Kratek test: Volkswagen T-roc sport 2,0 TDI

Test

Modna sestavljanka, ki pusti mešane občutke.


Všečno oblikovan, dobro opremljen in v “športno suknjo” odet T-roc, ki ga poganja nekoliko robat, a prožen 2-litrski dizelskim motor s 150 “konjiči”, pusti malce mešane občutke.

oblika in prostornost 4/5 zvezdic
zmogljivost in poraba 4/5 zvezdic
vozne lastnosti in udobje 4/5 zvezdic
varnost in oprema 3/5 zvezdic
vrednost glede na ceno 3/5 zvezdic

Modno zanimiv Golfov derivat

Vozniško zelo prijeten avtomobil ne postreže z golfovo kakovostjo kabine, prostorsko pa je bolj pozoren do prtljage kot do potnikov na zadnji klopi. 445-litrskemu prtljažniku ni kaj očitati, prostoru za kolena zadaj pa, ker ga je (pre)malo.

Razmeroma zadržano oblikovan T-roc ima klasično prednost Volkswagnovega oblikovanja - precejšnjo odpornost na zob časa. Ker je t-roc za povrhu še križanec, bo dolgo moderen in znal bo skrivati leta. Oprema sport videzu doda še dodaten plus.


Avto je od tal oddaljen dobrih 16 centimetrov. Vstopanje je udobno, voznikov sedežni položaj je zelo dober, uporabnih odlagalnih mest je veliko in ergonomija je po golfovo prvovrstna. Zaplete se pri materialih, kar smo izpostavili že pri prvem testu. Vse plastične površine so trde in tekmeci zmorejo ponuditi precej bolj ugledno plastiko. Se pa T-roc oddolži s prilagodljivo digitalno armaturno ploščo in dobro odzivnim 8-palčnim osrednjim zaslonom. Predvsem s prostorom na zadnji klopi pusti mešane občutke, saj se v golfu zadaj sedi bolje. Po prostornosti kabine mu do živega pride tudi številko manjši T-cross, ki ponuja še vzdolžno pomično zadnjo klop. Če se ob tem spomnimo na preglednost, prilagodljivost in prostorsko udobje poslavljajočega se golfa sportsvana, pa je T-roc res le modno zanimiv golfov derivat. A to je za kupce, ki jih ni malo, očitno dovolj.

Bogat z navoroma, a robat po značaju

S prožnim, navorsko bogatim in nekoliko robatim, a še dovolj varčnim dizelskim motorjem ter 7-stopenjskim DSG menjalnikom je T-roc vozniško prepričljiv avto, ki bo zadovoljil množico različnih želja. Zmore biti dovolj dinamičen, udoben in energijsko zmeren. Na testu je v povprečju zahteval 6,1 litra goriva na 100 km.

S 445 litri prostora je T-rocov prtljažnik za 65 litrov prostornejši od golfovega in kljub višjem nakladalnem robu zato uporabnejši. V dnu se skriva zasilno rezervno kolo (72 evrov doplačila), prtljažna vrata pa odpira in zapira elektrika. Električni pomik prtljažnih vrat je del 498 evro vrednega doplačila paketa easy, ki avtu doda še nadzor mrtvih kotov, električno zložljivi zunanji ogledali in odpiranje ter zagon avtomobila s ključem v žepu. Zadnja klop ima dostopna sidrišča isofix in deljiva je v razmerju 40:60. Prostora za kolena ni veliko in zadaj je precej utesnjeno. Poleg tega peti potnik sedi precej zasilno, saj je sredinski greben visok.

 

V različici sport precej izdatno opremljen t-roc, ki je imel še dodatni 342 evrov vreden športni paket - rdeče zavorne čeljusti, aluminijasta pedala in zatemnjena stekla -, na cesti nastopi precej samozavestno. Športni sedeži so dovolj udobni in vizualno zanimivi.

Pod črto ...

Oprema sport in za dobrih 2400 evrov dodatkov pomeni izdatno vozniško pomoč, vključno z vozniškim asistentom za pomoč v zastojih. Tako opremljen T-roc ni poceni, a ponuja precej vsebine in varnosti.

Všeč na je +

podoba odporna za zob čas, počutje za volanom, prostoren prtljažnik, vozne lastnosti

Ni na m všeč -

nekoliko robat motor, prostor na zadnji klopi

Upravljanje z prilagodljivimi merilniki je zelo preprosto preko enega stikala.

Tehnični podatki 

Motor in prenos moči: dizelski, štirivaljni, turbo, prostornina: 1968 cm3, največja moč: 110 kW (150 KM) pri 3500 vrt./min, največji navor: 340  Nm pri 1700 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, avtomatiziran sedemtstopenjski DSG menjalnik.
Mere in masa: dolžina: 423,4  cm, širina: 181,9  cm, višina: 153,1  cm, medosna razdalja: 259  cm, masa praznega vozila: 1440  kg, dovoljena skupna masa: 1950  kg, prostornina prtljažnika 445 – 1290  l, posoda za gorivo: 55 l.
Zmogljivosti in poraba: največja hitrost: 205  km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 8,4  s, normna poraba goriva zunaj mesta/mesto/kombinirano: 4,1/5,6/4,6 l/100 km, izpust CO2: 123  g/km, poraba na testu: 6,1  l/100 km.
Cena: Porsche Slovenija: 28.650 EUR.

 

Jure Gregorčič

Jure Gregorčič

Novinar - urednik Motorevije

Nazaj