Za volanom: Cupra leon ehybrid

Za volanom

Vse v enem - dinamični hibird


Nova generacija Seatovega leona pomeni tudi novo generacijo Cuprinega leona; športnejše, razburljivejše in zmogljivejše različice španskega golfa. Sedli smo za volan priključno-hibridnega Cuprinega leona, ki elektriko tokrat predstavlja na športen način. 

Dva leona dveh znamk

Tako kot Seatov bo tudi Cuprin leon kupcem na voljo v obeh karoserijskih različicah (kot kombilimuzina in kot karavan), a le z najzmogljivejšimi različicami motorjev pod pokrovom motornega prostora. Osnova je 2-litrski bencinski štirivaljnik TSI, ki ponuja tri zmogljivostne različice - s 180 kW (245 KM), z 221 kW (300 KM), le karavanskemu sportstourerju pa je namenjena različica z 228 kW (310 KM) in štirikolesnim pogonom. A morda še najbolj zanimivo vozniško izkušnjo ponuja priključno-hibridni leon: kombinacija 1,4-litrskega bencinskega štirivaljnika s 110 kW, električnega motorja s 85 kW in akumulatorskega sklopa z zmogljivostjo 12,8 kWh ima sistemsko moč 180 kW (245 KM) in omogoča neslišno električno, udobno hibridno ali glasno športno vožnjo.   

Izbira na volanu

Izbira je voznikova, med različnimi voznimi programi pa voznik izbira s posebnim gumbom na volanskem obroču. Priključno-hibridni leon se z mesta vedno odpelje na električni pogon, na elektriko pa lahko prevozi približno 50 km. Če hitrost naraste prek 130 km/h (ali prej, če zaloga energije v litij-ionskem akumulatorju poide), se zažene še bencinski motor, voznik pa si lahko z upravljanjem zaloge nekaj električne energije prihrani za pozneje. Hibridnega leona lahko seveda polnimo iz električnega omrežja - prek hitrih polnilnic ali iz domače vtičnice, ki akumulator napolni v približno šestih urah. 

A Cuprin hibridni leon ima tudi športnejši značaj: ob vklopljenem voznem programu “cupra” iz zvočnikov zadoni umetno ustvarjen športni zvok, leon izostri odzive, avto pa zelo urno požira cestne kilometre: do 100 km/h potrebuje 6,7 sekunde, doseže pa največjo hitrost 225 km/h.

Pod črto ...

Cuprin priključno hibridni leon je ob škodi octavii iV še en dokaz, da je elektrificiran pogonski sklop lahko tudi zabaven in uživaški v vožnji. Izbira je voznikova, ki si slabo vest zaradi športnih užitkov lahko pomiri z neslišno in okolju prijazno električno vožnjo. 

Cupra leon sportstourer ehybrid 

  • Priključno-hibridna različica cupra leona, 
  • sistemska moč 180 kW,
  • električni doseg 55 kilometrov,
  • dobre zmogljivosti,
  • naprodaj še letos, cena še ni znana. 
Hibridnega leona lahko seveda polnimo iz električnega omrežja - prek hitrih polnilnic ali iz domače vtičnice, ki akumulator napolni v približno šestih urah. 

 

Ključne besede


LeonCupraza volanomcupra leon

Vam je članek všeč?

Zaploskajte mu – kliknite in držite gumb. Dlje, ko boste ploskali, bolj vam je članek všeč. Z aplavzom nam sporočate, kateri članek izstopa. Hvala!

Blaž Poženel

Blaž Poženel

Odgovorni urednik

Priljubljenost članka

Shrani

Delite s prijatelji