Kratek test: Toyota corolla TS 2.0 HSD e-CVT executive skyview

Test

Vozniško prijeten, praktičen in varčen karavan za ekodružine


Že na prvem testu 5-vratne kombilimuzinske corolle smo zapisali, da je za prepričljivo družinsko mobilnost bolje izbrati izvedbo TS s 6 cm daljšo medosno razdaljo in skoraj polovico večjim, 581-litrskim prtljažnikom.

oblika in prostornost 4/5 zvezdic
zmogljivost in poraba 4/5 zvezdic
vozne lastnosti in udobje 4/5 zvezdic
varnost in oprema 5/5 zvezdic
vrednost glede na ceno 3/5 zvezdic
Skladno in zelo dinamično oblikovana corolla TS stoji športno nizko nad asfaltom, njen atletski videz pa z boka krepijo še velika 18-palčna platišča z nizkopresečnimi pnevmatikami (225/40). Velika platišča in nizkopresečne pnevmatike res lepo oplemenitijo videz, izboljšajo vozno dinamiko na suhi cesti, a hkrati tudi malce zmotijo udobje. Vzmetenje s temi kolesi ne ublaži udarcev z vseh najbolj izstopajočih poškodb asfalta. Pri tej opremi so velike pnevmatike edine vpisane v homologacijo, kar pomeni, da bo davek športne-elegance še kako opazen v lastniškem stroškovniku, saj zimske pnevmatike teh dimenzij niso poceni.

Lično obdelan, velik in predvsem praktičen prtljažnik

S prostorom v kabini corolla TS izpolni pričakovanja, čeprav bi na zadnji klopi ob podaljšani medosni razdalji pričakovali nekoliko več prostora za kolena. Družinski mobilnosti dobro služi lično obdelan, velik in predvsem praktičen prtljažnik z zaščitno prevleko ter zelo dobro LED osvetlitvijo. Prtljažna vrata dviga in spušča elektrika, pohvalo si zaslužita tudi nizek nakladalni prag in dostopnost. Klop je deljiva v razmerju 40:60, piko na i pri organizaciji prostora za prtljago pa doda še hitro nameščena zaščitna mreža, postavljena za prekrivni rolo. Ob položenih naslonjalih klopi nastane več kot 1,5 kubičnega metra prostora, a dno zaradi akumulatorskega sklopa hibridnega pogona pod zadnjo klopjo ni povsem ravno. Pri uporabnosti si kritiko zaslužita skromna nosilnost (349 kg) in vlečna zmogljivost (750 kg).
Tako dinamično kot je videti se corolla TS tudi pelje. Zelo natančno uravnoteženo vzmetenje odlično bere cesto, lega na cesti je zelo suverena, le volanski mehanizem bi bil glede na vozno dinamiko lahko bolj informativen. Z najvišjo ravnjo opreme executive ima voznik na voljo celovit nabor vozniških pomagal, ki z zanesljivim delovanjem povečujejo varnost in udobje.

Z močnejšo različico hibridnega pogona corolla TS dobre zmogljivosti združuje z energetsko učinkovitostjo. Testno povprečje smo končali s porabo 6,1 litra goriva na 100 km.

Nameščanje zaščitne mreže prtljažnika je zelo enostavno - z njo je mogoče varno izkoristiti prtljažnik čisto do stropa. 

Pod črto ...

Družina bo v dobro opremljeni, dovolj prostorni in varni corolli TS zaradi njenih prijetnih voznih lastnosti in udobja uživala v svoji mobilnosti: upoštevajoč dodatno opremo je takšen družinski užitek vreden 33.890 evrov. 

Všeč nam je +

velik in dobro opremljen prtljažnik, bogata varnostna oprema, vozne lastnosti, učinkovit pogon, majhna poraba goriva, športno-elegantni videz

Ni nam všeč -

multimedijski vmesnik, nosilnost in vlečne zmogljivosti

Med varnostno opremo izpostavljamo zelo dobre LED žaromete s samodejnimi prilagajanjem svetlobnega snopa. Parkirna tipala so povezana s sistemom proti naletu. Corolla TS pri parkiranju tudi sama zavira, če voznik spregleda nizko postavljeno oviro.

 Tehnični podatki

Motor in prenos moči: bencinski, štirivaljni, prostornina: 1987 cm3, največja moč: 112  kW (152 KM) pri 6000 vrt./min., največji navor: 190  Nm pri 4400 vrt./min., električni, sinhroni, največja moč: 80  kW (109  KM), največji navor: 202 Nm. Sistemska moč hibridnega pogona: 132 kW (180 KM). Pogon na prednji kolesi, brezstopenjski samodejni menjalnik.
Mere in masa: dolžina: 465 cm, širina: 179 cm, višina: 143,5  cm, medosna razdalja: 270 cm, masa praznega vozila: 1606 kg, dovoljena skupna masa: 1955  kg, prtljažnik: 581 - 1591  l, posoda za gorivo: 43 l.
Zmogljivosti in poraba: največja hitrost: 180 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 8,1  s, normna poraba goriva kombinirano: 5,3 l/100  km, izpust CO2: 121 g/km, poraba na testu: 6,1  l/100 km
Cena: Toyota Adria: 32.300 EUR
Pri Toyoti pa bil lahko razmislili o vgradnji bolj kakovostne vzvratne kamere, katere čast rešuje dobro delujoč sistem za nadzor prečnega prometa pri vzvratni vožnji.

 

Ključne besede


testToyotaTest avtahibridni pogonhibridtoyota corolla

Vam je članek všeč?

Zaploskajte mu – kliknite in držite gumb. Dlje, ko boste ploskali, bolj vam je članek všeč. Z aplavzom nam sporočate, kateri članek izstopa. Hvala!

23

Jure Gregorčič

Jure Gregorčič

Novinar - urednik Motorevije

Priljubljenost članka

23

Shrani

Delite s prijatelji