Po tritedenskem premoru, najdaljšem v letošnji sezoni, se bodo za nove točke svetovnega prvenstva znova merili motokrosisti. Čaka jih trinajsta preizkušnja sezone, ki bo prvič na progi Iitti-KymiRing, kjer se bo odvijala dirka za Veliko nagrade Finske. Med prijavljenimi za tekmovanje v razredu MXGP je tudi Jan Pancar, ki bo edini slovenski predstavnik z licenco AMZS na dirki. Tim Gajser še vedno okreva po poškodbi, ki jo je utrpel na dirki za Veliko nagrado Švice konec aprila in nato še na treningu, a bo kmalu znova zajahal motor, saj rehabilitacija po poškovane in operirane rame poteka izjemno dobro, kot je sporočil navijačem v eni od objav na družbenih omrežjih. Tudi Pancarja sta junija malce mučili rahli poškodbi prsta in komolca, ki pa sta zanj zdaj že preteklost in se bo lahko preizkušnje na Finskem lotil maksimalno pripravljen ter znova osredotočen na svoje visoke cilje. Nazadnje v Matterley Basinu je skupno na dirki zasedel 11. mesto. Boljšega rezultata sta ga v obeh nedeljskih vožnjah stala nekoliko slabša štarta. V premoru se je precej posvetil temu zelo pomembnemu elementu motokrosa, zato lahko na povsem novem prizorišču svetovnega prvenstva upa, da mu bodo štarti v vseh vožnjah uspeli, kot si bo zamislil, ter ga na dirki popeljali v deseterico, kar je Pancarjev osnovni cilj v letošnjih vožnjah na najvišji ravni motokrosa.
Prva vožnja dirke za VN Finske v razredu MXGP bo v nedeljo, 13. julija 2025, ob 13.15, druga pa se bo začela ob 16.10.
V Rigi dirka Gračner
Bikerniek speedway stadion v Rigi bo prizorišče dirke evropskega prvenstva za mlade upe na 125 kubičnih motorjih. V Latviji bo z licenco AMZS slovenske barve branil mladi Domen Gračner, ki ga med dvajseterico evropskih nadebudnih speedwayistov iz desetih držav čaka zahtevna naloga. Mladi voznik, ki je sicer član AMD Krško, bo v ponedeljek dopolnil šele 11 let, že pridno nabira prve mednarodne izkušnje ter absolvira učne ure v konkurenci, v kateri tudi drugi mladi speedway upi niso imuni na začetniške napake. Sredi junija je vozil na svoji tretji dirki v karieri v Liberecu, kjer se je na stezi brez strahu in pogumno spopadal s starejšimi in izkušenejšimi vozniki. Tudi dirka v Rigi bo za Gračnerja predvsem dragoceno nabiranje izkušenj in spoznanj, kaj vse mora še popraviti na treningih, da bo lahko v prihodnosti, ko bo presedlal na 250 kubični motor, morda sledil uspehom, ki jih v zadnjem času dosegata njegova društvena kolega Sven Cerjak in Gregor Zorko.
Mladi upi bodo s treningom na stadion Bikerniek v Rigi začeli v soboto, 12. julija, točno opoldne, štart prve vožnje pa je predviden ob 15.uri in 15 minut. Tekmovanje naj bi se, če ne bo kakšnih zapletov ali morebitnih daljših intervencij zdravniške službe na stezi, predvidoma končalo okrog 19. ure s slovesno razglasitvijo najboljših.


