Kratek test: Ford focus ST 2.3 ecoboost

Test

Klicu ovinkov se je v njem zelo težko upreti ...


Če preskusni focus ST ne bi bil odet v vpadljivo oranžo barvo - mimogrede, zanjo je treba doplačati 1445 evrov -, bi ga kaj hitro lahko zamenjali za običajnega focusa s športnim paketom opreme ST line. A nejasnost bi trajala le do prvega ovinka, kjer focus ST najbolje pokaže svoje talente in značaj.

oblika in prostornost 3/5 zvezdic
zmogljivost in poraba 5/5 zvezdic
vozne lastnosti in udobje 5/5 zvezdic
varnost in oprema 5/5 zvezdic
vrednost glede na ceno 5/5 zvezdic

Naprej športnik in šelel potem vse ostalo

Podvozje in vzmetenje nista namenjena ležernemu križarjenju po podeželju, ampak večjim vozniškim izzivom. Focus ST cesto zgrabi silovito, oprijema je veliko, volan je neposreden in zelo natančen. Diferencialna zapora z omejenim zdrsom (eLSD) deluje precej bolj uglajeno kot nekoč, a kljub temu je treba volan držati po moško čvrsto, saj ga tako veliko moči na prednjih kolesih trga iz rok. Blaženje je športno trdo, zato velja premislek, če kupujete avto le za družinske naloge. Focus ST zna pokazati tudi nežnejšo in bolj umirjeno plat, a je vseeno bolj brezkompromisen športnik kot tekmeca VW golf GTI in škoda octavia RS. Največji kompromis med športno in vsakdanjo mobilnostjo predstavljata odlična Recarova prednja sedeža in 2,3-litrski bencinski ecoboost motor, ki navduši z uglajenostjo, odzivnostjo in energetsko zmernostjo. “Pametni” turbinski polnilnik in elektronika z odlično delujočim sistemom izenačevanja vrtljajev, ki v športnem programu pri prestavljanju navzdol dodaja vmesni plin, poskrbita, da se motor vselej odzove, kot pričakuje voznik.

Klicu ovinkov se je v njem zelo težko upreti, saj vozniško ostaja eden najbolj suverenih ljudskih športnih avtomobilov.

Klicu ovinkov se je v njem zelo težko upreti, saj vozniško ostaja eden najbolj suverenih ljudskih športnih avtomobilov.

Pod črto ...

Ford focus ST ostaja relativno dosegljiv športni avto, ki ponuja dober paket varnostne opreme, odlične zmogljivosti in veliko veselja, športne ambicije pa vseeno postavlja pred družinski vsakdanjik.

 Všeč nam je +

zmogljiv in prožen motor, dinamične vozne lastnosti, zvok, natančen menjalnik, prednja sedeža

Ni nam všeč -

(pre)trdo blaženje, zadržan videz

Recarova sedeža sta dovolj velika, udobna in dobro oprimeta telo.

Tehnični podatki 

Motor in prenos moči: bencinski, štirivaljni, turbo, prostornina 2261 cm3, največja moč: 206  kW (280 KM) pri 5500 vrt./min, največji navor: 420 Nm pri 3000 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, diferencialna zapora z omejenim zdrsom (eLSD), šeststopenjski ročni menjalnik.
Mere in masa: dolžina: 439,7  cm, širina: 184,4  cm, višina: 151,5  cm, medosna razdalja: 270  cm, masa praznega vozila: 1508  kg, dovoljena skupna masa: 2000  kg, prtljažnik: 375 - 1250 l, posoda za gorivo: 52 l.
Zmogljivosti in poraba: največja hitrost: 250  km/h, pospešek od 0 do 100  km/h: 5,7 s, normna poraba goriva kombinirano: 8,2 l/100 km, izpust CO2: 179 g/km, poraba na testu: 9,6  l/100 km.
Cena: Summit motors : 35.150 EUR

Vam je članek všeč?

Zaploskajte mu – kliknite in držite gumb. Dlje, ko boste ploskali, bolj vam je članek všeč. Z aplavzom nam sporočate, kateri članek izstopa. Hvala!

35

Jure Gregorčič

Jure Gregorčič

Novinar - urednik Motorevije

Priljubljenost članka

35

Shrani

Delite s prijatelji