Kratek test: Suzuki ignis 1.2 VVT 4WD elegance

Test

Lisjak - okreten in poskočen tudi izven robnikov


Suzukijev ignis je avto nasprotij; v karoseriji skromnih mer (dolžine 3,7 m) skriva prostorno in prilagodljivo kabino s pomičnima zadnjima sedežema in za tako majhen avto uporabnim prtljažnikom. Hkrati ignis še vedno obrača glave - njegov zadnji del je sicer videti nenavadno, od spredaj pa daje možat vtis, ki se mu lepo poda.

oblika in prostornost 4/5 zvezdic
zmogljivost in poraba 4/5 zvezdic
vozne lastnosti in udobje 4/5 zvezdic
varnost in oprema 4/5 zvezdic
vrednost glede na ceno 4/5 zvezdic 

Plastična notranjost, a mogočen štirikolesni pogon

Ignisovo notranjost označuje plastika, ki je prijetna na otip in z barvnimi vložki tudi všečno barvita, tako da ne pusti prav nič monotonega priokusa.

A to še ni vse: okreten mestni malček ima tudi štirikolesni pogon, ki omogoča tudi izlete zunaj utrjenih cest, kjer so prav majhne mere in majhna masa lahko velika prednost. Na gozdnih poteh je poskočen kot lisjak, premaga pa tudi kakšno oviro, ki večjim avtomobilom lahko povzroči sive lase. Ignis je najcenejši avto s štirikolesnim pogonom pri nas, a mu v najbogatejši opremljeni različici elegance nič ne manjka - tudi ne razmeroma bogat nabor serijske varnostne opreme, med katere spada tudi sistem za samodejno zaviranje v sili, ki na cesto gleda prek dveh kamer z vrha vetrobranskega stekla.

Ignis še vedno obrača glave - njegov zadnji del je sicer videti nenavadno, od spredaj pa daje možat vtis, ki se mu lepo poda.

 

Ignisov 1,2-litrski bencinski štirivaljnik s 66 kW zagotavlja dovolj moči, da je ob majhni masi avto poskočen in živahen, le pri avtocestni hitrosti postane prehrupen. Poraba goriva je s testnim povprečjem 5,2 l/100 km zmerna.

Okretnost je glavna vrlina ignisa tako na asfaltnih kot na makadamskih cestah, se je pa treba navaditi na čvrsto vzmetene zadnje preme, ki zna na slabi cesti in pri večjih hitrostih neprijetno stresti potnike.

Na gozdnih poteh je poskočen ignis kot lisjak, premaga pa tudi kakšno oviro, ki večjim avtomobilom lahko povzroči sive lase.

 

Pod črto ...

Po ceniku je treba za takšnega ignisa odšteli dobrih 14 evrskih tisočakov, kar za majhen mestni avto ni tako malo - a če upoštevamo ignisove terenske talente, sploh ne preveč. 

Kljub svojemu nenavadnemu izgledu, pa je ignis zanimiv in predvsem prostoren majhen avtomobil.

 

 

Všeč nam je + 

majhna poraba, okretnost, prostornost kabine

Ni nam všeč - 

čvrsto vzmetenje, stabilnost med vožnjo, plastična notranjost

 

Motor in prenos moči: bencinski, štirivaljnik, prostornina: 1242 cm3, največja moč: 66 kW (90 KM) pri 6000 vrt./min, največji navor: 120 Nm pri 4400 vrt./min. Pogon na vsa štiri kolesa, 5-stopenjski ročni menjalnik.
Mere in masa: dolžina 370 cm, širina: 169 cm, višina: 159,5 cm, medosna razdalja: 243,5 cm, masa praznega vozila: 905 kg, dovoljena skupna masa: 1330 kg, prostornina prtljažnika: 204 – 1086 l, posoda za gorivo: 30 l.
Zmogljivost in poraba: največja hitrost: 165 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 11,9 s, poraba goriva zunaj mesta/mesto/kombinirano: //5,2l/100 km, izpust CO2 (NEDC): 118 g/km, poraba na testu: 5,3 l/100 km.
Cena:  Suzuki Slovenija: 14.050 EUR

 

 

 

Ključne besede


testTest avtaSuzukisuzuki ignis

Vam je članek všeč?

Zaploskajte mu – kliknite in držite gumb. Dlje, ko boste ploskali, bolj vam je članek všeč. Z aplavzom nam sporočate, kateri članek izstopa. Hvala!

245

Priljubljenost članka

245

Shrani

Delite s prijatelji