Za volanom: prenovljena toyota C-HR

Za volanom

Hibridna poživitev - nekaj lepotnih in tehničnih popravkov, pa tudi nov hibridni pogonski sklop …


Križanec CH-R je ob prihodu pred tremi leti temeljito poživil in pomladil Toyotino ponudbo in nastop na trgu. Zdaj je C-HR dobil nekaj lepotnih in tehničnih popravkov, pa tudi nov hibridni pogonski sklop …

Oblikovno poseben in zelo zanimiv avto

C-HR (Coupe - High Rider) je Toyoti prinesel veliko; ne samo trendovsko oblikovanega križanca, ki je Toyoto približal mladostnejšim kupcem (ne glede na leta), pač pa tudi avto, ki je s takrat novo modularno platformo (TNGA) začel prepričevati kupce tudi z dinamičnimi in zabavnimi voznimi lastnostmi. Da je C-HR še danes oblikovno poseben in zelo zanimiv avto, mu gre šteti v plus; nič čudnega, da so ob prenovi Toyotini oblikovalci le malenkostno preoblikovali prednji del s premikom meglenk, vgradnjo pametnih žarometov in dinamičnih smernikov.

Notranjost je ostala enaka po zasnovi in obliki, so pa vgradili malce boljše materiale in posodobili uporabniški vmesnik multimedijske naprave - tudi s podporo standardoma Apple CarPlay in Android Auto ter s samodejnim posodabljanjem navigacijskega sistema prek oblačnih storitev.

Dobrih 180 "konjev"

Največja sprememba se skriva v motorni paleti; dosedanjemu hibridnemu sistemu z 1,8-litrskim bencinskim motorjem in s sistemsko močjo 90 kW se je pridružil močnejši hibridni sistem z 2-litrskim bencinskim motorjem, ki ga poznamo iz corolle: s sistemsko močjo 135 kW in posodobljenim menjalnikom s planetnim gonilom je C-HR precej zmogljivejši in hkrati tudi bolj uglajen. Motor se manj napreza, več kilometrov lahko prevozimo na elektriko, visoki vrtljaji redkeje motijo mir v bolje izolirani potniški kabini. C-HR tudi s tem motorjem še ni športnik, a motorne zmogljivosti se zdaj lepše ujamejo z natančno vodljivostjo, dinamiko podvozja in vzmetenja.
1,2-litrski bencinski turbo štirivaljnik ostaja v ponudbi - tudi v kombinaciji s štirikolesnim pogonom s sredinsko sklopko.
Pomladitev C-HR so pri Toyoti izkoristili tudi za posodobitev asistenčnih sistemov: sistem za samodejno zaviranje v sili zdaj bolje deluje v temi in prepoznava tudi pešce, z radarskim tempomatom zdaj C-HR natančneje in odzivneje sledi prometnemu toku.

Pri Toyoti so premešali sestavo posameznih paketov opreme, dva pa so ukinili; cene prenovljenega C-HR se začnejo pri 19.990 evrih za različico z bencinskim motorjem, C-HR z novim hibridnim sistemom in (srednjim) paketom opreme C-LUB pa stane 29.830 evrov oziroma 1200 evrov več kot primerljiv avto s šibkejšim hibridnim pogonom pred prenovo.

Prenovljena toyota C-HR

- malenkostni oblikovni popravki
- kakovostnejši materiali v kabini
- posodobljen multimedijski sistem
- bogatejša varnostna oprema
- dodaten močnejši hibridni sklop s sistemsko močjo 135 kW
- že naprodaj za najmanj 19.990 evrov.

Da je C-HR še danes oblikovno poseben in zelo zanimiv avto, mu gre šteti v plus.

 

Blaž Poženel

Blaž Poženel

Odgovorni urednik

Nazaj