Marčič in Mulec dobro začela 45. izvedbo relija Dakar

Letos Slovenijo na slovitem reliju z licencama AMZS zastopata kar dva slovenska motociklista. Prekaljeni Simon Marčič že devetič, premierno pa se na reliju Dakar preizkuša Toni Mulec.

Toni Mulec premierno na štartu relija Dakar. (Foto/Rally Zone)
Toni Mulec premierno na štartu relija Dakar. (Foto/Rally Zone)

Letošnji reli Dakar znova poteka po brezpotjih Savdske Arabije. Obsega štirinajst etap, v katerih bodo tekmovalci prevozili kar 4600 kilometrov na čas. Slovenske barve tokrat z licencama AMZS branita na dakarskem reliju dobro prekaljeni Simon Marčič in debitant na preizkušnji, ki je za številne ljubitelje relija najzahtevnejša na svetu, Toni Mulec.

Simon Marčič bo vnovič odvisen le od samega sebe.

Devetič na reliju

Marčič se je v boj s tekmeci, časom in zahtevnimi trasami podal v kategoriji motociklov, v kateri ni dovoljena nobena zunanja pomoč, kar pomeni, da je vseskozi odvisen sam od sebe in lastnega znanja ter iznajdljivosti tudi, ko ni na progi. Zato je zanj izjemno pomembno, da v cilj vsakič pride s čim manj težavami in okvarami, saj mora slednje odpravljati sam, kar mu nato jemlje dragocen čas za odmor in počitek. Po prvih dveh dneh je Marčič v absolutni konkurenci na 62. mestu. Tako prvo etapo kot tudi drugo je končal na 70. mestu v absolutni konkurenci in za zdaj k sreči na začrtani trasi ni imel večjih problemov.

Marčič si želi čim manj težav z motociklom, saj bo imel tako lahko več časa za počitek.

Debitant Mulec

Drugi slovenski predstavnik Mulec se prvič v karieri spopada s tem relijem, ki se letos ne bo izognil niti zloglasne Rub' al Khali (Prazna četrt). To je ogromen del puščave na jugu Savdske Arabije, ki se razteza tudi v Oman in obsega kar 650 tisoč kvadratnih kilometrov nenehno spreminjajočih sipin, v katerih je sila malo čvrstih, vidno oprijemljivih in nespremenljivih orientacijskih točk.

Sipine, prah in pesek bodo "sovražnik" za motocikle in vsakega voznika, ne samo za Tonija Mulca, ki se prvič v karieri spoprijema z dakarsko preizkušnjo. (Foto/Rally Zone)

Mulec vozi za tovarniško moštvo HT Rally Raid Husqvarna Racing, kar pomeni, da ima po prihodu v cilj vendarle malce več časa za počitek, saj mu ni potrebno tako skrbeti za motor ob podpori drugih članov ekipe. Prvo etapo je Mulec v cilj pripeljal na 35. mestu, v drugi pa je bil nato s težavami s hladilnikom ter posledično pregrevanjem pogonskega agregata šele 82., a je vseeno z optimizmom ocenil dogajanje.

Dan je bil ves čas blizu katastrofi, motor bi lahko vsak trenutek 'zaribal'. To, da sem danes v cilj pripeljal motor in sebe, je skoraj čudež. Jutri bo trasa spet težka, kar mi ustreza, a istočasno upam, da v prahu ne bom naredil kakšne večje napake. Vsekakor bom poskušal maksimalno nadoknaditi, kar sem izgubil danes. Pozitiva, druge ni,

je povedal Mulec, ki je po dveh dneh skupno na 54. mestu v absolutni konkurenci motociklistov.

Nasmejani Toni Mulec, ki se zaveda, da ga čaka izjemno zahtevna naloga, če želi priti do konca relija. (Foto/Rally Zone)

Ključne besede


AMZSreliSimon MarčičToni MulecDakarvzdržljivostni motociklizem

Vam je članek všeč?

Zaploskajte mu – kliknite in držite gumb. Dlje, ko boste ploskali, bolj vam je članek všeč. Z aplavzom nam sporočate, kateri članek izstopa. Hvala!

20

Priljubljenost članka

20

Shrani

Delite s prijatelji