AMZS centri so ODPRTI po ustaljenem urniku. Izjemi sta šola vožnje in center varne vožnje. V skrbi za svoje in naše zdravje prosimo, da spoštujete ukrepe za preprečevanje širjenja covida-19. Hvala, ker smo #SkupajSkrbni.
Hibridna poživitev - nekaj lepotnih in tehničnih popravkov, pa tudi nov hibridni pogonski sklop …
Križanec CH-R je ob prihodu pred tremi leti temeljito poživil in pomladil Toyotino ponudbo in nastop na trgu. Zdaj je C-HR dobil nekaj lepotnih in tehničnih popravkov, pa tudi nov hibridni pogonski sklop …
Oblikovno poseben in zelo zanimiv avto
C-HR (Coupe - High Rider) je Toyoti prinesel veliko; ne samo trendovsko oblikovanega križanca, ki je Toyoto približal mladostnejšim kupcem (ne glede na leta), pač pa tudi avto, ki je s takrat novo modularno platformo (TNGA) začel prepričevati kupce tudi z dinamičnimi in zabavnimi voznimi lastnostmi. Da je C-HR še danes oblikovno poseben in zelo zanimiv avto, mu gre šteti v plus; nič čudnega, da so ob prenovi Toyotini oblikovalci le malenkostno preoblikovali prednji del s premikom meglenk, vgradnjo pametnih žarometov in dinamičnih smernikov.
Notranjost je ostala enaka po zasnovi in obliki, so pa vgradili malce boljše materiale in posodobili uporabniški vmesnik multimedijske naprave - tudi s podporo standardoma Apple CarPlay in Android Auto ter s samodejnim posodabljanjem navigacijskega sistema prek oblačnih storitev.
Dobrih 180 "konjev"
Največja sprememba se skriva v motorni paleti; dosedanjemu hibridnemu sistemu z 1,8-litrskim bencinskim motorjem in s sistemsko močjo 90 kW se je pridružil močnejši hibridni sistem z 2-litrskim bencinskim motorjem, ki ga poznamo iz corolle: s sistemsko močjo 135 kW in posodobljenim menjalnikom s planetnim gonilom je C-HR precej zmogljivejši in hkrati tudi bolj uglajen. Motor se manj napreza, več kilometrov lahko prevozimo na elektriko, visoki vrtljaji redkeje motijo mir v bolje izolirani potniški kabini. C-HR tudi s tem motorjem še ni športnik, a motorne zmogljivosti se zdaj lepše ujamejo z natančno vodljivostjo, dinamiko podvozja in vzmetenja. 1,2-litrski bencinski turbo štirivaljnik ostaja v ponudbi - tudi v kombinaciji s štirikolesnim pogonom s sredinsko sklopko. Pomladitev C-HR so pri Toyoti izkoristili tudi za posodobitev asistenčnih sistemov: sistem za samodejno zaviranje v sili zdaj bolje deluje v temi in prepoznava tudi pešce, z radarskim tempomatom zdaj C-HR natančneje in odzivneje sledi prometnemu toku.
Pri Toyoti so premešali sestavo posameznih paketov opreme, dva pa so ukinili; cene prenovljenega C-HR se začnejo pri 19.990 evrih za različico z bencinskim motorjem, C-HR z novim hibridnim sistemom in (srednjim) paketom opreme C-LUB pa stane 29.830 evrov oziroma 1200 evrov več kot primerljiv avto s šibkejšim hibridnim pogonom pred prenovo.
Prenovljena toyota C-HR
- malenkostni oblikovni popravki - kakovostnejši materiali v kabini - posodobljen multimedijski sistem - bogatejša varnostna oprema - dodaten močnejši hibridni sklop s sistemsko močjo 135 kW - že naprodaj za najmanj 19.990 evrov.
Da je C-HR še danes oblikovno poseben in zelo zanimiv avto, mu gre šteti v plus.
Spletne strani uporabljajo piškotke za različne namene. Osnovni so nujni za delovanje spletnih storitev. Piškotki analitike in trženja pa nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejšo uporabo strani in prikaz ponudbe, ki je za vas pomembna. Več o piškotkih lahko preberete na strani piškotki.
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez namestitve nujnih piškotkov spletni strani, vam dostopa do spletnega mesta ne moremo omogočiti.
S tovrstnimi piškotki nam dovoljujete, da zbiramo anonimizirane podatke o ogledu naših vsebin ter jih uporabimo za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje.
S tovrstnimi piškotki dovoljujete, da podatke zbirajo in nadalje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu in izvajanje ciljno usmerjenega trženja.