Svetovno prvenstvo v motokrosu se bo nadaljevalo z dirko za Veliko nagrado Češke, ki bo v Loketu. V razredu MXGP bo znova edini slovenski predstavnik Jan Pancar, ki nazadnje na Finskem ni posegel po mestih, ki jih sicer želi osvajati v lovu na deseterico v skupnem seštevku svetovnega prvenstva. Mehka mivkasta podlaga nikoli ni bila Pancarjev adut, na Češkem pa bo na trdi podlagi zagotovo bistveno drugače. Vnovič bodo izjemno pomembne že kvalifikacije. Izbira boljšega štartnega položaja v nedeljskih vožnjah utegne biti ključnega pomena, da se izogne zapletom ob ostrem in dokaj ozkem 180 stopinjskemu prvemu ovinku, ki sledi po spustu štartne rampe in dokaj dolgi ravnini do ovinka, v katerem je vselej gneča. Štartni položaji bodo polno zasedeni, četudi bo spet manjkalo nekaj voznikov, ki celijo poškodbe. V razredu MX2 je na dirko med štirideseterico voznikov prijavljen tudi Jaka Peklaj, ki je po poškodbi končno nared za ostre motokros borbe v drugem svetovnem kakovostnem razredu. Društveni kolega Pancarja, oba sta namreč člana AMD Šentvid pri Stični, bo na težki preizkušnji skušal odpeljati čim bolje. Bržčas bi za Peklaja morebitna uvrstitev med dobitnike točk svetovnega prvenstva razreda MX2 pomenila, da bi pošteno presegel pričakovanja, ki jih ima za tokratno preizkušnjo.
Prva vožnja dirke za VN Češke v Loketu v razredu MXGP bo v nedeljo, 27. julija 2025, ob 14.15, druga pa se bo začela ob 17.10. V razredu MX2 bodo imeli vožnje uro prej.
V Loketu tudi trije mladi slovenski motokros upi
Proga Loketske Serpentiny bo tako v soboto, 26. julija, kot tudi nedeljo, 27. julija, močno obremenjena, saj bodo na njej tekmovali tudi vozniki v finalu evropskega prvenstva za motorje s prostornino do 65 in 85 kubičnih centimetrov. V šibkejšem razredu si je možnost lova na naslov evropskega prvaka skozi kvalifikacije in polfinale, ki je bil v drugi polovici junija v Cussacu v Franciji, zagotovil mladi Vid Rus. Čaka ga težka naloga, saj si bo moral skozi kvalifikacije med prijavljenimi privoziti mesto v štirideseterici, ki bo imela prostor na štartni rampi in se bo borila za naslov evropskega prvaka.
V močnejšem razredu bosta slovenske barve branila Taj Golež in Alex Novak. Tudi njiju čakajo zelo zahtevne kvalifikacije med prijavljenimi, ki se bodo potegovali za mesta na štartni rampi za vožnji, po katerih bo znan evropski prvak razreda EMX 85. Milosti in popuščanja zanesljivo ne bo, saj je konkurenca v tej kategoriji, v kateri bo tudi dekle iz Srbije, Ana Kolnookov, neizprosna.
Pri mlajših kategorijah v motokrosu taktiziranja ni in vsi venomer vozijo brez zadržkov do skrajnih zmogljivosti. Zato včasih niti ne zmaga dejansko tehnično najboljši in najbolj drzen oziroma pogumen voznik, ampak tisti, ki se zna najbolje prilagoditi razmeram in tekmecem ter izkoristiti njihove slabosti in napake.
V soboto, 26. julija, bodo najprej v obeh kategorijah imeli proste treninge in nato kvalifikacije. Prva vožnja razreda EMX 65 bo ob 15. uri in 15 minut in bo dolga 12 minut + 2 kroga. V razredu EMX 85 bodo v soboto prvo vožnjo dolgo 20 minut + 2 kroga začeli ob 15. uri in 50 minut. V nedeljo, 27. julija, bodo v šibkejšem razredu drugo vožnjo začeli ob 9. uri in 55 minut, v močnejšem razredu pa ob 11. uri in 30 minut.
Krševan v Španiji
Dirkališče MotorLand Aragon v Španiji bo prizorišče četrte dirke sezone evropskega prvenstva cestno hitrostnih motociklistov razreda moto 2, v katerem vozi tudi Enej Krševan. 18-letni voznik iz Vipave letos premierno nastopa v zahtevni evropski konkurenci. Tekmuje za italijansko moštvo Team Ciatti - Boscoscuro in je že potrdil, da se lahko povsem enakovredno kosa s tekmeci, čeprav je to sezona, v kateri so za Krševana pomembne predvsem izkušnje. Dve vožnji za točke na progi, ki se nahaja približno 100 kilometrov jugovzhodno od Zaragoze, bosta nov dragocen izpit za mladega in neustrašnega cestno hitrostnega motociklista, v katerem bo skušal priti do novih točk za skupni seštevek. Po treh preizkušnjah je sicer zbral 7 točk in se nahaja na 20. mestu, v vodstvu pa je Krševanov moštveni kolega, Španec Unai Orradre.


