V peti generaciji je espace zasnovan drugače kot njegov enoprostorni predhodnik: želi biti nekakšen križanec med enoprostornežem in cestnim terencem, zato je postavljen višje od tal (odmaknjenost dna avta od tal 16 cm), zadržal pa je svojo enoprostorno silhueto.
| Oblika in prostornost | 5/5 zvezdic |
| Zmogljivost in poraba | 4/5 zvezdic |
| Vozne lastnosti in udobje | 4/5 zvezdic |
| Varnost in oprema | 4/5 zvezdic |
| Vrednost glede na ceno | 3/5 zvezdic |
Nekoliko manj prostora, a bolj okreten
V potniški kabini so se odrekli večji prilagodljivosti: trije sedeži v drugi vrsti so vzdolžno pomični, a le, ko so pomaknjeni povsem nazaj, ponujajo dovolj prostora za noge potnikov. So pa sedeži v drugi vrsti dokaj ozki, zato trije odrasli sedijo utesnjeno. Vsi trije sedeži imajo isofix sidrišča za namestitev ne prav širokih otroških sedežev. Prtljažni prostor je v petsedežni različici velik.
Espace je sedaj na voljo tudi z 2-litrskim dizelskim motorjem (doslej zgolj z 1,6-litrskim) s 147 kW, ki omogoča suverene vozne zmogljivosti, še zlasti pri pospeševanjih, odlikuje pa se tudi s prožnostjo pri nizkih vrtljajih. Dokaj visoko težišče vpliva na vožnjo po ovinkasti cesti, zato hitro menjavanje smeri avtu ni najbolj po godu. Prenos moči je prek 6-stopenjskega avtomatiziranega menjalnika z dvojno sklopko, ki se tudi izkaže veliko bolj suvereno v lagodnejši vožnji kot pa v ovinkih. Čeprav gre za velik avto, pa je zaradi štirikolesnega volana zelo okreten pri manevriranju. Poraba goriva je s 7,6 litra na 100 km pričakovana glede na velikost avta.
Z opremo initiale Paris je avto opremljen z vsem, kar ponuja - tudi z nekaterimi asistenčnimi sistemi. Radarski tempomat (doplačilo 300 evrov) se izklopi že pri 40 km/h in ne omogoča vožnje v počasni koloni.
Pod črto ...
S križanjem je espace izgubil nekaj svojega šarma in uporabnosti ter glede prilagodljivosti postal preveč podoben cestnim terencem.
Všeč nam je +
prostorna kabina, zelo dobre zmogljivosti motorja, isofix na vseh treh sedežih v 2. vrsti, enostavno prevračanje sedežev
Ni nam všeč -
širina sedežev v drugi vrsti, delovanje radarskega tempomata
Tehnični podatki
| Motor in prenos moči: | dizelski, štirivaljni, turbinski polnilnik, prostornina: 1997 cm³, največja moč: 147 kW (200 KM) pri 3500 vrt./min, največji navor: 400 Nm pri 1750 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, avtomatiziran 6-stopenjski menjalnik. |
| Mere in masa: | dolžina: 485,7 cm, širina: 188,8 cm, višina: 167,5 cm, medosna razdalja: 288,4 cm, masa praznega vozila: 1930 kg, dovoljena skupna masa: 2542 kg, prtljažnik: 680 - 2101 l, posoda za gorivo: 58 l. |
| Zmogljivost in poraba: | največja hitrost: 213 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 9,1 s, kombinirana poraba goriva (WLTP): 6,6 l na 100 km, izpust CO2: 172 g/km (139 g/km po NEDC), poraba na testu: 7,6 l/100 km. |
| Cena: | Renault Nissan Slovenija: 46.890 EUR |



