Začenjamo enoletni preskus nove toyote RAV4 s hibridnim pogonom

Test

Pod drobnogledom: 365 hibridnih dni


V naslednjih desetih številkah Motorevije boste izvedeli vse o uporabnosti in učinkovitosti najnovejše različice avtomobila, ki je utemeljitelj razreda cestnih terencev. V 365 dnevih bomo temeljito preizkusili novo hibridno različico toyote RAV4 z električnim štirikolesnim pogonom.

Le dobra dva meseca po tem, ko smo končali enoletni supertest Hyundaijevega priključnega hibrida ioniqa, se je v uredništvo Motorevije na celoletni preizkus pripeljal še en zanimiv avto - nova toyota RAV4, ki je prvi srednjevelik cestni terenec, ki se na ceste podaja brez dizelskega motorja in ki ima električni štirikolesni pogon.

Konec gostilniških debat: je dizel res nepremagljiv?

V letu dni bomo skušali odgovoriti na številna vprašanja o uporabnosti, prednostih, a tudi pomanjkljivostih hibridnega pogona v cestnem terencu. Na testu ne bomo ničesar prepustili naključju, saj bomo med drugim preskusili tudi vlečne sposobnosti “zelenega” pogona, preverili, kako se električni štirikolesni pogon znajde na strmini ali zasneženi cesti, temeljito bomo preučili tudi učinkovitost energetskih tokov hibridnega sistema - tudi tako, da ga bomo postavili ob bok dizelskemu motorju in enkrat za vselej potegnili črto pod “gostilniškim” govoricam o nepremagljivem dizlu. Naš supertestni RAV4 ima tudi vlečno kljuko in nanjo bomo pripeli prikolico. Temeljito bomo preizkusili njegovo umetno inteligenco in pridno beležili opazke v naš vozniški dnevnik.

 Primož Tiringar, direktor podjetja Toyota Slovenija in s ključi testnega RAV4 Blaž Poženel, urednik Motorevije.

Prvi mož Toyote Slovenija: želimo dokazati, da je RAV4 kos vsem izzivom

Ključe testnega avtomobila je Blaž Poženel prejel iz rok direktorja podjetja Toyota Slovenija Primoža Tiringarja. Ta je ob predaji ključev povedal, da se že veselijo konkretnih odgovorov, ki jih bo poglobljen, kredibilen test ponudil bralcem. Prepričan je, da bo avto kos vsem nalogam:

RAV4 hybrid, ki ga v uredništvu Motorevije prevzemate na test, je prvi hibridni RAV4 v Sloveniji opremljen z novim električnim štirikolesnim pogonom. Verjamem, da ga boste temeljito preizkusili v različnih okoliščinah in pri tem uživali.

Prvi mož Toyote Slovenija je prepričan, da bo RAV4 tudi na našem testu dokazal svojo široko uporabnost in ključne prednosti električnega štirikolesnega pogona ne glede na to, kaj mu bomo postavili pod kolesa: “RAV4 bo zagotovo izpolnil, kar mu boste naložili, saj verjamem, da ga boste preizkusili v vseh ključnih nalogah, ki so pomembne za slovenske voznike oziroma mobilnost na naših cestah. Zavedamo se, da je kar nekaj odprtih vprašanj glede učinkovitosti in uporabnosti pogona v vseh štirih letnih časih, vleke prikolice … S tem projektom, ko vam v test predajamo avto za eno leto, želimo pokazati, da omejitev ni: da je to cestni terenec, v katerega preprosto sedete, se odpeljete in vas prepriča.”

Testni RAV4 je na enoletni test zapeljal z vsega 22 prevoženimi kilometri.

Pomembni lastniški postavki: tovarniška garancija in vzdrževanje

Pomembna informacija je cena rednih servisov do 200.000 prevoženih kilometrih in garancijskih pogojih.

Toyota RAV4 2,5 HSD AWD executive tech - cena testnega avta z dodatno opremo: 44.175 EUR, od tega cena dodatne opreme: 2375 EUR
Podaljšano jamstvo: 5 let in neomejeno število kilometrov in 10 let jamstva na akumulatorski sklop hibridnega pogona.
Predpisan servisni interval: na 15.000 kilometrov ali enkrat na leto.
Cena rednih servisov do 200.000 kilometrov: 3958,40 EUR. 
RAV4 se pelje vzorno: natančno in suvereno drži smer, navduši z lahkotnostjo, zvočnim udobjem in odzivnostjo volana ter podvozja. Ta hip ni prav veliko tekmecev, ki bi stik s cesto, kljub 19-centimetrski oddaljenosti od nje, držali tako zavzeto. Električni štirikolesni pogon i-AWD se odziva hipno in brez vsakršnih zamud.

Dodatna oprema: horizontalno snemljiva vlečna naprava 775 EUR, navigacijska naprava 900 EUR in tech paket 700 € (4 kamere s 360-stopinjskim pogledom okolice vozila, sistem zaznavanja vozil v mrtvem kotu in sistem zaznavanja vozil v mrtvem kotu pri vzvratnem speljevanju s parkirnega prostora).

Informacija o ceni rednih servisov do 200.000 prevoženih kilometrih in garancijskih pogojih. Toyotina tovarniška garancija: 3 leta, 100.000 km splošne garancije; hibridni sklop: 5 let, 100.000 km. Podaljšano jamstvo: 5 let in neomejeno število kilometrov in 10 let jamstva na akumulatorski sklop hibridnega pogona.

Predpisan servisni interval na 15.000 kilometrov ali enkrat na leto. Cena rednih servisov do 200.000 kilometrov: 3958,40 EUR.

Testni RAV4 s hibridnim pogonom lahko vleče do 1,65 tone težko prikolico, kar je precejšen napredek v primerjavi s prvimi Toyotnimi hibridi, ki sploh niso bili namenjeni vleki.

Vaše mnenje ...

Vaše mnenje nam je pomembno.

Kakšno pa je vaše mnenje o energetski učinkovitosti hibridnih pogonov?

 

V 365 hibridnih dnevih bomo dobili veliko zanimivih odgovorov o tem kako dober je utemeljitelj razreda cestnih terencev z novim hibridnim pogonom.

 

Ključne besede


testToyotaHibridni avtoTest avtacestni terenecštirikolesni pogonhibridni pogonsupertestToyota RAV4hibrid

Vam je članek všeč?

Zaploskajte mu – kliknite in držite gumb. Dlje, ko boste ploskali, bolj vam je članek všeč. Z aplavzom nam sporočate, kateri članek izstopa. Hvala!

38

Priljubljenost članka

38

Shrani

Delite s prijatelji