V pravkar predstavljeni drugi generaciji je Volkswagnov kompaktni križanec T-roc še bolje izkoristil globok bazen Volkswagnovih tehnoloških genov; novi T-roc je po velikosti zdaj bližje tiguanu, po kakovosti vgrajenih materijalov pa na ravni golfa. Po prvih testnih kilometrih nas je najbolj prepričal s kakovostnim napredkom, vozniško iskrivostjo in prostorskim prirastkom.
Zanimivosti in dejstva: 1000 T-rocov na dan
| Ob napovedih, da naj bi Volkswagen izdelavo golfa prestavli v svojo mehiško tovarno, bo novi T-roc, ki ga bodo še naprej izdelovali v portugalski tovarni Autoeuropa v Palmeli, zagotovo eden najpomebnejših evropskih modelov. V tej veliki tovarni, ki jo oskrbuje kar 700 dobaviteljev, lahko na dan naredijo do 1000 novih T-rocov; to pomeni, da v enem dnevu lahko praktično zadostijo zahteve trenutnega slovenskega načrta za prodajo novega T-roca. |
Ko smo sedli za volan novega T-roca, je bilo hitro jasno, da so pri Volkswagnu resno vzeli kritike javnosti na račun v prvo generacijo T-roca vgrajenih materijalov; zdaj na armaturni plošči ni več trde plastike, gornji del je po novem celo odet v tkanino, na voljo pa je tudi tripodročna samodejna klimatska naprava. Vse skupaj je oplemeniteno še z ambientalno osvetlitvijo, ki omogoča različne barvne kombinacije, spreminjajoče se celo glede na počutje voznika oziroma slog negove vožnje. Ergonomsko je voznikov delovni prostor brezhiben, podatkovno pa seveda povsem digitaliziran; 10-palčni zaslon omogoča različne prikaze podatkov, osrednji 12,9-palčni zaslon visoke ločljivosti, ki je na voljo že v opremskem paketu life, pa ponuja vse sodobne digitalne storitve, vključno s še bolj logično urejenimi slovenskimi izbirniki in slovenskim glasovnim navigacijskim vodenjem.
V kabini velja omeniti še nove kljuke, ki so vdelane v prednji del naslona za roke in se ne odpirajo z običajnim potegom proti vozniku, temveč s potegom navzgor. Na sredinski konzoli je še vrtljivo stikalo za nadzor glasnosti, ki ima majhen zalon za preklop funkcij.
Nadgradnja družinskega formata
Novi T-roc je s svojim dolžinskim oziroma prostorskim prirastkom sedaj še bližje idealnemu družinskemu formatu. Tako kot golf stoji na prenovljeni MQB evo karoserijski platformi; po novem T-roc v dolžino meri skoraj 4,4 metra (437,2 cm) in je 12 cm daljši od prehodnika. 262,9 cm dolga medosna razdalj je daljša za 3 centimetre, kar se opazi na zadnji klopi, kjer je zdaj več prostora za kolena potnikov. Najbolj opazno prostorsko spremembo ponuja prtljažnik s prilagodljivo globino police, ki zdaj meri družinsko spodobnih 475 litrov oziroma 30 litrov več kot prej - in hkrati skoraj 100 litrov več od 5-vratnega golfa. Ob tem velja izpostaviti še, da T-roc za seboj lahko vleče do 1,5 tone težko prikolico; inženirji so nam zaupali, da bo vleki prilagojen tudi novi električno-samooskrbni hibridni pogon, ki bo kupcem na voljo prihodnje leto.
Bolj dinamičen - na pogled in med ovinki
Novi T-roc se ponaša z ostrejšimi in za 10-odstotkov bolj aerodinamičnimi karoserijskimi linijami. Dobil je najnovejša matrična IQ. led žarometa, pa tudi osvetljena logotipa spredaj in zadaj.
Dinamično podobo podčrtujejo njegove dinamične vozne lastnosti. Navdušeni smo bili nad lahkotno vodljivostjo, zelo dobro lego na cesti in natančnim volannskim mehanizmom. T-roc z maso ostaja pod mejo poldruge tone, poganja pa ga dovolj zmogljiv in prožen 1,5-litrski eTSI bencinski motor z blago hibridno tehnologijo.
Preizkusili smo različici s 85 in 110 kW moči, oziroma 220 in 250 Nm navora, ki je v obeh različicah na voljo že pri 1500 motornih vrtljajih. Gre za zelo dober kompromis med učinkovitostjo in zmogljivostmi; pri obeh motorjih bo porabo brez težav mogoče obdržati pod 6,5 litri na 100 kilometrov. Srednje zmogljivega T-roca z 2,0-litrskim eTSI motorjev s 150 kW in pogonom 4motion v Slovenijo ne bo, saj pri zastopniku pravijo, da je za to različico premalo povpraševanja.
Za marsikoga bo zanimiv tudi T-roc z novim hibridnim pogonom, ki bo ponujal 100 oziroma 125 kW sistemske moči. Inženirji so nam razkrili le, da je polni hibrid zasnovan povsem na novo z novim brezstopenjskim oziroma enostopenjskim menjalnikom in dvema električnima motorjema …
Pod črto …
Novi T-roc ostaja klasični volkswagen; je všečno oblikovan, tehnološko prepričljiv in vozniško zelo prijeten družinski avtomobil z učinkovitim bencinskim motorjem. Tudi njegova cenovna raznolikost je prilagojena širokemu krogu kupcev, saj bo v začetku prihodnjega leta slovenskim kupcem na voljo s ceno od od 28.900 do 36.000 evrov …
Novi volkswgen T-roc
- 437,2 metra dolg križanec
- dinamična in aerodinamična oblika
- 475-litrski prtljažnik
- DSG menjalnik v vseh različicah
- bogata varnostna oprema
- matrični LED žarometi
- 1,5-litrski bencinski eTSI motor mHEV s 85 ali 100 kW
- prihodnje leto nov hibridni pogon s 100 ali 125 kW sistemske moči
- športna izvedba T-roc R s 4motion štirikolesnim pogonom in 2-litrskim TSI motorjem z 245 KW
- v Slovenijo se pripelje jaunarja
- cena: od 28.887 do 35.976 evrov



