Karting steza Rauš v Novem Marofu, ki je dolga 1300 metrov, je bila na prvo oktobrsko nedeljo prizorišče največje letošnje karting dirke na Hrvaškem, saj je imela močan mednarodni značaj. Člani Auto i karting kluba Podravina iz Koprivnice so namreč organizirali zadnjo preizkušnjo sezone, ki je poleg državnega prvenstva Slovenije štela tudi za državno prvenstvo Hrvaške, točke FIA CEZ (Centralno evropske cone), RMC Avstrije in pokalnega prvenstva Sportstil. To je bila tudi dirka, po kateri smo dobili državne prvake Slovenije v posameznih razredih za leto 2025. Organizatorji so se zelo potrudili in so pripravili resnični praznik kartinga, ki se ga je udeležilo 108 voznic in voznikov ter ga ni pokvaril niti dež. Dirkačem je bila proga na voljo že petek, ko so na njej lahko opravili proste treninge, v soboto popoldne pa so sledile kvalifikacije. Ob progi so bili prisotni številni gledalci, ki so bili priča ostrim obračunom, saj so se vozniki borili za zadnje, odločilne točke v sezoni. Slovenske voznice in vozniki so se v močni mednarodni konkurenci, ki je dirko naredila še bolj zanimivo in napeto, zelo dobro odrezali in izkazali. Tekmovanje se je v nedeljo začelo po uvodnem ogrevalnem krogu takoj po 9.uri s prvo skupino razreda Rotax MAX. Tekmovalci so se potegovali sicer za točke v razredih Rotax Micro, Rotax Mini, Rotax MAX in DD2/DD2 Master. Odpeljali so po tri vožnje v vsakem razredu, skupni seštevek pa je odločal o zmagovalcih.
Grgič in Ferk Žerak najboljša v najnižjih razredih
V najšibkejšem tekmovalnem razredu Rotax Micro je med najmlajšimi vozniki zmago slavil Timon Grgič (AMD Šlander Celje), ki znova dokazal odlično pripravljenost. Vknjižil je še peto zaporedno zmago ter zanesljivo osvojil tudi naslov državnega prvaka. Drugo mesto je pripadlo Žaku Krajncu (AMD Ptuj), na tretjem mestu v državnem prvenstva pa je pristal Renej Štokelj (PRP Karting Klub).
V kategoriji Rotax Mini Max se je po treh vožnjah zmage na dirki in tudi naslova državnega prvaka razveselil Filip Ferk Žerak (AMD Hajdina). Na drugo mesto se je uvrstila nepopustljiva Neli Štrajhar (AMD Šlander Celje), ki je prav tako pokazala atraktivne vožnje. Mladi vozniki so pokazali so tekmovali brez strahu in so se samozavestno borili za čim boljša mesta, zato je bilo njihove vožnje užitek spremljati.
Brecelj evropsko formo prenesel v domače prvenstvo
V razredu Rotax Junior so nastopili štirje slovenski dirkači, ki so na progi vozili brezkompromisno in zelo borbeno. Najboljši v skupnem seštevku voženj je bil Nik Brecelj (AMD Šlander Celje), ki je zasluženo osvojil prvo mesto ter tudi naslov državnega prvaka za leto 2025 ter potrdil, da njegov zadnji rezultat na dirki FIA Academy Trophy Junior v Cremoni ni bil naključje. Na drugo stopničko zmagovalnega odra se je uvrstil Maj Tušek Haladea (AMD Ptuj), tretje mesto pa je pripadlo njegovemu klubskemu kolegu Maju Rakuši (AMD Ptuj).
Trobec ni dovolil presenečenja
V razredu Rotax MAX so potekali izjemno napeti obračuni, v katerih so vsi skušali v lovu na čim boljši končni rezultat iztisniti čim več točk in čim boljše mesto. Na štartu je bilo zelo veliko število voznikov, v skupnem seštevku treh voženj pa je bil najuspešnejši Nik Trobec (AMD Ptuj), ki je stopil na najvišjo stopničko na zmagovalnem odru ter osvojil že sedmi naslov državnega prvaka in dokazal, da je preprosto nepremagljiv. Drugo mesto je osvojil Maj Sadar (AMD Šlander Celje), tretje v državnem prvenstvu pa si je privozila Loti Gantar (PRP Karting Klub).
Zmaga Šilerju, prvenstvo Mlakarju
V najmočnejšem razredu DD2 je zmagal Tai Šiler (AMD Šlander Celje). Na drugo mesto se je uvrstil Dimitrij Mlakar (AMD Hajdina), ki je v skupnem seštevku državnega prvenstva osvojil naslov državnega prvaka. Tretje mesto v državnem prvenstvu je pripadlo Maticu Kolmaniču (AMD Šlander Celje), na dirki pa je bil tokrat tretji Taj Kovačič (AMD Ptuj). Vozniki so tekmovali odločno in agresivno dežju navkljub, ki je tokrat pošteno nagajal pri izvedbi dirke. Kljub temu so tekmovanje v zadovoljstvo vseh deležnikov uspešno spravili pod streho. Hladno in vlažno vreme dirke ni uspelo pokvariti, ampak je naredilo obračune na stezi še bolj napete in zanimive. Organizatorji so tekmovanje po koncu zadnjih voženj po kratkem premoru sklenili s slovesno podelitvijo nagrad in priznanj najboljšim.


