Kratek test: Citroen C3 aircross 1,2 puretech 110 BVM6

Test

Simpatija, ki ponuja vse, kar je všeč Citroenovim kupcem


Čeprav je C3 aircross najmanjši v Citroenovi paleti cestnih terencev, ponuja vse, kar je všeč Citroenovim kupcem; simpatično in prepoznavno podobo, veliko vozniškega udobja in dovolj družinske uporabnosti, da je lahko tudi prvi avto pri hiši.

oblika in prostornost 4/5 zvezdic
zmogljivost in poraba 4/5 zvezdic
vozne lastnosti in udobje 4/5 zvezdic
varnost in oprema 3/5 zvezdic
vrednost glede na ceno 4/5 zvezdic

Prilagodljiv tloris preseneti s prostorom

Prostorninsko majhen, a dovolj zmogljiv in preverjen motor lahko zadovolji precej širok nabor vozniških želja. V izjemno konkurenčnem razredu kompaktnih cestnih terencev bo prava izbira za vse, ki na prvo mesto postavljajo prostornost in enostavnost uporabe. Z več kot 2,6-metrsko razdaljo (260,4 cm) med osema in pomično zadnjo klopjo C3 aircross ponuja prilagodljiv kabinski tloris, ki lahko poveča udobje sedenja ali pa prostornino že v osnovi prepričljivega 410-litrskega prtljažnika. Ob razgibano oblikovani armaturni plošči bi pričakovali kakšen bolj uporaben predal za telefon. Da je bilo pri zasnovi avtomobila zelo pomembno razmerje med opremo in ceno, izdaja trda plastika, ki je najbolj očiten dokaz varčevanja. Tudi sicer velika in udobna prednja sedeža med ovinki pokažeta hibo, saj telesu ne nudita dovolj bočne opore. Voznik bo zadovoljen z dobro preglednostjo.

Z robustno zaščito izpostavljenih karoserijskih delov, večjo oddaljenostjo od tal in predvsem zaradi dobrega blaženja se je s tem avtom brez strahu mogoče zapeljati po slabih makadamskih ali gozdnih poteh. V globljem snegu in na blatnem kolovozu s pogonom na le prednji kolesi ne zmore nič več kot običajen avto. Prožen trivaljnik vožnji zagotavlja nekaj iskrivosti in lahkotnosti, še več bi ju, če bi imel menjalnik 6 prestav. Moči in navora je povsem dovolj. S povprečno porabo 6,3 litra goriva na 100 km ostaja v pričakovanih mejah.

Ob razgibano oblikovani armaturni plošči bi pričakovali kakšen bolj uporaben predal za telefon.

Pod črto ...

Ob aktualnih popustih nakupa s financiranjem je razmeroma dobro opremljen C3 aircross vsekakor še vedno zanimiv kandidat za družinsko mobilnost, leta se mu poznajo le na kratkem spisku sistemov za pomoč vozniku. 

Všeč nam je +

prepoznaven videz, preglednost in sedežni položaj, udobno blaženje, zmerne cene dodatne opreme

Ni nam všeč -

plastična notranjost, (pre)malo aktivnih vozniških asistentov, le 5-stopenjski menjalnik

Večja oddaljenost od tal in višji sedežni položaj pomenita tudi zelo udobno vstopanje in izstopanje iz avta. Čeprav ni terenec, strmino razmeroma dobro obvladuje s pomočnikom za nadzor spustov, za katerega je skupaj s sistemom za nadzor oprijema doplačati 290 evrov. Kljub temu se je treba zavedati, da citroen C3 aircross s tema pomočnikoma niti približno ne zmore nadomestiti štirikolesnega pogona, ko se pod kolesi res zaplete. Škoda, ker ob dobrem uravnotežene podvozju in kratkih previsih ne ponuja štirikolesnega pogona. Suzukijeva vitara bi imela resnega tekmeca.

Tehnični podatki

Motor in prenos moči: bencinski, trivaljni, turbo, prostornina 1199 cm3, največja moč: 81  kW (110 KM) pri 5500 vrt./min, največji navor: 205 Nm pri 1500 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, petstopenjski ročni menjalnik.
Mere in masa: dolžina: 415,5  cm, širina: 176,5  cm, višina: 164,8  cm, medosna razdalja: 260,4  cm, masa praznega vozila: 1335 kg, dovoljena skupna masa: 1795  kg, prtljažnik: 410 - 1289 l, posoda za gorivo: 45 l.
Zmogljivosti in poraba: največja hitrost: 183  km/h, pospešek od 0 do 100  km/h: 10,2 s, normna poraba goriva kombinirano: 6,3 l/100 km, izpust CO2: 110 g/km, poraba na testu: 6,3  l/100 km.
Cena: C Automobil Import : 18.230 EUR
Če aktualnega C3 aircross primerjamo z legendarnim spačkom ali meharijem, je že po nekaj kilometrih jasno, da so se pri Citroenu znova začeli zavedati svoje tradicije. Nekoč je veljalo, da mora ljudski citroen po vsaki cesti na trg pripeljati štiri potnike in košaro v kateri morajo jajčka ostati cela. C3 aircross ima ta značaj, lepo blaži in lahkotno niza kilometre, čeprav se pod kolesi znajdejo granitne kocke in luknje.

 

Ključne besede


TestTest avtaCitroenCitroen C3 aircross

Vam je članek všeč?

Zaploskajte mu – kliknite in držite gumb. Dlje, ko boste ploskali, bolj vam je članek všeč. Z aplavzom nam sporočate, kateri članek izstopa. Hvala!

11

Jure Gregorčič

Jure Gregorčič

Novinar - urednik Motorevije

Priljubljenost članka

11

Shrani

Delite s prijatelji