Kratek test: Dacia sandero 0.9 TCe 90 techroad

Test

Preverjenost - preprosta in dobro znana tehnika je stalnica Dacie


 Oznaka techroad daje vtis, da gre za tehnološko napreden avto - tudi zato, ker je to najboljša oprema za dacio sandero. A zgolj ime za tehnološko naprednost seveda ni dovolj, bolj pomembna je vsebina, ki pa pri Dacii pomeni preverjeno in že dobro znano tehniko, ne pa kakšne izrazite tehnološke naprednosti, a zato so temu primerne tudi cene Daciijinih avtov.

Oblika in prostornost 4/5 zvezdic
Zmogljivost in poraba 3/5 zvezdic
Vozne lastnosti in udobje 3/5 zvezdic
Varnost in oprema 2/5 zvezdic
Vrednost glede na ceno  3/5 zvezdic

Sandero techroad je na pogled prepoznaven po črnih zunanjih vzvratnih ogledalih okrašenih z rdečo črto in po posebnih platiščih iz lahke litine, v potniški kabini pa po pokrovih rež za zračenje z rdečo črto, sicer pa gre za dacio stepway, kar je izpisano tudi na volanu in na prednjih sedežih.

Funkcionalen, a s prostorom za napredek

Besedo tech v imenu opravičujejo samodejna klimatska naprava, enostavno upravljiv, a funkcionalen multimedijski sistem z navigacijo in seveda prostoročno povezavo za telefon, klasičen tempomat z upravljanjem na volanu, za doplačilo 100 evrov pa je na voljo tudi vzvratna kamera s prikazom slike na dokaj nizko postavljenem sredinskem zaslonu. V dežju in ponoči slika kakovost slike ni najboljša, so pa v pomoč parkirni senzorji z zvočnim opozorilom.

Za dobre 4 metre dolžine sandero ponuja veliko prostora v potniški kabini, dovolj velik prtljažnik z dokaj visokim nakladalnim robom je povečljiv.

Besedo tech v imenu opravičujejo samodejna klimatska naprava, enostavno upravljiv, a funkcionalen multimedijski sistem z navigacijo in seveda prostoročno povezavo za telefon.

 

V preskusnem avtu je bil vgrajen trivaljni litrski bencinski motor s 66 kW, prenos moči je bil pred ročnega 5-stopenjskega menjalnika. Motor je dovolj zmogljiv za vsakdanje zahteve, tudi zato, ker avto tehta le 1160 kg, poraba goriva je s 6,8 litra na 100 km povsem sprejemljiva. Hladen motor ima težave z uglajenostjo delovanja. Na mokrih in spolzkih cestah ima avto kar nekaj težav z oprijemom prednjih koles, ESC pa ne deluje prav uglajeno, a vseeno učinkovito. Vzmetenje je naravnano na udobje, na slabših cestah pa avto deluje plehko. Volanski mehanizem deluje sintetično in vozniku ne ponuja prav veliko informacij.

Oznaki techroad bi morda lahko dodali še dodatek old fashion zaradi nekaterih delov, ki so že skoraj pozabljeni: odpiranje prtljažnika z gumbom, pokrov za gorivo na ključ, dolge strešne antene.

Pod črto ...

Sodobne asistenčne sisteme boste v sanderu techroadu iskali zaman - niso na voljo. Sandero techroad stane 11.250 evrov, kar je povsem sprejemljivo, ne pa več tako ugodno, kot še kratkim. 

 Všeč nam je +

prostorna potniška kabina, višje sedenje, dobra oprema

Ni nam všeč -

brez naprednejših asistenčnih sistemov, plastična notranjost

Oznaki techroad bi morda lahko dodali še dodatek old fashion zaradi nekaterih delov, ki so že skoraj pozabljeni: odpiranje prtljažnika z gumbom, pokrov za gorivo na ključ, dolge strešne antene.

 

Tehnični podatki 

Motor in prenos moči: bencinski, trivaljni, prostornina: 898 cm³, največja moč: 66 kW (90 KM) pri 5000 vrt./min, največji navor: 140 Nm pri 2250 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, ročni 5-stopenjski menjalnik.
Mere in masa: dolžina: 408 cm, širina: 175,7 cm, višina: 153,3 cm, medosna razdalja: 258,9 cm, masa praznega vozila: 1160 kg, dovoljena skupna masa: 1538 kg, prtljažnik: 320 l, posoda za gorivo: 50 l.
Zmogljivost in poraba: največja hitrost: 168 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 11,1 s, normna poraba goriva: kombinirano WLTP: 6,6 l na 100 km, izpust CO2: 150 g/km, poraba na testu: 6,8 l/100 km.
Cena:  Renault Nissan Slovenija: 11.250 EUR

  

 

 

Nazaj