Kratek test: Škoda kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG sportline

Test

Športni suknjič in praktičen značaj


Kodiaqa poznamo kot prvaka cestno-terenske prostornosti in praktičnosti; če ga ocenjujemo z metrom, zna le malo avtov ponuditi tako veliko za tako zmeren denar.

oblika in prostornost 5/5 zvezdic
zmogljivost in poraba 4/5 zvezdic
vozne lastnosti in udobje 4/5 zvezdic
varnost in oprema 3/5 zvezdic
vrednost glede na ceno 4/5 zvezdic

A kodiaq zna pluti tudi v bolj imenitnih vodah; z najmočnejšim dizelskim motorjem, štirikolesnim pogonom, avtomatiziranim menjalnikom in predvsem z opremskim paketom sportline se lahko postavi ob bok tudi kakšnemu tekmecu bolj zvenečega imena.

Velika kolesa s športnimi cestnimi pnevmatikami in črna maska hladilnika pritegnejo poglede od zunaj, znotraj navdušijo v alcantaro oblečeni športni sedeži, prirezan športni volanski obroč in aluminijasti pedali. Ob razmeroma bogati serijski opremi in doplačljivih dodatkih s seznama dodatne opreme ima kodiaq (skoraj) vse, kar imajo veliki – in dražji (cestni terenci). To velja tudi za vozne lastnosti, ki jih krojijo lahkotnost upravljanja, prožnost motorja in udobje DSG menjalnika. Morda precej težkemu kodiaqu primanjkuje kakšen kilovat moči pri pospeševanju, se pa oddolži z vzorno zvočno zadušeno potniško kabino, zelo udobnim sedenjem in dobro vidljivostjo na vse strani. Možnost izbire voznega programa ponuja širok razpon vozniških značajev, čeprav je še najbolj prepričljiv program “comfort”. Kodiaq se dobro znajde tudi na spolzki podlagi, čeprav se velja brez specialističnih terenskih pomagal in s športnimi pnevmatikami na kolesih izogibati pravega brezpotja.

Velika kolesa s športnimi cestnimi pnevmatikami in črna maska hladilnika pritegnejo poglede od zunaj, znotraj navdušijo v alcantaro oblečeni športni sedeži, prirezan športni volanski obroč in aluminijasti pedali.

Pod črto ...

Vsi navedeni priboljški v tem kodiaqu seveda niso zastonj, kar velja na primer tudi za radarski tempomat, pametna žarometa, navigacijo, pomoč pri parkiranju in še veliko več. Tudi zato v takšen športni suknjič oblečen kodiaq ni poceni – dodatna oprema ceno s 37.000 evrov dvigne na 50 evrskih tisočakov. A tudi s takšno ceno kodiaq spada med najboljše avtomobilske nakupe .

Všeč nam je +

zelo prostorna notranjost, prožen motor, udobno vzmetenje

Ni nam všeč -

le zadovoljive zmogljivosti, doplačilo za varnostno opremo, cena dodatne opreme

Tehnični podatki

Motor in prenos moči: dizelski, štirivaljni, turbo, prostornina: 1968 cm3, največja moč: 140 kW (190 KM) pri 3500 vrt./min, največji navor: 400 Nm pri 1750 vrt./min. Stalni štirikolesni pogon, 7-stopenjski avtomatiziran menjalnik.
Mere in masa: dolžina: 469,7 cm, širina: 188,2 cm, višina: 165,5 cm, medosna razdalja: 279,1 cm, masa praznega vozila: 1752 kg, dovoljena skupna masa: 2352 kg, prostornina prtljažnika: 650 – 835 – 2065 l, posoda za gorivo: 60 l.
Zmogljivosti in poraba: največja hitrost: 210 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 8,6 s, normna poraba goriva zunaj mesta/mesto/kombinirano (NEDC): 5,3/6,6/5,7 l/100 km, izpust CO2 (NEDC): 150 g/km, poraba na testu: 7,6 l/100 km.
Cena: Porsche Slovenija: 36.794 EUR

 

Blaž Poženel

Blaž Poženel

Odgovorni urednik

Nazaj