 l, posoda za gorivo: 37 l.
Zmogljivosti in poraba: največja hitrost: 210 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 8,1 s, poraba goriva kombinirano: 6,0 l/100 km, izpust CO2: 125 g/km, poraba na testu: 6,9 l/100 km.
Cena:  Suzuki Slovenija: 19.200 EUR
Rumena barva je testnega swifta naredila pravega mestnega posebneža, ki kar kliče po pozornosti, pa najsibo ta zaželena ali nezaželena.

 

 

 

Nazaj