Slovenski avto leta 2019: nemško-švedsko-korejski finale

Panorama, Izbor

V finale so se uvrstili škoda karoq, volkswagen T-roc, ford focus, kia ceed, volvo XC40.


V velikem finalu izbora Slovenski avto leta 2019 se bodo pomerili trije cestni terenci - škoda karoq, volkswagen T-roc in volvo XC40 (ki je tudi aktualni evropski avto leta) - in dve kombilimuzini - ford focus in kia ceed. Tako je odločilo 23.744 bralcev, gledalcev in poslušalcev, ki ste s svojimi glasovi izbrali pet finalistov.

V finalu znova trije cestni terenci

Letos ste bralke, bralci, gledalci in poslušalci že 27. zapored s svojimi glasovi določili pet avtomobilov, finalistov izbora Slovenski avto leta. Več kot tridesetim žirantom, profesionalnim novinarjev iz devetih avtomobilskih uredništev - poleg naše Motorevije še člani Avtomoto redakcije siol.net, revije Avto Magazina, dnevnikov Delo, Dnevnik, Slovenske novice in Večer, radijske postaje Val 202 in oddaje Avtomobilnost Radiotelevizije Slovenija ter spletnega vloga Komotar Minuta - ste znova naložili odgovorno delo. Odločitev ne bo lahka. Najboljšega moramo izbrati med petimi tehnološko sodobnimi in dobrimi, a hkrati sila različnimi avtomobili. Že drugo leto zapored so v finalu kar trije predstavniki izjemno hitro rastočega razreda cestnih terencev. Še več: vsi trije letošnji cestni terenci so tudi neposredni tekmeci, med njimi pa se volvo XC40 že lahko pohvali tudi z aktualnim naslovom Evropski avto leta. Ob bok cestnim terencem ste letos postavili še dva uveljavljena predstavnika "ljudskega" razreda kombilimuzin oziroma družinskih karavanov: forda focusa in kio ceed. Novi focus izstopa z dinamičnimi voznimi lastnostni in dopolnjenimi sistemi aktivne varnosti, korejski ceed, ki je bil načrtno razvit po meri želja evropskih voznikov in ga izdelujejo v slovaški Žilini. Kot smo v zapisali v zadnji letošnji Motoreviji, ceed dokazuje, da avtomobilski predsodki ne držijo. Kia ceed je namreč avto, ki se s svojimi lastnostmi lahko postavi ob bok katerikoli evropski kombilimuzini. Zanimivo je, da preboj v veliki finale še ni uspel kakšnemu električnemu avtomobilu, čeprav je bil letos med kandidati tudi nissan leaf. Precej glasov ste bralci Motorevije sicer namenili tudi praktičnemu in prostornemu trojčku koncerna PSA - citroenu berlingu, oplu combu in peugeotu rifterju ter dostopnemu cestnemu terencu dacii duster.

Vseh pet finalistov ima vrsto izstopajočih lastnosti; med njimi ni slabega, a kot strokovnjaki iz sveta mobilnosti bomo morali znova poiskati najboljšega. Ob tem naj spomnimo, da bomo pri izbiri znova upoštevali vrednote, ki so najpomembnejše za izbor najboljšega. Že 27 let v izboru iščemo tehnološko napreden, vozniško prepričljiv, cenovno dostopen in ekološko neoporečen slovenski avto leta, ki je skladen tudi s slovenskimi željami in nakupnimi zmožnostmi. Tudi zaradi tega izbora je slovenski avtomobilski trg sodoben in konkurenčen razvitim tujim trgom.

Slovenski avto leta 2019 bo znan 13. januarja

Vseh pet finalistov bomo novinarji sodelujočih uredništev postavili na asfalt AMZS centra varne vožnje na Vranskem; 12. in 13. januarja bomo temeljito preverili kaj zmorejo - kako pomagajo vozniku, kako zanesljivo in natančno nizajo ovinke, kako odločno zavirajo, koliko energije zahtevajo, kako udobni in pametni so. Pri tem nič ne bomo prepustili naključju. Naj spomnimo, da avtomobile, ki ste nam jih v finalno oceno poslali s svojimi glasovi, ocenjujemo v skladu z merili izbora. Ta so: oblika avtomobila, vozne zmogljivosti in lastnosti, funkcionalnost, gospodarnost, varnost, cenovna umestitev, primernost za slovenski avtomobilski trg. Na tokratnem sklepnem dejanju izbora boste prvič lahko sodelovali bralci in spremljevalci sodelujočih medijev; vsako uredništvo bo na Vransko povabilo pet udeležencev s katerimi bomo preživeli zanimiv dopoldan in skupaj razglasili slovenski avto leta 2019.

Na tokratnem sklepnem dejanju izbora boste prvič lahko sodelovali bralci in spremljevalci sodelujočih medijev

Vaše mnenje ...

Vaše mnenje nam je pomembno.

Kateri izmed letošnjih finalistov si po vašem mnenju zasluži naslov Slovenski avto leta?

Prvi slovenski avto leta je bil izbran leta 1993; to je bil BMW 3 compact. 26 let kasneje je naslov pripadel Volkswagnovemu polu, ki je lani lani v velikem finalu premagal tri cestne terence in še eno avtomobilsko klasiko z dolgo tradicijo, Hondinega civica.

Tudi bralke in bralci Motorevije ste karoqu namenili največ glasov.

Škodin karoq v finale prihaja z največ točkami

Avtomobil Prenesene točke v finale
škoda karoq 6
volkswagen T-roc 4
ford focus 3
kia ceed 2
volvo XC40 1

Izbor Slovenski avto leta je bil vedno merilo dogajanja na domačem trgu. Zmagovalci izbora so na naših cestah pustili pečat, saj izbor od samega začetka združuje voznike in stroko. Letos v finale največ točk s seboj prinaša prvi Škodin srednjevelik cestni terenec - karoq. Kljub temu, da je Škoda relativno pozno vstopila v svet avtomobilskih križancev, nas ni presenetilo, da ste mu namenili največ glasov, saj gre za praktičen avtomobil tretje najbolj prodajane znamke v Sloveniji. Tudi bralke in bralci Motorevije ste karoqu namenili največ glasov.

Letos ste izbirali med kar 26 novostmi in vidi se, da ste izbirali pozorno. Zaradi vašega izbora se obeta izredno zanimiv in napet finale.

Vas glas slišimo in upoštevamo. Hvala, ker ste z nami vsa ta leta!

Slovenske voznice in vozniki ste še enkrat dokazali, da razumete in spremljate dogajanje v avtomobilskem svetu ter da vam ni vseeno, kako varne, čiste in dostopne avtomobile izdelovalci ponujajo v Sloveniji. Več kot 23 tisoč glasov je prispelo na naslove - klasične in elektronske - devetih slovenskih avtomobilskih uredništev, ki sodelujejo v izboru Slovenski avto leta. Letos ste izbirali med kar 26 novostmi in vidi se, da ste izbirali pozorno. Zaradi vašega izbora se obeta izredno zanimiv in napet finale.
Več kot 23 tisoč glasov je prispelo na naslove - klasične in elektronske - devetih slovenskih avtomobilskih uredništev.

 

Blaž Poženel

Blaž Poženel

Odgovorni urednik

Jure Gregorčič

Jure Gregorčič

Novinar - urednik Motorevije

Nazaj