Peklaj z zlomljeno roko, Pancar našel in popravil napake

Začetek sezone dirk motokrosa v Sloveniji narekuje epidemija koronavirusa, nekateri slovenski motokrosisti pa so že tekmovali v Italiji.

Foto/Lina Jakolin Mulej
Foto/Lina Jakolin Mulej

Po odpovedi prve dirke pokalnega prvenstva Slovenije v motokrosu in nato tudi uvodne preizkušnje za točke državnega prvenstva Slovenije, ki bi morali biti v Prilipah pri Brežicah, se je začetek domače sezone zamaknil v drugo polovico aprila, ko je načrtovana preizkušnja v Mačkovcih. Tudi najboljši motokrosisti na svetu, med katerimi je prvo ime naš Tim Gajser, imajo do prve dirke še več kot dva meseca, saj bodo predvidoma s prvo dirko svetovnega prvenstva opravili šele 23. maja v Ossu na Nizozemskem. Kljub poznemu začetku tekmovanj se številni motokrosisti marljivo in zavzeto pripravljajo. Naši zahodni sosedje Italijani so med 28. februarjem in 14. marcem izvedli svoje prvenstvo, v katerem so sodelovali tudi nekateri uveljavljeni motokros asi, ki so prišli preverjati pripravljenost in trenutno formo. Med prijavljenimi je bil tudi aktualni svetovni prvak v razredu MXGP Tim Gajser, ki pa je v zadnjem hipu vendarle presodil, da sta zanj v tem trenutku bolj pomembna trening in fizična priprava na zahtevno sezono, ki bo verjetno podobna kot lanska. Strnjen urnik preizkušenj, ki si bodo sledile v peklenskem ritmu ena za drugo, ne bo omogočal veliko počitka in časa za regeneracijo ne bo, kar bo pomenilo, da bo tisti, ki bo dobro fizično pripravljen, verjetno lažje premagoval zahtevne proge.

Smola Peklaja

Od Slovencev sta tako na treh dirkah vozila Jaka Peklaj in Jan Pancar. Peklaj v to sezono vstopa na močnejšem agregatu, saj je presedlal na 125 kubični motor. Pod vodstvom nekdanjega svetovnega prvaka v kategoriji MX3 Klemna Gerčarja, ki ima mladega slovenskega upa motokrosa pod svojim okriljem v moštvu 62motosport, se je dobro spopadel z izzivom, ki ga prinaša prestop v višji rang. Nekajkrat je zelo dobro štartal, a nato plačal davek morda tudi pretirani zagnanosti ali pa neizkušenosti, saj se je praktično na vsaki dirki vsaj enkrat pobiral s tal.

Zadnji padec je Peklaja drago stal, saj si je zlomil levo roko. (Foto/Lina Jakolin Mulej)

Najbolj nesrečno se je zapletel v skupinski padec na prvem skoku druge vožnje zadnje dirke v Mantovi, saj si je zlomil levo roko. Poškodbo so z operacijo hitro oskrbeli in zdaj ga čaka okrevanje.

Prvo vožnjo sem solidno štartal in sem se v žaru borbe s prednjim kolesom dotaknil drugega dirkača in padel. S tem mi je dober rezultat spolzel iz rok. V drugi vožnji sem štartal bolj na sredini in bil na prvem skoku udeležen v skupinski padec, kjer me je nekdo zadel in mi zlomil levo roko. Sem razočaran, saj vem da zlom roke ni bila moja napaka, ampak splet nesrečnih okoliščin. Več mesecev sem trdo treniral kondicijsko kot tudi na motorju, zato se želim čim hitreje vrniti na motor in nadaljevati,

je povedal Peklaj v sporočilu, ki so ga pripravili v taboru moštva 62motosport. Klemen Gerčar je še dodal:

To je motokros, moramo biti potrpežljivi in slediti zastavljenim ciljem. Jaka potrebuje dobro rehabilitacijo in upamo, da se bo lahko vrnil na motor že v nekaj tednih,

je prepričan šef ekipe, ki je za dirko v Mantovi ostal tudi brez drugega aduta Filipa Olssona - Šved je namreč zaradi slabega počutja izpustil to preizkušnjo.

Peklaj pozorno posluša mentorja Gerčarja. (Foto/Lina Jakolin Mulej)

Voda na mlin ekipi je vsekakor pozen pričetek sezone evropskega prvenstva za oba dirkača in do takrat imamo dovolj časa, da se stoodstotno pripravimo,

je sklenil Gerčar, ki zelo dobro ve, da je pred obema njegovima varovancema še obilo dela.

Pancar na tretji dirki pokazal pravi obraz

V razredu MX2 je formo preizkušal tudi Jan Pancar, ki ni bil pretirano zadovoljen z opravljenim na treh dirkah: dveh na Sardiniji, kjer je bil prvič v karieri, ter eno v Mantovi. A v bran mu gre prav gotovo dejstvo, da je bil v tednu pred odhodom na sredozemski otok kar pošteno bolan.

Praktično v vseh vožnjah sem imel specifične težave z rokama, zaradi katerih nisem mogel voziti, kot bi lahko. Zato sem ostal bolj zadaj, vseeno pa sem se veliko naučil. Po prvih dveh tekmah sem ugotovil, v čem je problem, zato sem tretjo dirko odvozil precej bolje,

nam je zaupal Pancar, ki je v Rioli Sardu in Algheru še nekoliko tipal in preizkušal svoje sposobnosti ter tudi nastavitve in sposobnosti motorja. V Mantovi pa se je zelo dobro kosal z nekaterimi vozniki, ki imajo bistveno boljše pogoje za trening, večje finančno zaledje in tudi tehnično podporo tovarniških ekip.

Pancar je s pravkar končanim italijanskim prvenstvom ni bil najbolj zadovoljen.

 

Prvo vožnjo še nisem odpeljal, kot sem si želel. V drugi pa sem se sprostil in odvozil, kot je treba in se odpeljal tako kot znam, kar mi je prineslo 16. mesto oziroma 8. mesto v MX2 kategoriji,

je še povedal Pancar, ki ga veseli dejstvo, da je to brez dvoma pokazatelj, da je v zimskem času trdo in dobro delal na fizični pripravljenosti, ki jo do začetka svetovnega prvenstva in prvih dirk konec maja lahko še nekoliko popravi in dvigne. Delo, ki ga je zastavil na treningih, kaže, da je na pravi poti in da mora na njej le vztrajati. Rezultate zadnje dirke italijanskega prvenstva in razvrstitve v skupnem seštevku najdete na tej povezavi.

Ključne besede


AMZSMXGPTim GajsermotokrosJan PancarJaka PeklajEMX 125MX2koledar dirksvetovni prvaksezona

Vam je članek všeč?

Zaploskajte mu – kliknite in držite gumb. Dlje, ko boste ploskali, bolj vam je članek všeč. Z aplavzom nam sporočate, kateri članek izstopa. Hvala!

35

Priljubljenost članka

35

Shrani

Delite s prijatelji